בלוג אירועים

רעיונות לסרטוני חתונה מהמשפחה

ישנן משפחות שלא יכולות לעמוד בפיתוי: איך אפשר לשלוח את החתן והכלה לעמוד תחת חופה וקידושין ללא סרט חתונה משפחתי מצחיק, מרגש וגם קצת… איך נאמר? מביך. אם גם אתם נמנים על המשפחות הללו, הנה כמה רעיונות שלא ישאירו אף אחד אדיש.

מצגת

מיום הלידה ועד היום עברו על החתן והכלה ציוני דרך רבים. מה יותר מהנה מאשר לראות את השניים מתרוצצים להם בחיתולים וגדלים אל מול עיניהם הנוצצות של קהל המוזמנים כל הדרך עד ליום המיוחל? טיפ שלנו: כדי להפוך את המצגת למקורית שלבו גם כמה קטעי וידאו מוצלחים של החתן והכלה, במיוחד מהתקופה שהם היו עוללים. קטעים כאלו יכולים להתגלות כממש מצחיקים והם יהפכו את המצגת שהכנתם ללהיט. בכל מקרה, אל תהפכו את המצגת למיצג מייגע, הקפידו שאורכה של המצגת יהיו בדיוק במידה, לא קצרה ולא ארוכה מדי.

ברכות

בין אם יש לכם דודים אהובים בחו"ל, בן משפחה שמצא בטיול חובק עולם או בני משפחה קרובים ורחוקים כאחד שרוצים לזרוק מילה טובה לבני הזוג, זה הזמן לבקש מכולם לשלוח ברכה של מקסימום דקה כדי ליצור סרט מרגש מכל בני המשפחה. בניגוד לפעם, שם היה צריך לנסוע לכל אחד כדי לצלם, היום כל אחד יכול לצלם קטע וידאו בעצמו על ידי המצלמה של הטלפון ולשלוח בקלות, כך שסרט כזה לא צריך לדרוש מכם המון זמן או התעסקות. מה גם שאפשר לבקש מבני משפחה לצלם ברכה ולשלוח אותה מכל מקום בו הם נמצאים.

סרט אילם בשחור לבן

אם אתם רוצים ללכת על סגנון שונה לחלוטין מהמקובל תוכלו לבחור לצלם סרט אילם בשחור לבן, כמו סרטי צ'רלי צ'פלין למיניהם. זה יכול להיות ממש מגניב, מיוחד ומקורי כל שעליכם לעשות הוא לבחור עלילה לסרט, לצלם סצנות ללא מילים וביניהן לשלב טקסטים כתובים. רעיונות לעלילה יכולים להיות למשל: סיפור ההיכרות של בני הזוג, סיפור משפחתי מוכר ואהוב, סיפור ילדות, הצעת הנישואין ועוד.

 

קליפ בהשראת מיוזיקלי

אפליקציות כמו מיוזיקלי (MUSICAL.LY) לקחו את אפשרויות הצילום העצמי של קליפים צעד אחד קדימה. עם שפע של אפקטים מיוחדים כמו הילוך איטי, הוספת פילטרים, הקלטת דואטים, החלפת שירי רקע, הוספת טקסטים ומלל ועוד שלל אפשרויות מדליקות, תוכלו ליצור סרטון סופר עכשווי ואף לגייס את בני המשפחה הצעירים יותר להצטרף בנינוחות. כל שעליכם לעשות הוא לבחור להיט עכשווי מתוך הרשימה המוצעת ולצלם את עצמכם ואת בני המשפחה עושים לו ליפ-סינק. לאחר הצילום כל אחד יכול לערוך את הסרטון שלו כרצונו ויחד ניתן לערוך את הסרטונים השונים לכדי סרט משפחתי.

סרט חתונה דוקומנטרי

אם חושבים על כך לעומק, רוב האנשים שמגיעים לחתונה לא מכירים את הסיפור של החתן והכלה. כיצד הם הכירו? היכן הייתה הצעת הנישואין? מה היו העליות והמורדות של החודשים הראשונים? ועוד. אתם יכולים לערוך סרט דוקומנטרי שמספר את הסיפור מעיני המשפחה על ידי עריכת ראיונות משפחתיים. אל הסרט אפשר להוסיף כל מיני אפקטים אומנותיים, סרטוני וידאו של השניים, אם ישנם כאלו. אפשר לראיין חברים קרובים ולהפוך אותו למסע מרתק ומרגש בזמן שיהפוך את האורחים לכמה שיותר מעורבים בסיפור ההיכרות.

סרט בסגנון מהדורת חדשות

 אין סיבה שמה שעבד לארץ נהדרת לא יעבוד לבני המשפחה שלכם. זה לא כל כך מורכב לארגן תפאורה של חדר חדשות, לכן השתדלו לעשות זאת על מנת לצלם דיווח חדשותי הנוגע למשפחה שלכם, ובכלל זה לחתונה. דווחו על החדשות הכי חמות, על הרכילויות האחרונות או התייחסו לכל האירועים הכי משמעותיים של חיי המשפחה שלכם באותה השנה הקודמת לחתונה. תהיו בטוחים שיהיה זה אחד הסרטים היותר מקוריים, במיוחד אם תצרפו לכל אירוע פרשנות משלכם וסרטונים מצחיקים נלווים.

סרט מעיניהם של חיות המחמד 

 

אם יש לכם חיות מחמד אהובות אשר נוהגות להשתתף בכל אירוע משפחתי, יהיה זה מצחיק לצלם את הסרט מנקודת המבט שלהן. בחרו נושא התייחסות, עקבו עם המצלמה אחרי בעלי החיים בשגרת יומם ודובבו אותם. דיבוב בעלי החיים יכול להיות מאוד מצחיק במיוחד כאשר מתייחסים לחתן ולכלה. אתם יכולים לקחת את זה מעט יותר רחוק ואף לדאוג לתלבושות לחיות המחמד האהובות וכמובן לצלם את הסרט תוך שמקפידים לשמור על גבולות הטעם הטוב. שיהיה בהצלחה!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית