השקות

רוצים לערוך השקה? אתם חייבים להכיר את Grace

השקות מהוות דרך אופטימלית להכיר לקהל לקוחות פוטנציאלי את המוצר החדש שלכם כאשר יוצא לשוק לראשונה. ובגלל שהפקת אירוע השקה זו לא תמיד משימה פשוטה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים ועצות שיסייעו לכם.

אחת המטרות של השקות, אם לא העיקרית מכולן היא לגרום לחשיפה מקסימלית של המוצר בפני הקהל הרלוונטי. מטבע הדברים, ככל שההשקה תהיה מוצלחת יותר, כך גם הרושם הראשוני יהיה חיובי יותר, לכן רצוי שהאירוע יהיה כמה שיותר מושקע, איכותי ויוקרתי. זאת במיוחד לאור העובדה שחיכיתם לרגע המיוחל והשקעתם זמן ומאמצים בפיתוח המוצר. איך עורכים בצורה נכונה אירוע השקה? לפניכם המתכון להצלחה.

כאשר מדובר על אירוע השקה, הכל שאלה של תזמון

לתזמון בו תבחרו כרגע הנכון להשיק את המוצר יש חשיבות ממשית. לא בכדי ישנם מוצרים שעליהם נאמר שהקדימו את זמנם, על הקהל הרלוונטי להיות מוכן למוצר שלכם מכל ההיבטים. הן מבחינה טכנולוגית, משמע שהטכנולוגיה תהיה מתקדמת ותואמת את רוח התקופה כך שתספק פתרונות והן מבחינת ביקוש, כלומר שעל המוצר לענות על צורך שקיים בשוק. מלבד זאת, גם הזמן הנכון בשבוע וביממה משחק חשיבות, עליכם לבחור יום ושעה אופטימליים לרגע החשיפה כל שלמוזמנים יהיה כמה שיותר קל ופשוט לבוא.

מיקום רבותי, מיקום – מקום מנצח עבור השקות

גם המיקום בו תבחרו לאירוע ההשקה הוא משמעותי. אם תרצו שאנשים ירגישו בנוח להגיע להשקת המוצר, עליכם לוודא כי המקום אותו תבחרו יהיה כמה שיותר מרכזי. אולי נדמה לכם כי מדובר בפרט שולי אך אין זה כך, המיקום הנו חשוב לאין שיעור. בסופו של יום אתם רוצים שהמוזמנים יוכלו להגיע אל האירוע שלכם בקלות, שתהיה חניה בשפע ושהאולם יהיה כמה שיותר נגיש. יותר מכך על האולם לשקף את אופיו של האירוע, לייצג את המוצר, לספר את הסיפור שלכם דרך העיצוב ולהציע את כל השירותים הנלווים והנחוצים שיסייעו לכם להפיק אירוע ביתר קלות.

עוד לא שמעתם על Grace? הגיע הזמן להפקת אירועי השקה נוצצים

המטרה של השקה היא להשיג כמה שיותר חשיפה למוצר שלכם וכדי לעשות זאת על הצד הטוב ביותר עליכם יהיה להקדיש מחשבה לכל הפרטים הקטנים שיעשו את הבדל. אך במקום להרכיב את הפאזל מאפס ולתאם עם אינספור ספקים בעצמכם, תוכלו לערוך את האירוע ב- Grace גן אירועים אורבני, וליהנות מכל הפסיליטיס. אין מדובר רק במיקום אידיאלי בלב הארץ, אלא במרחב יוקרתי שיסייע לכם ליצור את הרושם המתאים, להפיק חוויה שתיחרט בזיכרונם של האורחים, לעורר עניין רב ולגרום להם להרגיש שהם לוקחים חלק במשהו יוצא דופן ומיוחד.

השקות – על איכות לא מתפשרים

אחד הגורמים שיכריעו באם ההשקה נחל הצלחה או נידונה לכישלון הוא איכות ההפקה. לכן חשוב לבחור במקום מעוצב למשעי, מרשים, בעל מקומות ישיבה רבים ונוחים, עם אוכל מוקפד ושירות מן השורה הראשונה. כל היתרונות האלו ועוד מגולמים ב- Grace אירועים, מתחם אירועים בעל קונספט חדשני ומיקום אידיאלי בלב אזור התעשייה של ראשון לציון. הניסיון שלנו בתחום האירועים יחד עם ההשראה הרבה שהיא מנת חלקו של כל אחד מחברי הצוות שלנו, הם היתרונות שמבדלים אותנו ממקומות אחרים ומאפשרים לנו לסייע לכם להפיק אירועים מושלמים, כאלו שיחמיאו למוצר שלכם ויוציאו לפועל כל חזון או חלום שיש לכם בראש.

השקות מוצלחות מתחילות ונגמרות בשיתוף פעולה מוצלח. לפרטים נוספים אודות מעטפת השירותים שאנו מציעים לכם צרו עמנו קשר, אנו נשמח לקחת חלק באירוע שלכם.

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית