אירועי קד"מ יוקרתיים וייחודיים

במציאות הנוכחית, בה כולנו מוצפים כל הזמן בפרסומים ומידע דרך מדיות רבות ומגוונות, כדי לייצר אימפקט משמעותי אתם צריכים להביא משהו חדש, לייצר משהו מקורי שייצר "באזז" רלוונטי ויעיל כלפי המותג והמוצר שלכם. בדיוק בגלל זה בחירה במתחם האירועים GRACE עבור אירוע קידום מכירות היא כה מוצלחת ואיכותית, בחירה המאפשרת לכם להרים אירוע קד"מ במרכז שבאמת עושה הבדל.

גרייס הוא אולם לקד"מ במרכז הארץ המשלב גן חיצוני מקסים לאולם פנימי מאובזר, גדול ומעוצב בקפידה, במיקום מושלם ונגיש בראשל"צ ובעל כל התשתיות והתנאים להפקת אירוע מכירות יעיל, מהנה, ייחודי ויוקרתי. לגרייס רישיון עסק תקף ומוסדר, תעודת כשרות מלאה לשירותי הקייטרינג המשובחים שלנו ובנוסף, שלל פינוקים ואפשרויות התאמה אישית לאירוע קד"מ המעביר מסר איכותי שייצר את האפקט שאתם רוצים!

למה בכלל לעשות אירוע קד"מ?

כאשר יש לכם ולנו את פייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועוד שלל ערוצי תקשורת להעברת מידע צרכני לציבור, יש השואלים מדוע בכלל צריך כיום לעשות אירועי קד"מ? שאלה במקומה, אך יש גם תשובה מאוד ברורה. הפקת אירוע קידום מכירות מושקע, מדויק ואיכותי במיוחד היא דרך עוצמתית לבנות סיפור למותג ולמוצר שלכם, לכן מותגים גדולים ומובילים עדיין משתמשים בכלי שיווקי ומיתוגי זה כדי לתמוך באסטרטגיה של קמפיינים גדולים יותר.

אירוע קד"מ איכותי ומושקע מייצר מיתוג ברמה גבוהה, בין אם אתם תאגיד גדול ומוכר או סטארט-אפ קטן ומתחיל. דרך האירוע – על מרכיביו והאורחים שתזמינו – יש לכם את המקום והכלים הנדרשים לשדר מסר חד וברור לגבי הכיוון אליו אתם שואפים, לגבי מהות המותג שלכם, לגבי האיכויות והחוזקות שלכם גם כחברה וגם מאופן המוצר וכמובן לגבי הסיבות מדוע כדאי לשוק לרכוש את מה שיש לכם להציע.

אירוע קידום מכירות בראשון לציון בגרייס הינו יוקרתי, מושקע ובסביבה מלאת סטייל ואווירת פרימיום. המתחם המושלם להשקות מוצרים או לתמיכה בקמפיינים שיווקיים למוצרים שלכם. תנו לעצמכם יתרון תחרותי ובידול צרכני באירוח אורחים אסטרטגיים באירוע קד"מ מנצח!

היתרונות של אירוע קד"מ במרכז בגן האירועים GRACE

  • מיקום מצוין ונגיש במיוחד מכל רחבי אזור המרכז ומנמל התעופה בן גוריון – ברחוב האצ"ל 9 בראשל"צ.
  • גן חיצוני מעוצב בסגנון אירופי קלאסי ואולם פנימי מדהים בסטייל אורבני-מודרני ועם אווירה של אולם כנסים יוקרתי בניו יורק!
  • חוויה קולינרית אמיתית, מקורית ומגוונת במיוחד. מנות משובחות ומיוחדות במינן מהמטבח המדהים והמקצועי של שף הבית של GRACE, אמיר דן. יצירות קולינריות שתמיד זוכות לתשבחות.
  • בר עשיר, מאובזר ובאווירה מיוחדת במינה שתשדרג לכם את האירוע ותגביר מכירות – בר גרייס ג'ונס מבית מתחם האירועים GRACE!
  • מערכות מדיה וטכנולוגיה מתקדמות המשדרגות כל אירוע ומאפשרות שפע של אפשרויות התאמה אישית באירועי קד"מ – הגברה, תאורה, מולטימדיה, וידאו.
  • מגוון אפשרויות סידור וארגון של חללי האירוע בגרייס – בחוץ ובפנים. התאמה אישית מלאה ומתן מענה מושלם לצרכים הלוגיסטיים והמיתוגיים שלכם.
  • צוות מנצח המגביר את היתרון שלנו בגרייס על פני מקומות אחרים ואשר נותן לכם ראש שקט לכל אורך האירוע.

מחפשים מקום לאירוע קד"מ שיבלוט מעל כל היתר? רוצים להרים אירוע קידום מכירות ממותג, יוקרתי ואיכותי ללא פשרות וצריכים את האווירה המושלמת? ב-GRACE אתם מקבלים שירות מקיף, מותאם אישית ופשוט מושלם, פנו אלינו היום לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות.

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית