בלוג אירועים

איך לארגן חתונה אורבנית ?

אם בעבר זוגות רבים היו מתגוררים בעיר הגדולה אך בוחרים באולם אירועים מחוץ לעיר עבור יום החתונה, כיום הפך זה היות פופולרי להתחתן בלב המרחב האורבני, באולם אירועים שיקי וסופר מגניב. אז איך מפיקים חתונות אורבניות? עקבו אחר הצעדים.

כמדי שנה בשנה, עולם האירועים עובר תמורות ושינויים כתוצאה מכך שהרצונות והמאוויים של זוגות צעירים אשר באים בברית הנישואין משתנים ללא היכר. כך נולדים להם טרנדים לסגנונות חתונה חדשים, כאשר אחד החמים כיום הוא להתחתן בלב העיר. אין שום צורך לחפש אולם או גן אירועים רחוק כדי להפיק את האירוע המושלם, ולו רק בגלל שחתונה אורבנית הפכה להיות שיא השיק והסטייל. אז איך עושים זאת? וכיצד העירוניות באה לידי ביטוי בתכנון האירוע, הלוקיישן ועיצובו, בחירת שמלת הכלה או עיצוב השיער? רציתם פרטים על חתונות אורבניות? הגעתם למקום הנכון.

לא עוזבים את העיר עבור אף אחד

בשנים האחרונות שומעים על יותר ויותר זוגות אשר מתחתנים במקומות מיוחדים כמו גלריה ביפו העתיקה, גג בפלורנטין, מסעדה על הים ועוד. אם גם אתם חשקתם בחתונה מיוחדת ושיקית אך לא רציתם לעזוב את העיר הגדולה לשם כך, לנו יש את הפתרון המושלם: אולם אירועים מדוגם בעל ניחוח אורבני, יוקרתי ורומנטי. ב-GRACE  לא תצטרכו להתפשר על הסגנון החיים שלכם או לוותר על העקרונות שלכם, תוכלו לערוך אירוע אשר תואם בדיוק את ההעדפות שלכם, הסגנון הייחודי והמוכר לכם ולא פחות חשוב: תוכלו להישאר נאמנים לאופי שלכם, מה שלא תמיד קורה כאשר מתכננים אירועים כאלו ואחרים.

מהו סגנון אורבני?

ישנם כמובן סגנונות רבים וטובים כמו למשל סגנון ספורטיבי אשר הנו יותר חופשי ונינוח, סגנון קלאסי ושמרני אותו רואים ברוב החתונות, סגנון דרמטי אשר יורד לפרטים בגזרות, צבעוניות ועוד, סגנון סקסי המשדר מיניות וכיוצא בכך. אם תהיתם מה המשמעות של סגנון אורבני וכיצד תוכלו לבטא את הסגנון הזה ביום האירוע שלכם, הרי שיש לו כמה מאפיינים בולטים. ראשית כל סגנון זה מאוד מודרני והוא מבטא טרנדים עכשוויים, או במילה אחת: שיק. האופי העירוני של אירוע כזה נובע בעיקר מהתרבות העכשווית, מאופנת הרחוב, מגורדי השחקים, מהדינמיקה של החיים בעיר, מהמנטליות של האנשים ועוד. לכן חתונה אורבנית תהיה צעירה ברוחה והיא תביא לידי ביטוי את העיר במלוא תפארתה. חתונה אורבנית תכלול עיצוב מודרני, אופנתי אשר מתכתב מכל ההיבטים עם המאפיינים של העיר הגדולה.

ומהי כלה אורבנית?

כלה הלבושה בסגנון אורבני תהיה מאוד מודרנית ואופנתית אך יחד עם זאת תשלב במראה את הטאץ' האישי שלה. האיפור והתסרוקת שלה גם הן יהיו בהתאם לאופנה העכשווית ולרוב צילומי החתונה שלה יראו כמו צילומי אופנה.

ההשראה שלנו – גרמרסי פארק הוטל

אחרי שירדנו לעובי הקורה והבנו מהו סגנון אורבני, נחזור קצת אחורה ונאמר כי אחד הדברים החשובים בארגון חתונה בעלת מאפיינים עירוניים הוא לבחור את המיקום האידיאלי. מלבד היותו מרכזי, על המיקום להיות מעוצב בטוב טעם ולהוות גרסה מודרנית לאולם אירועים שגרתי. לכן כדי לשאוב השראה ולעצב עבורכם אולם אירועים שיענה על כל החלומות שלכם אודות חתונה עירונית ואופנתית, הרחקנו עד למנהטן בניו יורק, לגרמרסי פארק הוטל, Gramercy Park Hotel שהנו אחד המלונות היותר וותיקים בעיר אליו מגיעים סלבריטאים, שוחרי אמנות ואורחים מכובדים מכל העולם. את ההשראה שספגנו הבאנו עד לישראל, כך שאם אתם רוצים להתחתן בשיא הסטייל ולהרגיש שאתם במנהטן הקסומה, GRACE – גן ואולם אירועים אורבני במרכז, יהיה הלוקיישן המושלם.

חלמתם על חתונה אורבנית? בשביל זה הקמנו עבורכם את GRACE אירועים – אולם וגן אירועים בראשון לציון.
צרו עמנו קשר לתיאום יום ושעה, ותוכלו להתרשם בעצמכם.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית