בלוג אירועים

הרעיונות והמקומות הכי מקוריים להצעת נישואין

אחד הדברים אשר יותר חשובים מהשאלה "האם תנשאי לי"? הוא הדרך בה בוחרים לשאול אותה.  בעולם המודרני "סתם" כריעת ברך במסעדה אינה מספיקה, וחתנים רבים משכתבים את התסריט עם הצעות נישואין מקוריות במיוחד. אז לא, אנו לא נשלח אתכם לצנוח ממטוס (שגרתי) וגם לא לצלול עם כרישים (מסוכן…?) אבל כן נספק לכם כמה רעיונות מקוריים שלא ישאירו אף עין יבשה, כולל זו של הכלה.

הקרנה מיוחדת

 החתן לעתיד בסרטון הבא, הזמין את בת זוגו לפיקניק בהפתעה על ראשו של צוק הצופה אל הים. בפיקניק הוא הראה לה סרט קצר הכולל סרטונים של שניהם כילדים קטנים הגדלים לעיני המצלמה. בסוף הסרט הכולל את תקציר חייהם המשותפים הופיעה השאלה המיוחלת: האם תינשאי לי? כאשר החתן לעתיד כורע ברך ומוציא קופסה עם טבעת. רעיון זה מאוד מרגש ואינכם חייבים אף לארגן מקרן, מסך או נקודת חשמל, תוכו להראות לאהובתכם את הסרט גם על מסך הלפטופ ולהציע לה נישואין בכל מקום בארץ ובעולם.

יונה הנושאת טבעת

 טוב אם חיפשתם רעיון מקורי, הסרטון הבא לא ישאיר אתכם אדישים. מדובר בהצעה כל כך מקורית עד שמפתיע שמישהו בכלל חשב עליה. בליבו של מופע להורים וילדים מאלף ציפורים שלח ציפור אל הכלה לעתיד עם פתק ובו השאלה שחיכתה לשמוע. לצדה החתן כרע ברך מיד עם טבעת ביד וכמובן שההתרגשות הייתה בשיאה. אז אם תרצו לשחזר, בדקו מהי האפשרויות הזמינה עבורכם ואם לא ציפור טרף אפשר לשלוח גם יונה.

ארזת את הטבעת הזו לבד

 אם שניכם טסים לחו"ל מדוע לא לנצל את הרגע כדי לארגן איזו הצעת נישואין מיוחדת? אבל לא, אל תטפסו גבוה עד לראש מגדל אייפל או תלכו רחוק עד לירח. אם אתם מחפשים רעיון מקורי, אל תחכו עוד רגע נוסף והציעו כבר על המטוס בדרך אל היעד. נסו לגייס לכך את חברת התעופה, אם אפשר להשמיע שיר לפני ההמראה או הנחיתה, או אפילו לשכנע את הטייס לומר כמה מילים, זה יהיה נפלא. זקוקים לדוגמה? כך עשו זאת בסרטון הבא (הסרטון השני).

פלאש מוב

מכירים את הפלאש מוב? כמה אנשים שמגיעים לאזור מסוים כאילו באופן אקראי ואז פתאום מופעלת מוזיקה וכולם מתחילים לרקוד? יש אנשים שלקחו את הרעיון להפקת הצעת נישואין מקורית. אולם במקום אנשים אקראיים דאגו שכל בני המשפחה יגיעו למקום וירקדו עבור הכלה לעתיד. באיזה קונספט שלא תבחרו תדאגו להשמיע שיר הקשור להצעת נישואין כמו למשל MARRY YOU של ברונו מרס, כפי שעשו זאת בסרטון הבא:

לחיות בסרט לכמה רגעים  

הרבה זוגות יוצאים לסרט בבית קולנוע, זהו עניין שבשגרה. אולם אם אתם יכולים להכין לכלה לעתיד חוויית VIP מיוחדת ואישית, תהיו בטוחים שתהיה זו הצעת נישואין שלא תשכח. פשוט צאו לסרט בבית קולנוע אמיתי, קנו פופקורן ושתייה והקפידו לשמור שלא יהיו ספוילרים. כאשר מגיע השלב של הטריילרים לסרטים שעומדים לצאת בקרוב הציגו טריילר של החתן מציע לכלה נישואין והחיים שיכולים להיות להם ביחד. נדרשת מעט עבודת צילום ועריכה ושיתוף פעולה מטעם בית הקולנוע אבל התוצאה מבטיחה. אם אינכם מצליחים ללכת בגדול, אפשר פשוט להעמיד את החתן על הבמה, כמו שקרה בסרטון הבא:

מקומות להצעת נישואין

אחרי שדיברנו על "איך" הגיע הזמן לחשוב על "איפה" ואם אתם כבר מוכנים לעשות את הצעד הגדול ביותר במערכת היחסים שלכם, עכשיו כל מה שאתם צריכים הוא למצוא מקומות יפים ורומנטיים להצעת הנישואין שלכם.

למרבה המזל – לא חסרים מקומות להצעת נישואין, בארץ ובעולם! אז אם אתם צריכים קצת הכוונה, אנו כאן עם כמה רעיונות ליעדים נבחרים בארץ ובעולם שיוסיפו מקסמם לרגע הזוגי המיוחד שלכם.

הגן הבוטני בשמורת הטבע נאות קדומים, ישראל

שמורת הטבע המקראית נאות קדומים שוכנת בלב ישראל ומציעה לכם טבע מדהים שנראה כאילו יצא ישירות מתוך עולם של אגדה. טיילו יד ביד בנופים הקסומים, בצל עצים עתיקים, לצד בריכות מים טבעיות וחזו בפריחה המדהימה של פרחים מכל העולם. כשהשמש שוקעת והגן מואר בתאורת בין ערביים מדהימה, הוציאו את הטבעת, כרעו ברך ושאלו את השאלה.

מגדל אייפל, פריז, צרפת

פריז, הידועה כעיר האהבה, היא היעד הקלאסי ביותר להצעת נישואין. בין אינספור המקומות הרומנטיים שיש ברחבי העיר, מגדל אייפל עומד איתן כשהוא נושק לשחקים ונחשב ליעד האייקוני ביותר להצעת נישואין רומנטית ומרגשת. אחרי שהיא אומרת כן (ברור שהיא תגיד) גשו לגשר פון דז אר, הנמצא ליד מוזיאון הלובר וחוצה את נהר הסן, תלו עליו מנעול אהבה משלכם והשליכו את המפתח לנהר כסמל לאהבתכם. 

מצדה בזריחה, ישראל

אם תמיד היטבתם ללכת ואינכם חוששים מהרפתקה טובה, לכו על הצעת נישואין במצדה בזריחה. התעוררו מוקדם בבוקר ליום טיול, וכבשו את הפסגה בדיוק כדי לראות את השמש צובעת את השמיים בגוונים של כתום, צהוב וורוד. כשהעולם סביבכם מתעורר, כרעו, שלפו את הטבעת שהכנתם מראש ובקשו מאהובתכם להיות איתכם למשך שארית חייכם. 

סנטוריני, יוון

הצוקים המהממים, הים הכחול, הנופים הפסטורליים והשקיעות המדהימות הופכים את סנטוריני ליעד מושלם לזוגות שחושקים בחופשה רומנטית, כל שכן להצעות נישואין מיוחדות. בחרו במסעדה מקסימה או חוף רגוע והפכו את רחש הגלים לפסקול המיוחד שילווה את הצעת הנישואין שלכם. לשלווה המיוחדת והיופי שהאי היווני הזה מציע, יש קסם שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

ים המלח, ישראל

אם אתם מחפשים לוקיישן באמת יוצא דופן, קחו את אהובתכם לנקודה הנמוכה ביותר על פני כדור הארץ, שבמקרה נמצאת בארצנו הקטנטונת. עם שפע של פינות חמד, מים עשירים במינרלים והאפשרות ליהנות מחופשת ספא מפנקת. ים המלח הוא ללא ספק המקום המושלם להצעת נישואין מיוחדת.

האיים המלדיביים

אנו בטוחים שאתם מבינים בדיוק למה זהו אחד היעדים המושלמים בעולם להצעת נישואין. הצעת נישואין במלדיביים משלבת בין טבע פראי מדהים לבין יוקרה בלתי מתפשרת. התאכסנו בבונגלו מעל המים הצלולים, עם דק פרטי וגרם מדרגות המוביל ישירות לתוך האוקיינוס, כאשר כל רגע בחופשה שלכם יהפוך לזמן המושלם להצעת נישואין.

הנמל של יפו, תל אביב- יפו, ישראל

טיילו ברחובות העתיקים והצרים של העיר העתיקה, בקרו בגלריות אמנות ובתי קפה וקבלו הצצה לנמל ולים התיכון. בחרו במקום לאורך הטיילת עם נוף פנורמי עוצר נשימה, הצליל השלו של הגלים והבריזה שמגיעה מהים בזמן השקיעה, כשהשמש מטילה זוהר חם וזהוב על המבנים העתיקים והרומנטיקה חוגגת. תוכלו גם לבחור במסעדה על הגג לאווירה רומנטית ואינטימית יותר.

בחירת המקום המושלם להציע נישואין היא רגע שיא בסיפור האהבה שלכם

המקומות המדהימים הללו בארץ ובחו"ל הם רק ספתח ויש עוד המון אפשרויות שיציעו את האווירה, הנוף והתחושה שאתם מחפשים כחלק מזיכרון מיוחד שילווה אתכם לכל החיים. בין אם אתם מעדיפים נוף שלו וטבעי ובין אם נוף אורבני תוסס ומלא חיים, מה שבאמת חשוב הוא האהבה שאתם חולקים וההבטחה לעתיד של חיים משותפים! אז בחרו את היעד שישתלב בצורה מושלמת בסיפור הצעת הנישואין שתרצו לעצמכם.

ועכשיו, אחרי שכבר הצעתם נישואין, אנו מזמינים אתכם לחשוב על רעיונות לכניסה לחופה שטרם שמעתם עליהם.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית