בלוג אירועים

רעיונות כניסה לחופה

גם אם הרמתם גבה כשזוג חברים טובים החליט להיכנס לחופה על סוס לבן או בריקוד סוער, כשזו החתונה שלכם אתם ודאי רוצים להיכנס לחופה בסטייל, להכניס את האורחים לאווירה וליהנות מאירוע חד פעמי ובלתי נשכח. אז אם אתם רוצים שהזיכרון מהיום הזה יהיה כמה שיותר מיוחד, עליכם לבחור ברעיון מקורי לרגע הכניסה לחופה.

מהן הדרכים המקובלות להיכנס לחופה?

הדרך הטובה והמיושנת להיכנס לחופה היא זו שרוב הזוגות בוחרים בה. שיר שקט ששניכם בוחרים, החתן פוסע עם הוריו כמלווים, הכלה מגיעה אחריו עם הוריה, לעיתים האחיינים משמשים כשושבינים. ואם אתם ממש רוצים לגעת ברגש אתם יכולים לשלב גם שופרות במקביל או הופעה חיה. לחלופין תוכלו לוותר על המלווים, לחכות שהרב יזמין אתכם ולפסוע יד ביד שניכם אל עבר חייכם החדשים כזוג נשוי. אולם אם חשוב לכם ליצור זיכרונות מיוחדים ומקוריים ביום החתונה שלכם, אנו בעד. בכל זאת מדובר באירוע של פעם בחיים. לכן כשזו המטרה, הנה כמה רעיונות כניסה לחופה שכדאי שתשקלו:

רעיונות כניסה לחופה
צילום: ELADO – שרון ואיתי

קריאת ברכה או הקרנת קליפ במקום שיר

במקום להיכנס עם שיר מרגש ונוגע ללב אתם יכולים להקרין קליפ שצילמתם בעצמכם. זה הזמן שלכם ואתם יכולים לערוך קליפ אישי של כל הרגעים המיוחדים שלכם או לשלב בו כל רעיון אחר שעולה לכם לראש. אם אתם רוצים שהרגע המיוחד יהיה כמה שיותר מרגש תוכלו להיכנס לחופה עם ברכה שכתבתם זה לזו ברקע. הרבה זוגות מאוד מתרגשים וכתוצאה מכך מתקשים לדבר ברגע האמת, לכן ברכה שמתנגנת ברקע תסכם את מה שאתם מרגישים, ותאפשר לכם לוודא שאינכם שוכחים או משמיטים דבר.

במקום שושבינים ושושבינות – הכלבים שלכם

אם אתם חובבי כלבים ודאי חורה לכם שהם נשארים בבית כשאתם מציינים את יומכם המיוחד. עבור אנשים רבים כלבים הם ממש כמו בני משפחה ואם זה המצב, אין שום סיבה שלא לשתף את הכלבים הפרטיים שלכם ברגע הכניסה לחופה. ותרו על שושבינים ושושבינות, הלבישו את הכלבים בבגד מתוק ועשו עמם חזרות. תהיו בטוחים שהכלבים שלכם ישמחו לקבל מקום של כבוד ואולי גם צ'ופר טעים בסוף. אנחנו יכולים להבטיח שתהיה זו כניסה לחופה משעשעת ומצחיקה שאף אחד לא יישאר אדיש אליה.

רעיונות כניסה לחופה
צילום: יניב סופר – טל ורועי

מישהו מכם נולד עם קול של זמיר? נצלו זאת

אם תמיד אהבתם לשיר, או שאחד מכם ניחן בכישרון מיוחד לשירה אין כמו רגע החופה כדי להפתיע את קהל המשתתפים, כמו גם את בני הזוג שלכם ולהפוך לכוכבים נולדים לרגע. זה רעיון סטנדרטי להיכנס לחופה לצלילי שיר שמתנגן ברקע, אולם זה הרבה יותר מרשים להיכנס לצלילי שיר שאחד מבני הזוג שר לשני, בהופעה חיה אל מול כל המוזמנים. גם אם אלו לא אתם ששרים אלא אח, אחות או אחד מבני הדודים, עדיין המוסיקה החיה תהפוך את רגע הכניסה לחופה להרבה יותר מרגש ומקורי.

כניסה דרמטית שלא תשאיר אף אחד אדיש

ישנם זוגות מאוד דרמטיים שיאהבו לנצל את הרגע המיוחד שלהם עד תום. נמנים עליהם? אז מדוע שלא תתכננו כניסה דרמטית ליום החתונה שלכם? ישנם רעיונות דרמטיים בשפע, תוכלו להיכנס עם ניידת משטרה שמפעילה את הסירנה, תוכלו לנחות במסוק באמצע גן האירועים, תוכלו להגיע בלימוזינה כמו של הכוכבים הגדולים ובמילים אחרות: "לעשות הרבה רעש" ולוודא שאף אחד לא מפספס את העובדה שאתם מגיעים.

רעיונות כניסה לחופה
צילום: אריאל אריכא – קארין ומור

כניסה מהאגדות שתגרום לכם להרגיש כמו בני מלוכה

אם ראיתם את החתונה של הנסיך הארי עם מייגן מרקל ודאי לא פספסתם שאת כל הדרך לחופה הם עשו בכרכרה. כרכרה היא סמל סטטוס של בני מלוכה ולכן אם תמיד חלמתם בגדול ורציתם להרגיש כמו מלכים ביומכם המיוחד תוכלו לשכור כרכרה עם סוסים לרגל האירוע ולהגיע אתה ישירות עד לחופה. אם כרכרה היא יותר מדי עבורכם, בחרו בסוס שילווה אתכם (ולא, הוא לא חייב להיות לבן).

חלמתם להשתתף במרתון? למה לא לארגן תחרות עד לחופה?

יש זוגות שמלבד תחביבים יש להם גם חוש הומור מאוד מפותח ובאמת אין סיבה שלא להשתמש בו גם ביום החתונה שלכם. קצת הומור יכול להפוך כל אירוע לבלתי נשכח. לחובבי הריצה שביניכם, דמיינו את החופה כקו הסיום ואתכם כאצנים במרתון. ובעצם, מדוע לדמיין? אפשר ליישם זאת. בדיוק כמו במרתון שם צריך לרוץ מהר עד קו הסיום, אתם יכולים להפוך את הדרך לחופה למסלול ולרוץ דרך כרזה עם השמות או התמונות שלכם.

לסיכום, ישנם רעיונות מקוריים רבים אותם תוכלו ליישם בהתאם לאופי שלכם ולאופייה של החתונה שלכם. ככל שתישארו יותר נאמנים לעצמכם, כך הרעיון בו תבחרו יהיה מוצלח יותר.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית