בלוג אירועים

חתונה יהודית דתית

החתונה היהודית דתית היא מארג קסום של הלכה, רוח, מיסטיקה, תרבות ומנהגים אשר שזורים להם יחדיו בטקס החופה. טקס החופה נערך בדת היהודית משכבר הימים ובמהלכו החתן והכלה מקבלים על עצמם את ההתחייבות לחיות ביחד.
כך בגרייס מתגייסים כדי לתכנן יחד אתכם את יומכם הראשון כזוג נשוי.

בעידן המודרני לכל זוג יש בחירה לגבי האופן שבו רוצה לנהל את חייו. בחירה זו מתחילה כבר מהרגע הראשון, ביום החתונה. למרות שכיום ישנן אופציות נוספות, עדיין חתונה יהודית דתית נמצאת במקום הראשון ורבים בוחרים להינשא תוך שמירה על הקונספט ועל המנהגים המסורתיים. אנו בגרייס ערוכים לכל סוג של חתונה ואם זהו הרצון שלכם, אנו נשמח ללוות אתכם כל הדרך לחופה בדרככם להקים בית ומשפחה.

מהי חתונה דתית יהודית?

הקונספט הדתי מסורתי הוא למעשה אחד הפופולריים ועל אף הטרנדים הקיימים כיום, אחוז נכבד מכלל הזוגות מעדיף אותו. הסיבה לכך לא פעם גם נעוצה בעובדה שלעומת טקסים אחרים, הטקס הדתי בעל מעמד חוקי הלכתי ולכן מקבל משנה תוקף. חתונה דתית לרוב כוללת טקס קבלת פנים לכבוד החתן והכלה, אשר לאחריה פניה של הכלה מכוסים בהינומה לפני הצעדה אל החופה. מקורו של מנהג זה הנו בתנ"ך שם מתואר המפגש הראשון של יצחק אבינו עם רבקה הכלה בחופה, כשפניה היו מכוסים. לאחר שהחתן מכסה את פניה של הכלה הם צועדים לטקס החופה ואף זוכים לליווי. שבעה סיבובים, שבע ברכות, קידושין ונישואין, ענידת טבעת, שבירת הכוס, כתובה, חדר ייחוד כל אלו ועוד הם סממנים של חתונה דתית.

מה היתרונות של חתונה יהודית דתית?

חתונה דתית היא נגזרת של ההלכה היהודית ויש לה תוקף חוקי לעומת חתונות אלטרנטיביות. בנוסף היא משמרת מנהג עתיק יומין ומסורת שעברה אלינו מאבות אבותינו הקדומים. השתתפות בחתונה דתית נחשבת למצווה גדולה בעיני הדת, כמו גם לשמח חתן וכלה. לכן חתונות אלו מאוד מאוד שמחות עבור החתן הכלה, בני המשפחה וכל המוזמנים שהגיעו לחגוג.

בגרייס יש לכם את החופש להתחתן בכל אופן שתבחרו

גרייס הוא גן אירועים יוקרתי ואורבני הממוקם במרכז הארץ. צוות המתחם כל כך מקצועי, מיומן וגמיש עד שיכול לאפשר לכל זוג לצקת אל תוך יום החתונה את הקונספט הייחודי לו. אם עבורכם החתונה המושלמת היא יהודית דתית, אצלנו תמצאו מקום להיות מי שאתם. אנו מבחינתנו נעשה את הכל כדי לגרום לכם להרגיש בבית ולשלב את האלמנטים המסורתיים בטקס שלכם. כך למשל אנו נקפיד על אוכל כשר עם אפשרות לבחירת מנות כשרות למהדרין ונביא לכדי ביטוי את כל החלומות והרצונות שלכם בדרך שתהפוך את יומכם המיוחד לכמה שיותר מקודש ורוחני.

אם שמירה על המסורת נמצאת בראש סדר העדיפויות שלכם, מקומכם איתנו. אנו נשמח לסייע לכם להרים שלב שלב חתונה יהודית דתית.

החתונה של טל ומני – צחי שמש
רובי אהרון – החתונה של טל ומני

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית