בלוג אירועים

חתונה שנייה / פרק ב'

נהוג לחשוב שחתונה היא אירוע של פעם בחיים, אבל זה ידוע שלא כך הדבר. אם פעם הייתה קיימת התלבטות באם לקיים חתונה שניה, כיום התלבטות זו אינה קיימת. זוגות רבים שמחים לציין את העובדה שדלת חדשה נפתחה עבורם אל עבר פרק חדש בחיים, הרי זו חתונה פרק ב', והם שמחים לערוך אירוע בלתי נשכח וליהנות מהרגע. אם גם אתם נמנים על הזוגות אשר נישאים בפעם השנייה וברצונכם להפיק אירוע של פעם בחיים, לפניכם כמה נקודות חשובות וטיפים בנושא.

מתחילים פרק ב' בהצלחה

פרק ב' הוא מונח השגור בפיהם של הישראלים המודרניים ואכן מדובר בדבר טבעי, ממש חלק מהחיים. ואם התמזל מזלך ופגשת את בחיר/ת ליבך, אין זה חריג אף להתחתן שוב. חתונה שניה הינה לא פחות מרגשת ולעיתים אף יותר. מכיוון שהייתם כבר במעמד וצברתם ניסיון תוכלו לצלוח חתונה שנייה ביתר קלות, כשאתם יודעים מה עומד על הפרק, מה מחכה לכם ועם אילו אתגרים יהיה עליכם להתמודד.

מה ההבדלים בין חתונה שניה לראשונה? 

ברוב המקרים זוגות לפני חתונה ראשונה בעיקר מבועתים. הלחצים, החששות, העלויות והרצון להרשים, כל אלו ועוד מונעים את ההנאה הגדולה משלב ההכנות ומכניסים את החתן והכלה לסערת רגשות תמידית. גם באירוע עצמו, הדאגה שהאורחים מרוצים ושהכל מתנהל על מי מנוחות לא פעם מעיבה על היכולת ליהנות, ומונעת מהחתן והכלה להתחבר לאירוע ופשוט להיות נוכחים בו. בחתונה שניה הדבר מעט שונה. לרוב הזוגות מגיעים אליה קצת יותר בשלים, יש להם ניסיון והם יודעים למה הם נכנסים ואיך לסגנן את החתונה שלהם. לכן הם יותר מחוברים לתכנון ומרשים לעצמם ליהנות מהאירוע עצמו. בשורה התחתונה, בחתונה פרק ב', הזוג יודע מה הדברים עליהם הכי חשוב לשים דגש, היכן להשקיע את מירב המאמצים והכספים. הכל יותר מתוכנן ומדויק!

כמה טיפים ונקודות למחשבה לקראת חתונה שנייה

בחרו מיקום אטרקטיבי אשר מתאים למעמד הייחודי. לא כל יום אתם זוכים להזדמנות שניה לאהבה ולכן אירוע מרגש כל כך יש לחגוג במקום מיוחד ולו קונספט בלתי שגרתי ועיצוב מיוחד אשר מדגיש כמה אתם בני מזל וכמה הסיפור שלכם הוא מרגש וייחודי.

אוכל משובח הוא המפתח להצלחה וללבם של האורחים

מלבד בחירת מיקום אשר מציע לכם מעטפת שלמה של שירותים תחת קורת גג אחת ובכך חוסך לכם כאב ראש ומערבולת רגשית, עליכם לדאוג גם לתפריט איכותי . בואו נודה על האמת, כבר עברתם זאת פעם אחת, ולכן אתם יודעים מה באמת חשוב. לא פעם לאחר חתונה אנו חושבים: מה יכולנו לעשות אחרת? לכם יש את ההזדמנות להגשים ולממש מחשבות מסוג אלו "ולתקן" את כל השגיאות שנעשו בחתונה הראשונה שלכם. כי בשל הניסיון שצברתם עכשיו אתם הרבה יותר חכמים ורוצים לתת לאורחים שלכם להנות מאוכל טוב, תפריט עשיר, מגוון וחדשני.

חופה מעוצבת רומנטית בגן אירועים גרייס

כל הסיבות לחגוג חתונה פרק ב' בגרייס אירועים

יש משפט שאומר שלא מקבלים הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני. כזוג אשר מתחתן בפעם השנייה, אתם כן זוכים להזדמנות כזאת, מה גם שיש לכם יתרון על זוגות אחרים שמתחתנים בפעם הראשונה, הייתם שם כבר ואתם מבינים מה באמת חשוב. 

אחד הדברים שיעזרו לכם ליצור רושם ראשוני יוצא דופן הוא אולם האירועים. למתחם שתבחרו יש המון השפעה על האווירה, על הנוחות, על ההרגשה של המוזמנים, על התחושה שלכם במהלך האירוע ועל החוויה הכללית. לכן אם כבר אתם משקיעים בחתונה פרק ב', אנו מזמינים אתכם לבחור אולם אירועים מושקע, שייקח את האירוע שלכם לשלב הבא, כמו גרייס אירועים. 

  • מיקום מדהים – גרייס אירועים ממוקם בראשון לציון, מיקום מרכזי ונגיש במרכז הארץ, בלב גוש דן, כך שקל להגיע אליו מכל מקום. המתחם  יכול להכיל בין 200 ל 450 מוזמנים, כולל חניה צמודה. במתחם תוכלו לחגוג אירוע אינטימי מקסים או חתונה שהיא מסיבה ענקית בקונספט חדשני ועל הדרך, גם ליהנות מיתרונות נוספים.
  • עיצוב מרהיב – גרייס אירועים מלא בהשראה, ומעמיד לרשותכם קונספט חדשני המשלב בין הסטייל האורבני של מלונות בוטיק בניו יורק, לבין הצ'ארם המעודן של הגנים האירופאיים הקלאסיים. התוצאה קסומה ושיקית בו זמנית וזו התפאורה המושלמת עבור כל אירוע טרנדי, מתוחכם ועכשווי. 
  • תפריט איכותי – המטבח שלנו מנוהל על ידי השף אמיר דן, אשר מעניק פרשנות קלילה ומיוחדת לתפריט הים תיכוני של מסעדות השף המובילות בעולם. אצלנו מחכה לכם מגוון קולינרי נרחב, ממיטב חומרי הגלם ונותן מענה לסוגים שונים של אורחות חיים והעדפות. 
  • שירות מוקפד – הצוות המקצועי שלנו מורכב מאנשים חדורי מטרה ומלאים בתשוקה, לעבוד אתכם בשיתוף פעולה ולהביא לכדי מימוש כל רעיון שיש לכם. גם כשזו לכם הפעם השנייה, אינכם צריכים לוותר על הדברים החשובים לכם, לכן הצוות שלנו ידאג שלא תתפשרו על דבר!

אנו מזמינים אתכם לחלוק את האהבה שלכם עם האנשים היקרים לכם בגן האירועים שלנו ולחגוג את העובדה שאתם בני מזל על כך שזכיתם לפרק חדש, מרגש ומלא אהבה בחייכם.

לפרטים נוספים או לתיאום פגישה וסיור צרו אתנו קשר!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית