בלוג אירועים

כל החתונות כולן - מדריך לכל סוגי החתונות

ארגון חתונה. עד שלא מגיעים לזה ומתחילים את התהליך הזה – לא באמת מבינים לעומק במה מדובר. יש הרבה דברים שצריך לטפל בהם, לבחון אותם לעומק ולברר. צריך להשוות בין ספקים או שירותים שונים, לבחון עלויות ולקבל החלטות. בין אם מועד החתונה עוד כמה חודשים ובין אם מפיקים חתונה קרובה – יש הרבה דברים לטפל ולהתעסק בהם וחשוב להבין מהם על מנת שלא לפספס שום דבר.

יחד עם זאת, ישנם כל כך הרבה סוגים נפוצים של חתונות וחשוב גם להבחין בין הסוגים השונים. גם אתם רוצים חתונה מיוחדת? חתונה בעלת אופי או סגנון ייחודיים? יש נושא עקרוני שהחתונה חייבת להיות מאורגנת על פיו? אין בעיה! אולי בכלל בא לכם שהחתונה שלכם תהיה מיוחדת ושונה ממה שמקובל? בואו לקרוא על סוגי חתונות שונים ומעניינים ותוכלו לבחור מה הכי מתאים לכם.

חתונה הפוכה

חשוב לזכור שחתונה היא בראש ובראשונה היא האירוע שלכם, ולכן אף אחד לא יכריח אתכם לארגן את סדר הפעולות בחתונה כמו שמקובל או "כמו שכולם עושים". אתם רוצים שהחופה תהיה במהלך האירוע? אתם רוצים שקודם יאכלו ורק אז ירקדו? או שאולי אתם בכלל לא רוצים ישיבה סביב שולחנות? כל קונספט שחורג ממהלך האירועים שהאורחים שלכם רגילים אליו עשוי להיחשב כחתונה הפוכה, ייחודית, שונה וכזאת שהאורחים שלהם יופתעו לקחת בה חלק. החוכמה האמיתית היא לבנות את סדר האירועים כמו שמתאים ונוח לכם, וכמו שאתם מדמיינים את החתונה הייחודית והבלתי נשכחת שלכם.

אולם אירועים גרייס GRACE ראשון לציוןחתונה מהירה

אין שום חוק אשר אומר שחייבים לקבוע את מועד החתונה במרחק של כמה חודשים קדימה. קשה להמתין בסבלנות, אי אפשר לחזות את מזג האוויר והזמן שחולף לו לאט מוציא לעיתים קרובות את העוקץ מהשמחה וההתרגשות. מה עושים? מארגנים חתונת בזק תוך חודשיים – שלושה או אפילו פחות. אל תצחקו! זה קל ואפשרי. כל מה שצריך זה להיות ממוקדים, לדעת בדיוק מה חשוב, לתכנן את הזמן ולנצל אותו ביעילות ופשוט לעשות הכל מהר. במקום להגיע שלוש פעמים למדידות של שמלת כלה – אפשר לבחור שמלה מוכנה שדורשת תיקונים קלים. במקום להמתין לערב טעימות אפשר לסמוך על השף ולבחור את המנות שנראות טעימות וייחודיות בתפריט. את כל ספקי השירות אפשר לבחור תוך מספר ימים או שבועות והתוצאה – מחליטים, מארגנים ומתחתנים תוך חודש או חודשיים בלבד.

חתונת חורף

בדיוק כמו חתונת קיץ, גם חתונת חורף יכולה להיות אירוע קסום, מיוחד וחמים (כן, אמרנו "חמים" בהקשר לחתונת חורף). העיצוב המחבק, הניגוד שבין הקור שבחוץ והחום שבפנים והמנות הטעימות שגם יחממו את הגוף פנימה – כל אלה יהפכו את חתונת החורף שלכם לאירוע מקפיץ, לוהט ומהנה גם אם בחוץ נושבת רוח או אפילו אם יורד גשם. כמו בכל אירוע אחר, גם כאן מה שחשוב זה לבחור את ספקי החתונה שהכי מתאימים לחתונת חורף, לוודא שהמקום בנוי וערוך למזג אוויר קר או גשום וכמובן צוות מקצועי של עובדים שידאג לחמם את האורחים ויביא לכדי שביעות רצון מלאה והנאה גדולה. אצלינו בגרייס, תוכלו לחגוג חתונת חורף קטנה באווירה בוטיקית ששונה מאוד מחתונות רגילות.

חתונת צהריים

אף אחד לא קבע שחתונות חייבות להתקיים בשעות הערב. אחרי שעות העבודה, כשהאנשים עייפים ולא תמיד מספיקים לעבור בבית לפני האירוע – לא תמיד הם יגיעו בשיא הכוח ומצב הרוח. הפתרון לכך הוא כמובן חתונה שמתקיימת בשעות הצהריים. לא תאמינו איזה הבדל יתקבל בקרב האורחים שלכם, מה גם שאור היום יהווה תפאורה נהדרת לשמחה הגדולה. ברוב המקרים חתונה שמתקיימת בשעות הצהריים תהיה ביום שישי, יום שבו לא עובדים ובדיוק מהסיבה הזאת תהיה סביב החתונה שמחה גדולה. בנוסף לכך, לאחר החתונה, עם מצב רוח מרומם וכמויות אדירות של אדרנלין – האורחים שלכם יתחילו את סוף השבוע בתחושות שמחות וחיוביות שלבטח יימשכו גם עד תחילת השבוע הבא.

בר אקטיבי גרייס אירועים ראשלצחתונה אורבנית

תשכחו מהשדות המוריקים, מהשטחים רחבי הידיים והפרדסים שנחשבו לרומנטיים. מה שהיום נחשב ללהיט בעולם החתונות הוא החתונות האורבניות והצילומים בלב העיר הגדולה. בין הבניינים, בהמולה היומיומית, ליד האנשים שמנהלים את שגרת היום שלהם – זה הנוף המבוקש ביותר על ידי החתן והכלה והם גם יזכו למחמאות וברכות מכל עבר. מי שבוחר בחתונה אורבנית בטח גם יתאים את שאר האלמנטים לנוחות והפשטות של אווירה העיר הסואנת – שמלת הכלה יכולה להיות ספורטיבית או חגיגית והמחויבות תרגיש, פתאום, הרבה פחות רצינית ורשמית. חתונה עירונית יכולה גם להתקיים בעיר או הרחובות שבהם גדלו החתן והכלה וכך הם בעצם יסגרו מעגל ביום שבו הם הופכים מרווקים לזוג נשוי.

חתונה טבעונית או צמחונית

פליאו, ללא גלוטן, טבעונות או צמחונות – כשמארגנים את החתונה אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש כיום מודעות גבוהה מאד כיום לדרישות תזונתיות כאלה ואחרות של האורחים שאותם מזמינים לאירוע. חלק בלתי נפרד מכלל אירוע, ובפרט באירועי חתונה צמחונית או טבעונית, הוא המנות שתוגשנה לאורחים. הם כמובן מגיעים עם ציפייה גבוהה מאד לאוכל טעים, שמתאים לשעה ביום ולחידוש של טעמים, סגנונות בישול ומרקמים. גם מי שמקפיד על תזונה טבעונית או צמחונית יכול ליהנות בחתונה טבעונית שהוא מוזמן אליה, בעיקר אם החתן והכלה מקפידים על תזונה כזאת בעצמם. השפים המקצועיים מכירים את כל הדרכים להציע מנות גורמה מיוחדות, מפתות וטעימות במיוחד גם ללא התבססות על מוצרים מן החי.

חתונת קיץ

יש שיגידו שמזג האוויר במדינת ישראל פשוט דורש לארגן את אירוע החתונה שלכם בקיץ. אווירה קלילה וזורמת, מזג אוויר שמאפשר שקיעה מאוחרת של השמש והכיף הגדול של לבוש קל, קצר וללא שכבות בגדים מעיקות שמסרבלות את התחושה. חתונות שמתקיימות בקיץ מתאימות לגן אירועים פתוח, מטופח ומוריק, אפשר לבחור אם לשבת בפנים או בחוץ או אפילו לשלב בחתונה פעילויות מים מרעננות. בר המשקאות יהיה עשיר במיוחד ויתאים את עצמו עם משקאות צוננים, עם או בלי אלכוהול ובאופן כללי תתקבל אווירה של מסיבה מהנה, כיפית וסוחפת.

חתונה שנייה

למרות שיש הבדל מהותי בין החתונה הראשונה לחתונה השנייה – בני הזוג שמתחתנים בפעם השנייה (או אפילו רק אחד מהם) מגיעים לארגון החתונה ולאירוע עצמו עם תובנות אחרות מאלה שמגיעים אליהן החתן והכלה הצעירים שמתחתנים בפעם הראשונה (ובתקווה – האחרונה עבורם). יחד עם זאת, אם המתחתנים בפעם השנייה מחליטים לקיים חתונה שוב, הם בטח יידעו בדיוק מה הם רוצים או לא רוצים שיהיה שם והם יידעו איך לארגן את החתונה כך שהיא תהיה בוגרת יותר, בעלת אופי שונה וכמובן שכל אלמנט שלה יהיה לגמרי אחר מהמקביל לו בחתונה ראשונה של זוג צעיר.

חתונה גאה

גם לבני זוג מהקהילה הלהט"בית מגיעה חתונה מוצלחת, מהנה וכזאת שתיזכר כאירוע חד פעמי ובלתי נשכח. את טקס החופה יוכלו בני או בנות הזוג לבנות על פי מה שחשוב להם ובעצם את האירוע כולו אפשר יהיה להרכיב תוך התאמה אישית לרצון, לחזון ולאיך שהם מדמיינים או מדמיינות את החתונה שלהם. האורחים יידעו וירגישו שהגיעו לחתונה גאה שהפיקו אותה בהתאמה אישית, אפשר יהיה לחוש שכאן זה אירוע אחר ושונה ממה שרגילים ובסיום האירוע – אף אחד לא ירצה לעזוב.

חתונת קונספט

יש לכם בראש נושא שאתם רוצים שהחתונה שלכם תיסוב סביבו? היום אתם יכולים, וזה אפילו מומלץ. חתונות קונספט הולכות ונהיות מבוקשות, מפני שבזכותן יכולים החתן והכלה להכניס את האישיות שלהם ואת הרצון שלהם ועל פיהם להפיק את החתונה כולה. בחתונות מהסוג הזה, העיצוב יהיה בהתאם לקונספט הנבחר, כמו גם המנות וסגנון המוזיקה שיהיו תואמים. למי שממש רוצים להתחייב לקונספט הנבחר, יכולים לבקש מבעוד מועד מאורחי האירוע להגיע לבושים בהתאם, כדי שיכינו את עצמם עם מצב הרוח הדרוש. חתונת קונספט היא חתונה מיוחדת במינה שלא נשכחת כל כך מהר וכשחושבים על כל הפרטים לעומק – היא הופכת להיות במהרה אירוע בלתי נשכח ובלתי ניתן לחיקוי.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית