סיפורי זוגות

ספוטלייט: החתונה של ליה ואבירן

הם לא התחברו על ההתחלה כשהכירו. רק כשיצא להם ממש במקרה לבלות זמן יחד לבד, הם גילו אחד את השניה. מפה לשם, הצעת הנישואין המפתיעה בחגיגות 4.5 שנים לקשר, והחתונה בגרייס שהתמקדה בכיף ובהנאה שלהם ושל האורחים, בלי שום מניירות וסיבוכי חתונה למיניהם. ליה מספרת לנו על הקשר והחתונה המרשימים של אבירן ושלה

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו בתגלית כשני חיילים ששירתו ביחידות שונות. בהתחלה לא התחברנו מעבר ל"שלום שלום", אבל היינו חלק מאותה חבורה. חצי שנה אחרי בערך, ניסינו לקבוע עם החבר'ה מתגלית אבל הם לא יכלו להיפגש, כך שיצא במקרה שנפגשנו אנחנו, ומפה לשם גילינו אחד את השנייה ומהר מאוד נהיינו זוג.

מי הציע למי ואיך?

אבירן הציע לי נישואין כשהיינו בצימר בצפון, על החוף בכינרת. נסענו כאילו לכבוד ארבע וחצי שנים לקשר שלנו,  אבל בעצם זה היה רק תירוץ לנסוע. היינו סטודנטים סופר עסוקים ולא יצא לנו לנסוע כמה חודשים מהרגע שרצינו, אז חיכינו למאי-יוני כשהלימודים נרגעו קצת, וניצלנו את ההזדמנות של חגיגות ה-4.5 שנים כדי להתפנק.

כשהיינו בצימר והתארגנו לצאת לארוחת ערב במסעדה, אבירן נתן לי ברכה שהיתה בה רמיזה עבה על זה שהוא רוצה להציע לי נישואין. כשהוא כרגע ברך, לא היה לי ספק והבנתי שזה באמת מה שקורה כאן. הייתי כל כך מופתעת ומאושרת לא פחות.

צילומי חתונה גרייס GRACE ראשלצ
ליה ואבירן. צילום: ברקת אסכולני

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

האמת שמצאנו את גרייס ממש במקרה באינטרנט והוא היה גם האולם הראשון שראינו. מהרגע שבאנו וראינו את המקום התאהבנו בעיצוב ובאווירה המיוחדת שלו, שהופכים אותו לשונה לחלוטין מהאולמות שראינו אחריו. אחר כך, כשבאנו לטעימות, גילינו גם שהאוכל מעולה ושהיחס לא נופל מהאוכל. בנוסף, המיקום של גרייס היה אידיאלי עבורנו, אז הכל פשוט התיישב עם מה שרצינו כמו כפפה, מה גם שלא מצאנו הרבה מקומות כמו גרייס, אז לא היתה כל כך תחרות והתלבטות מבחינתנו.

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

כן. ידענו שאנחנו לא רוצים חתונה גדולה מדי או מוגזמת מדי. היה לנו מאוד חשוב שיהיה כיף ושכולם ירגישו בנוח וייהנו, ושהחתונה תהיה חגיגה. לא היה לנו עניין בגימיקים למיניהם, כי אנחנו לא מתחברים לדברים האלה. הפוקוס שלנו היה שיהיה לאורחים ולנו כיף, בין אם זה שהאוכל יהיה טעים, שהמיקום יהיה נוח, שהאלכוהול יהיה טוב, ושכולם ימצאו את עצמם באירוע ויהיה להם כיף שבאו לחגוג איתנו. זו הייתה המטרה שלנו כשתכננו את החתונה.

אולם חתונות מעוצב גרייס ראשון לציון
צילום: ברקת אסכולני

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

3 דברים: האנשים, האוכל והמוזיקה. אני חושבת שאלו הדברים החשובים. האנשים היו לנו, כי המשפחה והחברים שלנו מדהימים. האוכל היה כמו שרצינו, שלאנשים יהיה מה לאכול, בין אם הם צמחוניים, אוכלי בשר ובעלי העדפות שונות, ושלא יחזרו הביתה רעבים כמו שקורה לפעמים בחתונות, והמוזיקה היתה מעולה וכולם נהנו ורקדו איתנו. אה, והכי חשוב כמובן – החתן! גם בזה נחלתי הצלחה מסחררת… 🙂

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

החופה הייתה הרבה יותר מרגשת ממה שחשבנו. לפני החתונה לא ייחסנו לזה הרבה חשיבות והופתענו ממש ברגע עצמו מכמה הרגע מלחיץ ומכמה מדובר במעמד אמיתי ורציני.

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

לחפש נותני שירותים שיהיה לכם כיף ונוח לעבוד איתם, אנשים שתרצו שיהיו אתכם ביום החתונה שלכם, כדי שהאווירה ביום הגדול שלכם תהיה הכי טובה שרק אפשר.

בנוסף, נסו לא להילחץ יותר מדי מהדברים הקטנים. זה היום שלכם ולכן לא משנה מה, הוא יהיה מושלם. נסו ליהנות מכל התהליך ומכל רגע החתונה עצמה, כי זה ללא ספק יום מיוחד וחד פעמי בחיים שלכם.

ליה ואבירן. צילום: ברקת אסכלוני
ליה ואבירן בגרייס. צילום: ברקת אסכולני

פרגון לספקים

איפור ושיער: ורד גרנדיר

די ג'יי: אייל ברהל'ה

מגנטים: להתמגנט

רב: אורן אליהו

שמלה: כלה קלה

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית