סיפורי זוגות

חתונה אש ובובות פנדה ענקיות: טל ורועי

טל חשבה שחבר משותף הוא זה שהניע את השיחה עם הבחור החמוד שראתה באתר ההיכרויות. רועי חשב שהשריפה במלון אחרי הצעת הנישואין היא גלאי עשן שהם הפעילו בטעות. בובות הפנדה הענקיות חשבו שזה רעיון טוב להצטרף אל השניים בסלואו הראשון בחתונה. טל מספרת על הדרך המקסימה והסיפורים המצחיקים שמרכיבים את הקשר והחתונה של רועי ושלה

איך הכרתם?

הכרנו באפליקציית היכרויות באינטרנט. ראיתי את רועי ומיד התחברתי, שמתי לב שיש לנו חברים משותפים וביקשתי מחבר משותף לקדם עניינים. כשרועי ואני התחלנו לדבר, אני הייתי בטוחה שזה בעקבות החבר המשותף שפעל בנושא, אבל מסתבר שהחבר המשותף בכלל שכח מזה כי טס באותו היום לחו"ל, והשיחה שהתחילה ביני לבין רועי היתה בכלל בלי קשר. יום למחרת כבר יצאנו למסעדה, הרגשנו שאנחנו לא רוצים שהערב ייגמר אז המשכנו למסעדה נוספת ומשם כל השאר היסטוריה.

מי הציע למי ואיך?

רועי הציע לי בלונדון, אבל לא כמו שהוא חשב שיעשה את זה. הוא תכנן להציע לי במסעדה בקומה 40 ומשהו במגדל השארד בלונדון, אבל כמובן שהרסתי לו את התוכניות. היינו כבר אחרי כמה ימים של טיול בלונדון, היתה לי הרגשה שהוא עומד להציע, והציפייה הרגה אותי. בכל פעם אכלנו במסעדה מדהימה אחרת וחשבתי שזה הרגע, וכשזה לא קרה לא הבנתי למה הוא לא עושה את זה. תיכף הטיול כבר נגמר…

רועי קלט את המתח שלי, נשבר והציע לי בחדר של המלון. ברור שאמרתי כן מיד,  שמחנו והתרגשנו, ואז הלכתי להתקלח. השעה היתה כבר מאוחרת, בסביבות 1 בלילה, וגלאי העשן בחדר התחיל לצפצף. היינו בטוחים שאנחנו הפעלנו איכשהו את גלאי העשן. רועי האשים אותי שאני התקלחתי עם מים רותחים ואני תהיתי אם עישן בחדר?  התפדחנו שאנחנו מעירים את האורחים הבריטים עם הרעש של גלאי העשן, כשלא ענו לנו בקבלה, יצאנו למסדרון, ראינו את האורחים מתפנים  ואז הבנו שיש שריפה במלון ..

אז מצאנו את עצמנו עומדים באמצע הלילה מחוץ למלון עם כל האורחים המפונים ו כבאיות  שריפה, וכל זה בזמן שאני עושה טלפונים למשפחה ולחברים ומספרת בהתרגשות על הצעת הנישואין. כמובן שהכל בסוף היה בסדר ובשליטה ואחרי כמה שעות חזרנו לחדר..

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

ראיתי פוסט על הגרייס בפייסבוק והחלטנו ללכת לבדוק אותו. זה היה המקום הראשון שראינו, שבועיים לפני שהמקום נפתח, והוא עדיין לא היה גמור. אני מיד ראיתי את הפוטנציאל במקום, אבל בהתחלה רועי מאוד חשש בגלל שהמקום היה עדיין בשלבים אחרונים של עשייה. המקום עמד, אבל חוץ מזה לא היו עדיין רהיטים ועיצוב ושום דבר. מצד שני, ממש נדלקנו על העיצוב. שנינו תל אביביים באופי שלנו, אנשים עירוניים ואורבניים, שהעיר האהובה עליהם היא ניו יורק. לכן התחברנו בול לסטייל הניו יורקי ולווייב העירוני. . מעבר לכך שהגרייס היה ממש אחר מגנים ואולמות אחרים, שהם מאוד גנריים באופי שלהם, גם המיקום התאים לנו – עם הרבה חברים ומשפחה שמגיעים מתל אביב והמרכז, והגודל תאם בדיוק את כמות האורחים שלנו.

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

ללא ספק האנשים. האולם המוזיקה, והאוכל חשובים, אבל בסופו של דבר מי שעושה את החתונה זה המשפחה והחברים שעושים שמח ועוטפים אתכם באהבה. היה לנו כיף במיוחד שהרבה משפחה שלנו הגיעה מניו יורק ומפריז, החברה הכי טובה שלי הגיעה במיוחד ממיאמי, זה היה אירוע שהפגיש כל כך הרבה אנשים טובים. שום דבר לא יכול על זה.

חברים בחתונה

רגע או חוויה מיוחדת מהחתונה שלכם?

הבאנו שתי בובות פנדה ענקיות, שרצינו שיקחו חלק מצחיק וחמוד בחתונה. אני מאוהבת בפנדות, סוג של פטיש שלי. בהתחלה רצינו שהבובות יבואו וירקדו איתנו את הסלואו בחתונה, כי זה יכול להיות ממש מצחיק, אבל אז חטפנו רגליים קרות ואמרנו שייכנסו רק בשלב הריקודים אחרי. אבל לשמחתי הם בכל זאת באו והצטרפו אלינו בריקוד הסלואו, וזה באמת היה הכי מצחיק, חמוד, ושובר את הקונספט הרציני של הסלואו בחתונה.

מה היית ממליצה למי שמתכנן חתונה?

טיפ אחד הוא נדוש אולי, אבל הוא כל כך נכון: פשוט לנסות ליהנות תוך כדי, לעצור רגע לקחת נשימה עמוקה להבין איפה אתם נמצאים וליהנות מהסיטואציה, חשוב לשחרר ולהבין שתמיד יהיו תקלות, ששום דבר זה לא סוף העולם והכל טוב.

הטיפ השני הוא להסתובב בין האורחים בקבלת הפנים. זה הדבר הכי חכם שעשינו לדעתי. קודם כל, זה מוריד  מכם לחץ. דבר שני, ייצא לכם לשוחח עם אנשים שבאו לחגוג אתכם ושלא בהכרח תוכלו לדבר איתם בהמשך החתונה או אפילו תראו אותם יותר באירוע. בנוסף בצורה הזו אתם לוקחים חלק מלא באירוע שעבדתם כל כך קשה לתכנן אותו. זה הרבה יותר כיף מאשר להיות סגורים בחדר חתן כלה, ולא להיות חלק מהשלב הזה של החתונה.

פרגון לספקים

עיצוב אולם: הדס הכט, מעצבת הבית של הגרייס

ניהול אירוע: עמית קנטור – מתחתנים בראש שקט

רב: דניאל רודנשטיין

צילום: יניב סופר

די ג׳יי: מעיין ברגמן

בלונים: הבלונים של נפתלי

שיער: זיו אמסלם

איפור: נאור אפל

שמלה: גלי קרטן

פנדות: פלאש בר

מגנטים: ממגנטוס

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית