סיפורי זוגות

כשטל פגשה את מני: חתונה של אהבת ילדות

הם הכירו מילדות. הוא טוען שאהב אותה תמיד. היא אומרת בשובבות בתגובה שזה קשקוש ושטויות. אבל מה שלא קשקוש ושטויות הוא הקשר הנפלא בין השניים, שבא לידי ביטוי בפרויקט חתונה ללא כל מהמורות ובתמונות חתונה שמראות את הקסם, האהבה והחברות העמוקה ששוכנים בין השניים. טל מספרת לנו את סיפורם הממיס

איך התחיל ביניכם הקשר?

אנחנו מכירים מגיל צעיר, כי גדלנו באותה העיר. מני טוען שמגיל צעיר הוא היה מאוהב בי ושאני לא שמתי עליו. התגובה שלי למערכת היא שזה שטויות וממש לא נכון 🙂 בכל מקרה, הקשר בינינו התחיל אחרי הצבא. בהתחלה בתור ידידים, עד שפשוט התאהבנו אחד בשנייה. מאז אנחנו יחד.

מי הציע למי ואיך?

אחרי 6 שנים של זוגיות, מני הציע לי נישואין בהר הגלבוע, הוא המקום האהוב עלינו. יצאנו בבוקר יום שבת לפיקניק, פרשנו שמיכה ואכלנו ארוחת בוקר שהכנו בשישי. יותר נכון, אני אכלתי. מני לא אכל כלום (כנראה מהתרגשות) ואני לא הבנתי למה, כי לא היה לי מושג מה עומד לקרות.

כן הבנתי מה עומד לקרות כשסיימתי לאכול והלכנו לשבת בתצפית. מני שם בכיס המעיל שלו את הקופסה הגדולה מאוד של הטבעת, שאי אפשר היה שלא לשים לב אליה ולכך שמדובר בקופסה קשיחה וגדולה של טבעת אירוסין. אבל הוא היה כזה מהמם, שלעולם לא הייתי הורסת לו את ההצעה, שקרתה כמה דקות אחרי והיתה מרגשת מאין כמוה.

צילום: צחי שמש

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

ידענו שאנחנו רוצים להתחתן בקונספט קצת אחר, במקום במרכז הארץ, לקיים את החתונה ביום חמישי, להזמין את האנשים הקרובים אלינו ביותר, ושתהיה אווירה צעירה ואנרגיה טובה.

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

כשחיפשנו מקום לחתונה, מה שהיה לנו ברור זה שהחתונה שלנו צריכה לייצג אותנו ולכן בחירת המקום היא אחד הדברים החשובים בתכנון האירוע.

מני ראה מודעה של גרייס בפייסבוק עוד לפני שהמקום נפתח, בפברואר 2017. אני בעיקרון לא רציתי להתחתן באולם ומאוד רציתי להתחתן בחוץ, בטבע, בגן גדול ויפה, אבל כשהלכנו לראות את המקום בגרייס, היה לנו ברור שזה המקום בו נתחתן. פגשנו את רומן וישבנו איתו לשיחה, בה מהר מאוד הבנו שמדובר בצוות של אנשי מקצוע מיומנים בתחום, שעומדים לפתוח אולם אחר ומיוחד יותר. הכימיה עם רומן היתה מיידית. הרגשנו שמדובר באדם אמין שאפשר לסמוך עליו ושמבין את המשמעות של זוג צעיר שמתכנן חתונה במקום שעדיין לא נפתח למרות הסיכון שבדבר והספקנות של חלק מהאנשים הקרובים לנו.

הגודל של האולם התאים לנו בדיוק – הוא היה לא גדול מדי ולא קטן מדי; התפריט כלל מנות ברמה גבוהה מאוד, והכל מצא חן בעינינו. הבנו שלהתחתן בגרייס זה לקחת סיכון מסוים, בגלל שהוא עדיין לא נפתח, אבל באותה נשימה הרגשנו שמדובר בסיכון די בטוח, ומני היה בטוח לחלוטין בבחירה בגרייס. אז הלכנו על זה.

אולם אירועים גרייס- חתונת הכסף
החתונה של טל ומני. צילום: צחי שמש

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

אני חושבת שבחירת הספקים. בחרנו כל ספק בפינצטה, היה חשוב לנו שתהיה כימיה טובה בינינו לבין הספקים השונים ושביום החתונה תהיה אווירה טובה.

תכננו את החתונה לפרטי פרטים וביום החתונה פשוט שחררנו. היה לנו חשוב לזרום וליהנות מה-ביחד ביום החתונה ולא עניין אותנו שום דבר אחר. לא נתנו לשום דבר לבאס אותנו (לא שהיה משהו שיכול היה, כי הכל תקתק לשמחתנו) ונתנו אמון מלא בכל ספק וספק. אני חושבת שזה אפשר לנו ליהנות מיום החתונה ואחד מהשנייה בו – בדיוק כמו שרצינו וייחלנו לעצמנו.

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

אני חושבת שמה שייחד את החתונה שלנו היה טקס החופה וכל הדרך אליו. הטקס היה קליל, שמח ומרגש. קיבלנו המון מחמאות על הרב, שהיה מצחיק, קליל וזורם. בנוסף, הדרך לחופה תיזכר לנו יותר מכל, דרך שהיתה סלולה באנשים האהובים עלינו ביותר, שנכחו שם – מלאי שמחה והתרגשות עבורנו. אין ספק שכל הדרך הקצרה הזו והמפגש המרגש בינינו היו קסומים ונזכור אותם לנצח.

צילום: צחי שמש

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

ליהנות מהדרך, לקחת את הדברים בפרופורציות, לבחור בספקים שהכימיה ביניכם טובה ושאפשר לסמוך עליהם ופשוט ליהנות ביום החתונה ולא לתת לשום דבר קטן להרוס לכם.

צילום: צחי שמש

פרגון לספקים

די ג'יי: בן גוטר- פיינל דראם

צלם סטילס: צחי שמש

צלם וידאו: עידן הרשקו

רב: שי גרינוולד

מעצבת הבית: הדס הכט

שמלת כלה: שלומי יקיר

בגדי חתן: דורון אשכנזי

איפור: שלי גפני

שיער: מני קלמן

מגנטים: Trend 54

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית