סיפורי זוגות

ימי שלישי עם מיכל ושחר: זוג של ימי כיף

מיכל ושחר הכירו דרך חברים ואז הפכו לזוג, שמתחילת הקשר שימר את הכיף. במקרה של השניים, הם פשוט עשו לעצמם מסורת של ימי כיף בכל יום שלישי. באחד מאותם ימי שלישי הם הפכו מזוג למאורסים, כששחר הציע למיכל המקסימה. משם תכנון החתונה זרם כמו הקשר שלהם – חלק ויפה. מיכל נותנת לנו את הפרטים שובי הלב

איך התחיל ביניכם הקשר?

יצאנו עם חברים משותפים. החברה הכי טובה שלי היתה בחבורה של שחר. היינו ידידים הרבה זמן ואז ניצת בינינו הקשר הרומנטי. מרגע שהחלטנו שאנחנו נותנים לזה הזדמנות, זה היה זה. כמו שזה היה ברור לנו, זה היה ברור גם לכל החברים.

צילום: אופיר יונה

מי הציע למי ואיך?

בימי שלישי הייתי מסיימת את העבודה מוקדם והיינו עושים לנו יום כיף. באחד מימי השלישי שלנו, שחר אמר שהוא יאסוף אותי מהעבודה ושנלך לים. הסתובבנו באזור של נחלת בנימין והוא לקח אותי למלון בראון לעשות מסאז'. לא חשדתי בכלום, כי כל פעם היינו עושים ימי כיף מיוחדים (וגם כי היתה לי תחושה שהוא יציע בחגיגות השנה לקשר שלנו, וזה היה חודשיים לפני כן). עלינו לגג המלון לראות את השקיעה ואז שחר הפתיע לי עם הצעת הנישואין. אף אחד לא ידע כלום. כולם צוחקים על שחר שהוא הכי שושואיסט והוא הצדיק את המוניטין גם בהצעת הנישואין.

חתונה במרכז- גן אירועים גרייס
צילום: אופיר יונה

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

זה היה המקום היחיד ששנינו נכנסנו, ראינו וידענו שמצאנו את המקום שלנו. חיפשנו מקום כמו גרייס, בלי שידענו שהוא קיים ושיש כזה. המקום היה ממש בתחילת הדרך שלו ומה שהכי קנה אותי זה שרומן מהמקום הוא פשוט בן אדם. מעבר לזה שהמקומות האחרים שראינו היו מאוד פאסה או רגילים בקונספט שלהם מבחינתנו, גם לא התחברנו לחומר האנושי שפגשנו במקומות אחרים. הגענו לגרייס ובנוסף לכך שהתחברנו מיד למקום, גם התחברנו מיד לאנשים ולזה שהרגשנו שיש עם מי לדבר ושמבינים אותנו.

חופה בגרייס- אולם אירועים
צילום: אופיר יונה
אולם אירועים במרכז- גרייס אירועים
צילום: אופיר יונה

קחי אותנו לסיור בחתונה שלכם

התארגנתי בסוויטה מהממת ומפנקת ביותר במלון דן אכדיה, שהיה חלק מהמקומות שהיינו הולכים אליהם כזוג לפני ולכן גם היה חלק מיום החתונה שלנו.

גן אירועים גרייס- אולם בראשל"צ
צילום: אופיר יונה

שחר בא לאסוף אותי מהמלון, עם 8 החברים שליוו אותנו לצילומים בבר הנסיך הקטן בנחלת בנימין בתל אביב. זה המקום הראשון שיצאנו אליו לבד, בלי החברים, ושם הכל התחיל. לצילומים לחתונה הם פתחו את המקום במיוחד בשבילנו. המשכנו לצילומים בפולי האוס, גם הוא בנחלה, עצרנו לאכול גלידה עם כל החברים, ומשם לגרייס.

חתן וכלה- בדרך לחתונה באולם אירועים גרייס
צילום: אופיר יונה

כשהגענו לגרייס, חיכה לנו ולכל המלווים שלנו אוכל מפנק, שזה היה מאוד מרגש ובכלל לא מובן מאליו.

גן אירועים בראשון לציון- גרייס
צילום: אופיר יונה

החופה היתה כל כך מרגשת. השיר "יש לי אהבה" של אריק איינשטיין התנגן, והאמת שהוא נבחר אחרי שלא היה לנו אפילו כיוון לשיר וכשהיינו בפגישה עם המעצבת של המקום, השיר התנגן ברקע ואמרנו שזה מושלם.

החופה היתה קצרה, עם רב מהמם שלא חפר ועשה את הטקס מקסים, קצר וקולע, בדיוק כמו שרצינו.

חופה וקידושין- גן אירועים גרייס
צילום: אופיר יונה

אחרי מצגת שהכינו לנו החברים בהפתעה, החלפתי לשמלת ריקודים והתחלנו את המסיבה. היה לנו חשוב שתהיה חתונה כיפית ולא חופרת, וכזו בדיוק היא היתה. היינו כל הזמן על הרגליים.

אחד הדברים שהכי נדלקתי עליהם זה הקונספט של הקינוחים בגרייס. יש בר קינוחים פתוח כל הזמן, כך שלא צריכה לחכות עד לסוף הארוחה. האורחים שלנו עפו על הקונספט וזללו קינוחים לכל אורך הערב.

באיזשהו שלב של הלילה היינו צריכים לעצור ולהגיד סטופ, כשראיתי את אבא שלי שוכב על הספסל ואת אמא של שחר מחכה תשושה בצד

רחבת ריקודים גרייס- אולם בראשון
צילום: אופיר יונה
חתונה בגרייס- אולם אירועים במרכז
צילום: אופיר יונה

פרגון לספקים

צילום סטילס ווידיאו: אופיר יונה

די ג'יי: בן גופר – פיינל דראם

שמלה: אליה וטין

איפור ושיער: גל מיכאל

רב: יעקב חרר

מגנטים: טרנד 54

מנהלת אירוע: שני, מתחתנים בראש שקט

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית