סיפורי זוגות

חתונה קטנה ומטריפה - חוף ומיכאל

הם הכירו בטיול אחרי צבא לדרום אמריקה, בו חוף חיזרה אחרי מיכאל לא מעט עד שנענה לה. מפה לשם, הקשר התהדק, ובטיול לבודפשט הוא הציע לה בהפתעה, רק שהיא מצאה את הקופסה עם הטבעת ששכח על השולחן בבית עוד לפני שנסעו. חוף מספרת לנו על הקשר והחתונה המקסימים של מיכאל ושלה

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו בטיול בדרום אמריקה אחרי הצבא. מיכאל טייל עם חברה שלי מהצבא וכך נפגשנו. הקשר הרומנטי בינינו לא קרה על ההתחלה. אי שם באמצע הטיול של שנינו התחלנו לטייל יחד ואז להכיר. נדרשו הרבה חיזורים מצדי עד שהוא נענה לי. מאז עברו חמש שנים שאנחנו יחד.

מי הציע למי ואיך?

נסענו לטיול לבודפשט. כשהגענו למלון ה Wi Fi בטלפון של מיכאל התחבר לזה של המלון וכך ראיתי הודעה שקפצה לו מחבר, בסגנון "יאללה אחי, תציע לה, שבור רגל". לקחתי את הטלפון והקראתי לו את ההודעה. מיכאל ניסה להתחמק ואמר לי שאין לו מושג למה החבר שלח לו את זה. שלושה ימים אחר כך הוא הציע, כשהיינו בנקודת תצפית יפהפייה המשקיפה על הנהר. האמת היא שמצאתי את הקופסה עם הטבעת על השולחן בבית, לפני שנסענו, כשהוא שכח אותה שם, אז די ידעתי כבר לפני. אבל זה ממש לא משנה כי זה היה מקסים ומרגש ולא היתה מאושרת ממני.

צילום: אסף תמם

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

היה לנו ברור שאנחנו רוצים חתונה טבעית, לא מוגזמת, ולשמחתנו זו בדיוק החתונה שהיתה בסוף. לא היו בה דברים שהם לא אנחנו, או מצועצעים מדי. הכל היה עדין, באווירה רגועה וכיפית, ממש כמו שרצינו.

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

חיפשנו מקום שגם יתאים לחתונה קטנה של 250 אורחים שתכננו וגם שיהיה אחר מכל האולמות הבנאליים או המצועצעים שם בחוץ. שמענו במקרה בפייסבוק על המקום מזוג שהתחתן בגרייס שבוע אחרינו והחלטנו ללכת לבדוק אותו. כשהגענו לשם ראיתי פתאום את רומן, אותו הכרתי מעבודה קודמת בה אני הייתי מלצרית והוא היה מנהל האירועים. אז ידעתי כבר שהוא מקסים, וכשראינו את המקום הבנו שהוא עונה בדיוק על מה שחיפשנו, אז לא היתה באמת שאלה או ספק ששם אנחנו נתחתן.

WhatsApp Image 2018-01-23 at 16.38.36 (4)
צילום: אסף תמם

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

סבלנות אחד כלפי השנייה במהלך ההכנות והתכנונים. בנוסף, אני חייבת לומר שרוני, מנהל האירוע בגרייס, דאג שהחתונה תהיה סוף הדרך, וידא את כל הפרטים, פינק והרגיע אותנו לפני החתונה ובמהלכה, ניגש אלינו אחת לכמה זמן ופשוט הוריד לנו את מד הלחץ עם דיווחים שכולם נהנים וזרק לנו הערות חיוביות ומרגיעות. זה היה ממש כיף וחשוב.

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

לפני שיצאתי לכיוון החופה, עמדתי עם ההורים שלי מאחורי, כשהאחיין בן השנתיים שלי רץ ישר אליי, החזיק לי את היד במקום לאבא שלו, ורצה ללוות אותנו לחופה.

צילום: אסף תמם

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

לבחור ספקים שאתם באמת שלמים איתם, לזכור שזה רק ערב אחד שעובר במצמוץ, ולנסות ליהנות מהכל. בנוסף, נסו לפנות את הראש כדי להכיל את כל האהבה שתקבלו באותו היום וליהנות ממנה.

צילום: אסף תמם

פרגון לספקים

מנהלת אירוע: בר קסוקר

איפור ושיער: אדווה סייר

צלם: אסף תמם

די ג'יי: לירון מנדל

רב: משה וילנקין

שמלה: קרן מור יוסף

בגדי החתן: בוגארט

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית