סיפורי זוגות

אהבה ללא גבולות: החתונה של שירן ומשה

סיפור האהבה הקסום הזה התחיל מתחת לגלים והמשיך ב-10 שנים של אהבה משותפת, אשר הובילה לאחת החתונות המרגשות שראינו. תתכוננו להתאהב…

סיפור האהבה הבלתי שגרתי של שירן ומשה התחיל לפני 10 שנים, במהלך צלילה בחוף האלמוגים באילת. "אני זוכרת את זה כאילו זה היה אתמול, הרצועה של משקפת הצלילה שלי נפתחה, וניצלתי את ההזדמנות כדי לפנות למשה שצלל לידי, בבקשה לעזרה. מסתבר שהוא ראה אותי כבר בחוף, וכך התחלנו לדבר כששנינו בתוך המים. השיחה מיד זרמה והמשיכה הייתה הדדית, לפני שיצאתי מהמים נתתי לו את מספר הטלפון שלי והוא זכר אותו בעל פה".

 שירן המתינה בציפייה, אך שיחת הטלפון המיוחלת ממשה התעכבה והגיעה רק לאחר כמה ימים, כשהשניים כבר חזרו הביתה. משה, נכה צה"ל, העדיף להמתין מעט לפני שיצר קשר, היות ולא ידע כיצד שירן תגיב על הגילוי. "כשהוא התקשר וביקש לספר לי, אני כבר ידעתי, הייתה לי הרגשה שאני לא יודעת איך להסביר אותה, וזה לא שינה לי כלום. מיד קבענו להיפגש. תמיד הרגשתי שהוא הגבר שלי, ואני חושבת שיכולנו להתחתן כבר אחרי חודשיים, אבל בפועל יצאנו כשנתיים ונפרדנו, מאז שמרנו על קשר ויצאנו און-אנד-אוף. למרות הכל, משהו בלב שלי תמיד ידע שמשה הוא האחד שלי ושאתו אתחתן, וגם הוא שמר עלי תמיד קרובה אליו. כנראה שכל אחד מאתנו היה צריך להבשיל ולעבור תהליך בנפרד, ובסופו של דבר חזרנו זה לזו".

חתונה בראשון לציון - שירן ומשה
צילום: "לה בוהם"

איך הייתה הצעת הנישואין?

לאחר שנים של היכרות ואהבה, שכללה גם מגורים משותפים, הגיעה הצעת הנישואין המיוחלת. כיאה לזוג אשר הכיר בתוך המצולות, גם ההצעה עצמה כללה נוף לים עוצר נשימה. "טסנו לשוויץ לטיול אקסטרים עם מסלול שכלל גם את גרמניה, צרפת ואיטליה. שם, בבריכת המלון שצופה לנוף מדהים של יערות ירוקים וים כחול, משה הציע. זו הייתה התפאורה הכי מתאימה שיכולה להיות להצעה, במיוחד כי שנינו מאוד אוהבים טבע ונופים, וכמובן שאמרתי מיד כן".

כלה בשקיעה - סיפורי זוגות - שירן ומשה
צילום: "לה בוהם"
גרייס - שירן ומשה - סיפורי זוגות
צילום: באדיבות שירן ומשה

למה בחרתם דווקא בגרייס?

"מיד לאחר ההצעה התחלנו לחפש אולם. חיפשנו מקום אורבני שיתאים לחתונה קטנה, היות וחלמנו על אירוע אינטימי שיכלול את החברים הקרובים והאנשים החשובים לנו ביותר. מאוד אהבנו את האווירה והעיצוב במקום, תחושת המרחב, התקרות הגבוהות, הגן והשדרה. הרגשנו שזה עיצוב שלא רואים בכל מקום".

שירן ומשה - חופה בגרייס
צילום: "לה בוהם"

שירן ומשה נכנסו לחופה אל מול 200 אורחים, ביום שלישי, פעמיים כי טוב, בתאריך 25.12.18. על אף שהשניים בחרו להתחתן במהלך חודש דצמבר החורפי, היה זה יום קיצי וחם. הזוג בחר בעיצוב רומנטי של נרות צפים ופרחים, ושביל החופה קושט בעששיות לבנות ומרשימות שסיפקו אור וחמימות. האווירה על הרחבת ריקודים הייתה שמחה וסוערת, וכללה מוסיקה מרוקאית עבור משפחות הכלה והחתן, בשילוב מוסיקה מזרחית, ישראלית ולהיטים עכשוויים. "אפילו שמדובר בחתונה באמצע השבוע, האורחים נשארו עד שעה מאוחרת, כולם היו באנרגיות שיא ורצו לרקוד כמה שיותר. כמויות האהבה וההתרגשות היו עצומות, זה היה יום מדהים שלא נשכח לעולם".

סיפורי חתונה - שירן ומשה - חופה
צילום: "לה בוהם"

רגע מרגש במיוחד מאירוע החתונה

"מאוד רציתי שנרקוד סלואו אבל משה ביקש לוותר. לקראת סוף האירוע הדי ג'י הפתיע וניגן את השיר. רקדנו יחד לצלילי השיר המרגש When a Man Loves a Woman. עוד רגע קטן שיכול להיראות פשוט ולא משמעותי, אבל עבורי היה מרגש במיוחד, היה כאשר החלפתי את נעלי העקב, ומשה, הנסיך הפרטי שלי, עזר לי לנעול אותן. הרגשתי כמו בסיפור סינדרלה".

איזה טיפ יש לכם להציע לזוגות לפני חתונה?

"קחו את הכל באיזי ובהומור ונסו להשתחרר כמה שיותר, כי מדובר במעמד מלחיץ ללא ספק. אנחנו צילמנו הרבה סלפי בחופה עם האחים והחברים, זה שבר את הקרח, גרם לכולם לצחוק, ויצר אווירה יותר כיפית וקלילה במהלך הטקס. גם הצלמים שלנו צילמו אותנו תוך כדי הסלפי, ככה שיצאו תמונות מקוריות. מומלץ בחום.

המלצה נוספת היא לזוגות אשר מתכוונים לקיים אירוע קטן יחסית, כדאי לא ללכת לאולמות גדולים אלא למקומות שמקיימים חתונות אורבניות, שם הקהל לא נבלע ברקע, והעיצוב והאווירה מתאימים לכמות האנשים. חשוב גם שתבחרו בספקים שאתם מתחברים אליהם כי הם חלק חשוב מהיום הזה, בהזדמנות זו נשמח לפרגן לאורי מנהל הגרייס המקסים, ושי מנהל האירוע שלנו שתמיד חיבק, הרגיע ועשה הכל בחיוך".

שירן ומשה - סיפורי זוגות - כלה רוקדת
צילום: "לה בוהם"

הספקים שעשו את האירוע:

צלם וידאו וסטילס: אלי "לה בוהם"
די ג'י: פיני הילס
מגנטים: שוויצריה הפקות
איפור: ליאת גינזבורג
 שיער: מיקי זיתוני
אקססוריז: נעלי סברובסקי
נעלי כלה: קסטרו
שמלת כלה: לומינרי

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית