סיפורי זוגות

הכלה שריגשה את כולם: החתונה של מתן ומודן

הצעת נישואין שהגיעה אאוט אוף דה בלו, כלה עם סיפור אישי מרגש במיוחד, צילומי טראש דה דרס חצי שנה לפני החתונה והרבה אלכוהול.

מודן ומתן הם ההתגלמות של סיפור אהבה מודרני. הם הכירו בקבוצת פייסבוק לרווקים ורווקות, כאשר מודן סימנה את מתן ומדי פעם אף הציצה לו בפרופיל. מתן מצדו ראה קטע כתיבה שהעלתה מודן באחת הקבוצות, ניצל את ההזדמנות והגיב. משם השניים המשיכו להתכתב ומהר מאוד יצאו מגבולות הפייסבוק.

"החלפנו טלפונים והיינו אמורים להיפגש, אבל בדקה ה-90 נאלצתי לבטל את הדייט. מודן חשב שאני לא בעניין וקצת נעלם. המשכנו את הקשר בלייקים הדדיים בפייסבוק, התכתבויות ושיחות טלפון ולבסוף קבענו להיפגש שוב. הדייט הראשון היה בבית קפה, הכי פשוט וטבעי" מודן מספרת.

סיפור החתונה של מתן ומודן - חתונה בגרייס
צילום: אספוסה
מתן ומודן - צילומי זוגיות - חתונה בראשון לציון
צילום: אספוסה

איך הייתה הצעת הנישואין?

מתן בחר להציע במומנטום חגיגי, יום ההולדת של מודן, כאשר השניים חגגו בצימר פסטורלי בראש פינה. "הוא לא נידב יותר מדי מידע, רק אמר שנוסעים לצימר ושיש הפתעה, אבל לא הוסיף מעבר לכך. לא הבנתי מה הסיבה שהוא כל כך דרוך במהלך הדרך. מסתבר שבני המשפחה של מתן הגיעו מוקדם לצימר והכינו הכל, בלונים, שלטים עם הכיתוב 'התנשאי לי', נרות, שובל מפרחים ועוד.

כשהגענו ופתחתי את הדלת, הייתי בטוחה שהתבלבלתי בחדר, ושהצעת הנישואין לא קשורה אלינו. עד אז, בכל פעם שדיברנו על חתונה מתן אמר שיש עוד זמן וגרם לי להוריד ציפיות, לכן גם לא ציפיתי לכלום." היא מספרת. השניים נכנסו לחדר לצלילי Perfect של אד שירן, אז מתן כרע ברך והציע. התשובה, כפי שאתם יכולים כבר לשער, הייתה "ברור!".

התארגנות כלה - מתן ומודן - סיפורי זוגות
צילום: אספוסה
פגישה ראשונה של חתן וכלה - מתן ומודן - סיפורי זוגות
צילום: אספוסה

למה בחרתם דווקא בגרייס?

לאחר כשנה יחד, בדצמבר האחרון הם עמדו תחת חופה. תוך שלושה חודשים השניים ארגנו את האירוע כולו. הגרייס היה גם האולם היה האולם הראשון שראו ומיד התאהבו בו. "אהבנו את העיצוב, את הסגנון והתחושה האורבנית שיש במקום, הרגשנו שזה לא עוד מקום שגרתי והרגשנו שהקונספט העיצובי והתחושה האינטימית זה בדיוק מה שמתאים לנו" הם מספרים.

"אחד הדברים שהיו הכי חשובים לנו היה שהאירוע יתקיים ביום חמישי, כדי שהאורחים ייהנו ולא יחשבו פעמיים עד איזו שעה להישאר. בסופו של דבר, החתונה באמת נגמרה בשעות הקטנות של הלילה. הרחבה הייתה מלאה לאורך כל האירוע והאורחים המשיכו לרקוד עד שהדי ג'י הפסיק לנגן. המוסיקה שבחרנו הייתה מעורבת מכל מיני סגנונות, החל ממוסיקה עכשווית ועד מוסיקה יוונית במיוחד לצד של מתן במשפחה".

מתן ומודן - סיפורי זוגות - חופה בגרייס
צילום: אספוסה

כיאה למישהי שדמיינה כל חייה את יום החתונה שלה, מודן עיצבה את שמלת הכלה שלה מאפס, והזוג אף יצא לצילומי טראש דה דרס בים המלח, שנמשכו יום שלם ומפרך במיוחד, והתרחשו כחצי שנה לפני האירוע. גם לוקיישן צילומי חתן כלה הנבחר היה ייחודי ויוצא דופן- מוזיאון יעקב אגם בראשל"צ, וכמו הרבה בחירות מוצלחות בחיים, הוא נבחר לגמרי במקרה, בגלל מזג האוויר הסוער שלא אפשר להצטלם בחוץ.

הזוג צעד יחד לחופה עוצמתית במיוחד, מול כ-200 אורחים. מתן נכנס לצלילי השיר 'ואם תבואי אלי' של עידן רייכל, ומודן ריגשה את כולם וכמעט ולא השאירה עין יבשה בקהל, כשנכנסה מלווה בשתי אחיותיה, במקום שני הוריה שהלכו לעולמם, כשברקע מתנגנת ברכת כלה.

סיפורי זוגות - מתן ומודן - החתונה
צילום: אספוסה
מתן ומודן - סיפורי זוגות - שבירת כוס
צילום: אספוסה

מה לדעתכם הדברים הכי חשובים שזוגות צריכים לדאוג להם לפני האירוע?

"כמובן שהשמלה! אבל חוץ מזה חשוב מאוד לסגור את כל הקצוות מול הספקים, לוודא הכל מראש. לא כל הספקים הם כאלו שאתם מכירים לעומק, ושם גם חשוב לתת עוד תשומת לב. צריך לזכור לנשום עמוק ולשמור על קור רוח לאורך כל הדרך, כי התהליך הזה כולל גם רגעים פחות כיפיים, יש ריבים וחיכוכים בין שני הצדדים, כל אחד רואה את הדברים קצת אחרת וצריך שיתוף פעולה והמון אהבה וסבלנות כי זה מה שהופך את הדרך לחוויה"

סיפורי זוגות - על רחבת הריקודים - מתן ומודן
צילום: אספוסה

מה הרגע הכי מרגש מבחינתכם בחתונה?

"ריקוד הסלואו שלנו, הסתכלנו אחת לשנייה בעיניים ולא ראינו אף אחד אחר, הרגשנו שאנחנו נמצאים בתוך עולם משלנו וזה היה הרגע שבו הצלחנו לעכל את כל היום הזה, את ההתרגשות הגדולה ועוצמת האהבה שלנו אחד לשנייה וגם האהבה שהרעיפו עלינו מכל כיוון".

מתן ומודן - ריקוד ראשון - גרייס מתחם אירועים
צילום: אספוסה
צילום: אספוסה

ולסיום, מה גיליתם שעושה את האירוע?

"הדי ג'יי. הוא ידע להבין את הקהל, תמיד נתן את השיר המתאים בזמן הנכון והבין בדיוק את המוד של הקהל, הצליח לקרוא אותו ולגרום לכולם לרקוד וליהנות וזה מה שבעיקר עושה אירוע לדעתנו. מבחינתנו השילוש הקדוש לאירוע מושלם הוא די ג'י טוב, אוכל טוב והרבה אלכוהול, וללא ספק האורחים שלנו תפסו ראש טוב, וגם את מתן השקו כמו שצריך. אני נשארתי קצת יותר פיכחת כדי וגילמתי את הצד היותר אחראי" .

רחבת ריקודים - חתונה בגרייס - מתן ומודן
צילום: אספוסה

הספקים שעשו את האירוע:

צלם וידאו וסטילס: אספוסה
איפור ושיער: עוז שקרוב
שמלת כלה: כלה יפה
נעלי כלה: NINE WEST
די ג'י: רועי שריקי
מגנטים: סאן מגנט

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית