בלוג אירועים

רעיונות מקוריים להפקת סרטוני חברים לאירועים

כולם כבר יודעים שבחתונה המתנה הגדולה והמקורית ביותר שאפשר לקבל היא סרט של החברים. לכן אם גם אתם לא רוצים לאכזב את החתן והכלה, שכן גדולה הציפייה, הנה כמה רעיונות מקוריים.

מצגת

הרעיון של מצגת הוא אחד הפופולריים ובמרכזו סדרת תמונות של החתן והכלה מרגע לידתם ועד מעמד החופה. מדובר בקונספט של חיים שכאלה, כאשר במהלך הסרטון אפשר לתאר ולהציג את סיפור חייו של כל אחד בפני הקהל לצלילי שירי רקע שבני הזוג אוהבים.

ברכות

רעיון נוסף לסרטון חברים הוא פשוט מיסודו. כל שיש לעשות הוא לבקש מהחברים הקרובים ואולי אף מבני המשפחה לצלם את עצמם נושאים ברכה לבני הזוג ואז לערוך את כל הברכות לסרטון. יש לשים לב שבתוך המלל משולבים גם קטעי מוזיקה או הומור על מנת שלא לשעמם את האורחים. אם רוצים קצת לגוון אפשר שכל חבר יקריא רק מילה אחת בכל פעם כחלק מברכה אחת כללית.

שיר 

אם תמיד היה לכם רקע מוזיקלי או לחלופין, אם ממש לא אכפת לכם לעשות מעצמכם צחוק בפני קהל המוזמנים, תוכלו להמיר שיר מוכר עבור בני הזוג. כל שצריך הוא יכולת לחרוז חרוזים והיכרות מעמיקה עם בני הזוג וההיסטוריה שלהם ביחד ולבד. מומלץ שלא להשאיר את הכתיבה והצילום לרגע האחרון, במיוחד אם מדובר בקבוצה גדולה של כמה וכמה חברים.

ריקוד

בשנים האחרונות ישנם ריקודים אשר רצים להם ברחבי הרשת כמו למשל ריקודים הודיים, פלאש מוב (ריקוד בעל אלמנט הפתעה בו כולם מתחילים לרקוד באופן אקראי ואז נעלמים כשם שבאו) ועוד. זה תמיד מצחיק לראות את החברים מתחילים לפזז ולכן מדובר במחווה מיוחדת לבני הזוג.

אנימציה

רעיון נוסף ולא פחות מדליק הוא ליצור סרט אנימציה. אפשר לעשות זאת בסגנון של סיפור ילדים הפורש את ההיסטוריה המשותפת של בני הזוג, אפשר להדביק את ראשיהם של המתחתנים על דמויות מצוירות וכמובן שאם יש לכם את הכישרון והטכנולוגיה תוכלו ליצור סרטון אנימציה מקורי וקליל בקלות.

הומור

אין זה סוד שהחברים של החתן מחכים לרגע החתונה המיוחל על מנת לרדת על חברם משכבר. סרט הומוריסטי לכלה כמו "כל הסיבות למה לא להתחתן" או "דברים שלא ידעת" וכיוצא בכך יכול להיות הצלחה מסחררת בקרב החתן, הכלה והאורחים שהגיעו לחגיגה. מלבד זאת, אפשר גם רעיונות הומוריסטיים אחרים כיד הדמיון הרחב.

קליפ

תמיד חלמתם להשתתף בקליפ? החתונה של החברים היא רגע התהילה שלכם. לרוב קליפ מייצג שיר לכן תוכלו לשלב בין השניים וליצור לחבריכם מזכרת שתלווה אותם לכל אורך חייהם המשותפים. כמובן שאפשר לשלב בין החברים של שני הצדדים על מנת שהתוצר הסופי יהיה כמה שיותר מרשים.

יום בחיי

רעיון מקורי נוסף לסרטון חברים הוא לצלם סרט בסגנון "יום בחיי" ובו מציגים יום בחייהם של החתן או הכלה. אם רוצים שהסרטון יהיה כמה שיותר מקורי אפשר ללכת לכיוון של פארודיה. המלצה קטנה: כדאי לכתוב תסריט ומומלץ שהבסיס יהיה רעיון פשוט ולא מורכב מדי על מנת שכולם יוכלו להבין, עם זאת כן חשוב לשלב פאנצ'ים כדי שהסרטון יהיה כמה שיותר מצחיק.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית