בלוג אירועים

טיפים לירח דבש מושלם בתל-אביב

אחרי חודשים של תכנון והכנות, עכשיו שהרגע המיוחל לא רק הגיע אלא היה נפלא וכעת הוא מאחוריכם, הגיע הזמן להתפנות לבילוי זמן איכות משותף, או במילים אחרות – לצאת לירח דבש.

אם חלמתם על יעד אקזוטי בו תעבירו את הזמן על החוף עם קוקטייל ביד, כדאי שתשקלו את האיים הקאריביים או המלדיביים. אם החלום שלכם הוא לחזור אחורה בזמן וליהנות מרומנטיקה כמו בסרטי דיסני, איטליה היא היעד לפזול לעברו. אם ירח דבש חלומי מבחינתכם הוא טיול בוהמי עם ווייב אורבני של בארים, מסעדות ומופעים, כדאי שתשימו את לונדון או ניו יורק ברשימה שלכם. אבל אם אתם רוצים הכל מהכל – ים, רומנטיקה, פאבים, מסעדות ואווירה של בית – יש יעד אחד וקרוב במיוחד שעונה על הרשימה הזו והוא נקרא תל אביב: העיר שאף פעם לא ישנה מחכה לקחת אתכם למסע בלתי נשכח של אהבה וטירוף חושים. רוצים רעיונות מגניבים לירח דבש תל-אביבי? הנה הם כאן.

מהאולם לירח הדבש בשנייה

השקעתם בחתונה. בחרתם להתחתן בגרייס, מתחם אורבני ומתוחכם בלב גוש דן שכמותו לא נראה במחוזות שלנו. הקסם, היוקרה, העיצוב, השיק – כל אלו הכתיבו את האווירה באירוע החתונה שלכם והפכו אותו למגניב וצעיר כמו שרציתם. עכשיו שאתם מחפשים איפה לבלות את ירח הדבש, אין שום סיבה שתורידו את הסטנדרטים שלכם. הכנו לכם כמה רעיונות לא פחות ממעולים שאנחנו חושבים שמתאימים לזוגות שבוחרים להתחתן אצלנו.

שוק הפשפשים

אם דיברנו על לבלות בארץ ולהרגיש בחו"ל, שוק הפשפשים הוא המקום המושלם להיות רומנטיים ולבלות זמן איכות זוגי. אם לא הייתם שם לאחרונה, אנחנו שמחים לדווח לכם שהמקום חי, שוקק ובועט יותר מאי פעם, במיוחד בשעות הלילה אז כל בעלי הבאסטות סוגרים את הדלתות ומקום חדש ומגניב ביותר קם לחיים.

איפה אוכלים? בשוק הפשפשים אין מצב שתישארו רעבים. שפע של מסעדות, בתי קפה ומקומות כיפיים להעביר בהם את הזמן עומדים לרשותכם. מאוכל איטלקי, דרך יווני ועד מגוון מדינות ולאומים, כולל ישראלי כמובן, הבעיה שלכם כאן תהיה רק לבחור.

איפה ישנים? אם אתם גרים במרכז הארץ, אתם גרים קרוב למתחם האירועים גרייס. עדיין, הרשו לנו להמליץ לכם בחום לישון באזור השוק. מצאו מלון דירות או מלון בוטיק מגניב במתחם השוק או מחוצה לו. יש לא מעט כאלה והם מלאים בקסם ייחודי (כמו מלון השעון לדוגמה). כך תוכלו אחרי הבילוי הלילי שלכם לשבת במרפסת המעוצבת והמפנקת שלכם, לשתות כוס יין, להזמין חברים, או לעשות כל דבר אחר שעולה בדעתכם ושהצנזור יפה לו.

יפו העתיקה

עוד מקום מגניב לא פחות לבלות בו את ירח הדבש לאחר החתונה הוא יפו העתיקה. האזור דומה, רק שהפעם אנחנו רוצים לקחת אתכם צעד אחד קדימה אל עבר הפינוק האולטימטיבי לזוגות שמחפשים חופשה בוהמית ורומנטית במיוחד.

איפה אוכלים? ביפו יש כל כך הרבה מה לעשות, החל מביקור בגלריות, יציאה להפלגה בלב ים, ישיבה במסעדה על החוף עם בירה או כוס קאווה, התענגות על אוכל אותנטי, שתייה בפאבים שיש כמעט בכל מקום ושלל אטרקציות במרחק הליכה.

איפה ישנים? אם אתם באמת רוצים להתפנק, אנחנו ממליצים על קאסה נובה, מלון בוטיק יוקרתי יוצא מהכלל שמציע סוויטות יוקרתיות וחדרי בוטיק. הוא ממוקם בנתיב המזלות ויש לו את כל המאפיינים המושלמים לחופשה רומנטית מיוחדת במינה: מפינת ישיבה על הגג הצופה אל הים ומזמין אתכם להתרווח בשעת השקיעה, דרך עיצוב בטעם של פעם (כשהכל משופץ וחדש כמובן) ובקיצור – המקום המושלם להיות בו רגע אחרי שהפכתם לזוג נשוי.

אם אתם מחפשים מקום שונה, חמים ונעים, עם נוף לחופי הרחצה של תל אביב, אתם יכולים לבחור במלון Sea Excecutive Suites , מלון בוטיק המציע סוויטת ליל כלולות בתל אביב עם נוף לים. תוכלו לקבל חבילה בלתי נשכחת לירח הדבש שלכם, שתאריך לכם את חוויית החתונה בעוד כמה ימים.

כמובן שהרשימה עוד ארוכה ויש מקומות אחרים ולא פחות כיפיים בהם תוכלו לבקר, כמו נווה צדק, כרם התימנים, נחלת בנימין, אבל נשאיר משהו לפעם הבאה.

זוג בחתונה גרייס אירועים ראשלצ

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית