בלוג אירועים

ארגון חתונה עד 200 איש

בשנים האחרונות ישנו טרנד בעולם האירועים והוא הפקת אירוע קטן שמוזמנים אליו בסביבות 150-200 אורחים. אם בעבר ככל שהיו יותר אורחים האירוע היה נחשב ליוקרתי, מיוחד ומפואר יותר, הרי שכיום ההיפך הוא הנכון ויש קסם מיוחד דווקא באירועים הקטנים. חתונה עד 150-200 איש היא הדבר החם ביותר בעולם האירועים כיום וחשוב להבין את היתרונות שיש בחתונה כזאת, מפני שמי שעומד בפני התחלת ארגון החתונה שלו – חשוב שיבחן היטב לעומק האם חתונה קטנה עשויה להתאים גם לו.

אולם מרכזי גרייס חתונות ואירועים

למה דווקא חתונה עד 100-200 איש?

על מנת לענות על השאלה החשובה הזאת כדאי קודם כל להבין מה הייחוד של חתונה אל מול אירועים אחרים. כאשר זוג צעיר מתחתן – מוזמנים לאירוע הרבה מאד חברים קרובים והשאיפה היא שהאירוע יהפוך מהר מאד למסיבה תוססת ומהנה עם אווירה צעירה וקלילה. זוגות צעירים רבים נמנעים בתקופה האחרונה מלהזמין אנשים שהם לא מכירים, הם מבקשים מההורים לא להזמין הרבה בני משפחה רחוקים או אפילו לא אנשים מהעבודה. החתן והכלה רוצים להכיר את כל מי שמגיע לשמוח איתם ולשמח אותם, הם לא רוצים לעבור בין השולחנות ולהיתקל בפרצוף שהם כלל לא יודעים מי הוא. במקרים שכאלה – חתונה אינטימית היא הפתרון!

מה נחשב לחתונה מצומצמת?

כאשר המספרים הרווחים בקרב מארגני החתונות עומדים על 300 עד 500 אורחים – הרי שכל מספר מוזמנים קטן בהרבה מזה ייחשב כאירוע קטן ומצומצם. 200 אורחים יהיו בדרך כלל המקסימום לחתונה שרוצים לשמור אותה קטנה אך יהיו גם לא מעט מקרים שבהם אפשר יהיה לארגן חתונה נהדרת ושמחה עם 150 אורחים בלבד – בני משפחה מדרגה קרובה וכמובן – חברים קרובים, עמיתים לעבודה, חברים מהשירות הצבאי או כל מי שהנוכחות שלו מהותית להנאה של החתן והכלה ויתרום לאווירה הטובה על רחבת הריקודים או באולם בכלל.

אולמות עד 200 איש – איפה לארגן חתונה כזו?

להחליט על חתונה מצומצמת זה טוב ויפה, אבל אם לא מתאימים את האולם למספר הקטן, יחסית, של האורחים – אי אפשר יהיה להרגיש שמדובר באירוע קטן. בגרייס אירועים בראשון לציון מציעים לזוגות הנרגשים אולם שמתאים לגודל האירוע שלהם. כך לא יתפזרו מעט אנשים על פני שטח גדול וירגישו שהם הולכים לאיבוד או לא רואים זה את זה. כאשר גבולות האולם מתאימים למספר האורחים – תתקבל אווירה חמימה, משפחתית ונעימה שבה לאורחים יהיה נוח ונעים לשהות במרחב, הם יוכלו לראות זה את זה בקלות וכמובן לנהל שיחות בחופשיות. האזור התחום יתאים להם בדיוק ולא תתקבל תחושה של צפיפות או חוסר נוחות.

גן או אולם אירועים עד 200 איש?

למה לא שניהם? גם כשמחליטים לארגן חתונה מצומצמת של כ- 200 אורחים, אין זה אומר שצריך להתפשר על שום נושא שקשור בארגון החתונה – האולם יהיה מעוצב בהתאם, הגן הצמוד יהיה פורח ומזמין, התפריט יורכב בסיוע צמוד של שף הגורמה ובסופו של דבר האירוע כולו יהיה שילוב מושלם בין על הפרמטרים החשובים. בגרייס אירועים לא לוקחים שום אירוע כמובן מאליו ומאפשרים לכל מי שמארגן את האירוע שלו לבחור איך הוא רוצה או מדמיין את האירוע שלו יוצא לפועל. עם מיקום נוח ומושלם במרכז הארץ אין ספק שהאורחים ישמחו להגיע ולהכיר אולם שמציע יתרונות רבים עבור כל אירוע.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית