בלוג אירועים

חוגגים חינה כמו שצריך

חגיגות החינה קיימות מזה שנים רבות – כבר בהיסטוריה של עמים שונים שחיו במזרח התיכון, בהודו ובאפריקה. במהלך השנים אימצו אותן חלק מיהודי המזרח, והיום מהוות חגיגות החינה חלק מהותי מהתרבות שלנו בישראל.

החינה היא טקס מעבר מחיי הזוג בנפרד לחייהם המשותפים, במהלך החגיגות נפגשים החברים, בני המשפחה והמכרים של בני הזוג שנישאים ומבלים אתם במשך שעות רבות. במסגרת הטקס נמרח חומר בצבע אדום – כתום בצורה עגולה על גבי כפות ידיהם של הכלה והחתן, חומר זה מופק מהעלים של צמח החינה. המריחה מרמזת על צורה של מטבע ומסמלת מזל טוב. היום בוחרים זוגות רבים להשקיע באירוע חינה שמהווה חגיגה שמקדימה לחתונה ולפתוח את חייהם המשותפים בהרבה שמחה (ובינינו, גם עם הרבה מתנות שעוזרות מאוד בתחילת החיים המשותפים).

איך מתכננים חינה?

ארגון חינה הוא פרויקט לכל דבר, שכן יש להגדיר את התקציב לחגיגה, להכין רשימת מוזמנים, לשלוח הזמנות, לבחור מקום לחינה, לבחור תפריט (שיכול להיות מסופק על ידי אולם האירועים או חברת קייטרינג חיצונית) וכמובן – לדאוג ללבוש המסורתי של החינה, לתכנן את הטקס בהתאם לעדה אליה שייכים, לעצב את האולם כמיטב המסורת ולוודא שהתפריט יכלול את כל המאכלים המסורתיים האהובים כמו: מטבוחה, סלט גזר חריף, פסטלים, קבבונים, דג חריימה חריף, מופלטה, עוגיות מרוקאיות ומאכלים נוספים.

אולם לחינה במקום מרשים עם אווירה יוצאת דופן

בני זוג רבים שנמצאים לפני חגיגות החינה עשויים להיקלע ללבטים רבים בנוגע למיקום האירוע, תאריך האירוע, המאכלים שיוגשו במהלכו, מספר המוזמנים ושאלות נוספות. חלק רב מהשאלות והקשיים שמתעוררים בעקבות ארגון האירוע יכולים להיפתר בקלות על ידי מציאת מקום מתאים.

אם אתם נמצאים בשלב ההתלבטויות, תוכלו לחגוג את טקס החינה בדרכים יצירתיות וייחודיות ולשמור על החמימות והאווירה המשפחתית באמצעות חגיגה באולם אירועים מושקע. הפקת אירוע באולם לחינה תחסוך לכם השקעה רבה משום שבניגוד למצב בו חוגגים בבית לא תצטרכו לבשל במשך שעות, לסדר את החלל ולדאוג לכל הציוד הדרוש כך שתוכלו לחגוג את הטקס בתנאים הטובים והנוחים ביותר ובמקום נעים ומזמין.

כיצד בוחרים אולמות לחינה?

כפי שציינו – בחירה באולם אירועים מרשים שדואג לכל הפרטים שנחוצים לאירוע – בין אם מדובר בתאורה, עיצוב, מנות איכותיות, מוסיקה ובין אם בכל הנושאים המהותיים האחרים, היא החלטה חשובה משום שהיא תאפשר לכם ולבני המשפחה שלכם להסיר דאגות וליהנות כמה שיותר.

נשמח להציע את גן האירועים GRACE  לחגיגות החינה שלכם, מכל הסיבות הבאות ויותר מכך:

מיקום ללא תחרות

GRACE הינו אולם לחינה בראשון לציון, באזור התעשייה החדש, אליו קל להגיע מכל מקום. יש לאולם חניה צמודה, תוכלו למצוא בו שפע של פינות חמד אשר מפוזרות ברחבי המתחם וישמשו את האורחים לכל אורך האירוע, הוא כולל גם גן חיצוני ואולם סגור אינטימי שמתאים לכ- 200-450 מוזמנים.

העיצוב המחושב והמדויק

השילוב בין המראה האורבני היוקרתי לבין האווירה הרומנטית הופכים את גרייס לאחד מאולמות האירועים היותר מיוחדים שיש במרכז. האולם עוצב בקונספט חדשני, ששואף לשלב בין שני עולמות שונים, ועושה זאת בצורה הרמונית ומוצלחת. העיצוב של המקום שואב השראה ממלונות בוטיק בניו יורק ומהגנים של אירופה, ומביא אל אירוע החינה שלכם אווירה בניחוח חו"ל, ממש כאן בבית.  

רמת שירות גבוהה

אנו מקפידים לספק לכם שירות מוקפד ברמה הגבוהה ביותר, בכל אירוע שתבחרו לחגוג אתנו. החל בכל הפסיליטיז שאתם צריכים כדי ליהנות מאירוע מושלם, ועד ליווי מלא לאורך הפקת האירוע ובמהלכו, כדי להבטיח שאתם והאורחים שלכם תיהנו מפינוק אמיתי. 

קולינריה של מסעדות שף

בגרייס האורחים שלכם ייהנו ממנות נפלאות כדוגמת: חלת בצל שמוגשת במחבת, חציל ראגו, פילה סלמון עם תערובת אגוזים, חמוצים יפניים, אנטריקוט עשיר עם ירקות על הגריל, סורבה פסיפלורה לקינוח ומנות איכותיות נוספות שמיוצרות מהמרכיבים הכי איכותיים וטריים. המטבח מנוהל על ידי השף אמיר דן, אשר מצטיין בפרשנות הרעננה והחדשנית שלו לתפריט הים תיכוני. בנוסף, אם יש לכם העדפות קולינריות או שבחרתם באורח חיים צמחוני או טבעוני, נשמח להתאים לכם תפריט באופן אישי. 

כל אלו ועוד הופכים את אולם האירועים GRACE בראשון לציון לבחירה נכונה שתשאיר לכם ולכל האורחים שלכם טעם טוב של חוויה נפלאה. כדי לבדוק זמינות או לתאם סיור מוזמנים ליצור אתנו קשר, נשמח לתכנן יחד אתכם אירוע חינה מדהים!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית