בלוג אירועים

הפרמטר הכי חשוב בבחירת אולם – האוכל!

תקופת ארגון החתונה היא תקופה מרגשת ומעניינת אך יכולה להיות גם מתישה ומלאה במחשבות. כל דבר שייקח חלק באירוע החשוב חייב להיות לא פחות ממושלם ועל מנת למצוא את השירותים הטובים ביותר, אלה ברמה הגבוהה ביותר – צריך לעיתים קרובות לכתת רגליים, לשוחח עם בעלי מקצוע, להתרשם מאירועי עבר שהם הפיקו וכמובן בסופו של דבר לבצע את הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר. אחד הנושאים המרכזיים שצריך לטפל בהם ולהקדיש לו לא מעט תשומת לב הוא בחירה של האוכל ושל שירותי הקייטרינג בחתונה.

היום ידוע וברור שהדרך אל ההנאה של המוזמנים באירוע עוברת דרך בלוטות הטעם שלהם. חלק מהציפייה הטבעית שמתפתחת לקראת הגעה לאירוע היא הציפייה לבחון טעמים חדשים, צורת הגשה ייחודית או סגנונות בישול שהמוזמנים עדיין לא חוו או התנסו. כשהאוכל שיוגש להם יהיה עם מחשבה מאחוריו יהיה להם קל להבחין בזה והציפיות שלהם יקבלו את התמורה.

טעימות האוכל באולם החתונה

ההתעסקות סביב נושא האוכל בחתונה מתחיל כבר בשלב שבו סוגרים תאריך באולם. כבר אז נותנים החתן והכלה אמון מלא באולם ובעובדים שלו ויודעים שעכשיו מגיע המבחן האמיתי – לבחור את צורת ההגשה, את סגנון התפריט וכמובן את המנות שתוגשנה לאורחים. בתור התחלה יוזמנו הזוגות לערב שמדמה אירוע אמיתי בו יוגש מבחר גדול של מנות מהתפריט על מנת שהם יוכלו לטעום, לנסות ולאט לאט לגבש את מה שהם רוצים וחשוב להם.

צורת הגשה – פרמטר חשוב שמשפיע על האירוע

כיום מוכרות כמה צורות הגשה באירועים בכלל ובחתונות בפרט – הגשת Sharing לשולחן – שפירושה הנחת קערות הגשה וכמות שאמורה להספיק למספר הסועדים סביב השולחן, מזנונים הפזורים ברחבי האולם, אליהם האורחים צריכים להגיע בעצמם והגשה עם מלצרים אל כל סועד וסועד בנפרד. לכל צורת הגשה יש את התכונות שלה ואת היתרונות והחסרונות כפי שייראה אותם כל זוג. לכל אירוע ולכל זוג של חתן וכלה תיראה צורת הגשה אחרת כמתאימה ביותר.

 

סגנונות מטבח וצורות בישול

על מנת להחליט על המנות שתוגשנה באירוע צריך קודם כל לבחור את הקונספט של האירוע כולו. כיום יש כל כך הרבה סגנונות בישול והכנת אוכל ולא מתאים לערבב ביניהם. בעליהם של אולם גרייס בראשון לציון מציעים מנעד רחב מאד של סגנונות הכנת אוכל העובר דרך מטבח טבעוני וכלה בארוחת אסאדו דרום אמריקאית שמתאימה, כמובן, לחובבי הבשר. הרכבת התפריט היא משימה לא פשוטה שבמהלכה צריך לוודא שהמנות מתאימות זו לזו, שיש סינרגיה מושלמת בין המנות העיקריות לתוספות ושהאורחים לא יסיימו את שלב קבלת הפנים יותר מדי שבעים. כך או כך – הבחירה תתבצע באהבה רבה ותוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם המשובחים והאיכותיים ביותר שקיימים כיום על מנת שגם החתן והכלה יהיו שבעי רצון וכמובן גם האורחים שלהם.

עוד לא דיברנו על קינוחים!

גם לקינוחים המוגשים באירועים צריך להיות סטנדרט גבוה במיוחד. המוזמנים לאירועים בגרייס ייהנו מתכונה חשובה שלא רואים בהרבה אולמות – בר קינוחים ומנות אחרונות פעיל לאורך כל האירוע ולא רק לאחר סיום המנות שקדמו לקינוח. כך יכולים האורחים ליהנות ממנה מתוקה בכל שלב של האירוע שהם רוצים ולא חייבים להמתין לשעה מאוחרת מדי בערב, שבה לעיתים העייפות מכריעה את הרעב או הרצון לטעום מנה אחרונה מעניינת או ייחודית.

קינוחי גורמה גרייס ראשלצ

מכאן אפשר להבין שחשוב מאד להקדיש זמן ותשומת לב לבחירה ובנייה נכונות של התפריט באירוע וכך להיות בטוחים שבוחרים בדיוק במנות הנכונות שתוגשנה בזמן המתאים ביותר!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית