סיפורי זוגות

החתונה של נעימה ורון

מי אתם?
אני נעימה בת 25 , מיישמת מערכות מידע במודיעין.
התחתנתי עם רון בן 28 סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת אריאל.

אז.. איך הכרתם בעצם? ומתי?
רון בא לבקר חבר שלו מהצבא שבמקרה למד עם השותפה שלי באותו זמן והם ישבו לבלות ביחד. במשך הערב הוא דפק על הדלת של איפה שגרתי הוא נדלק ישר אבל היה לי בן זוג באותה תקופה אז נהיינו חברים טובים.
כשנפרדתי מהבן זוג והצהרתי לרון על רגשותיי אליו, ומאז, 4 שנים אחרי , התחתנו בגרייס

ספרו על הצעת הנישואין

בדייט הראשון שלנו הצעתי לרון שנלך לאקווריום ישראל.

כשרון רצה להציע, הוא שיחזר את הדייט הראשון שלנו באקווריום כדי לדעת אם הם יסכימו לרעיון. לצערו אני שמעתי את השיחה והבנתי ישר.
כשחזר משיחת הטלפון, הסביר לי כי לא הסכימו לו והוא יצטרך עוד זמן לארגן לי משהו אחר.
אחרי שבועיים, אני ורון יצאנו לדאבל דייט עם חברים שלנו בגן חיות שנמצא צמוד לאקווריום ועד הדרך גם קפצנו לשם.
הסתובבנו קצת ואז ראיתי הצעה אבל לא קלטתי שהיא בשבילי. אמרתי לרון "תראה איזו הצעה יפה ארגנו פה".
רון לקח לי את היד ולא הבנתי מה הוא עושה. התחלתי לבכות ואמרתי לו שהוא עובד עליי כמה פעמים עד שהבנתי שהוא עשה את ההצעה הזו בשבילי. היה ממש מרגש.

 
למה בחרתם להתחתן אצלנו?
הלכנו לבדוק כל מיני אולמות וגרייס היה הראשון.
מהרגע שדרכתי שם, הבנתי שפה אני רוצה להתחתן. הלכתי גם לבדוק את האחרים אבל זה היה יותר בשביל "סימון וי".
הרגשתי שגרייס זה כמו מקום מהאגדות ושאתחתן שם ארגיש כמו נסיכה.
הכול הרגיש כל כך מדויק- הנראות של המקום כל כך אורבנית, החופה העגולה שנראית כאילו את באגדת דיסני, הניקיון של השירותים, היחס של האנשים שהיו מהממים בטירוף , התאורה וגם כמות ההמלצות שקיבלנו מהם.
פלוס ענק היה העמדת קינוחים שפתוחה כל הערב. מה צריך יותר מזה ?
ידענו שאנחנו בידיים טובות.
 
מי הצוות שליווה אתכם?
דיאנה, אלינור, עמית והמעצבת אולם.
 
ספרו על סגנון החתונה
רצינו חתונה פשוטה. בלי הרבה עיצובים בומבסטיים. שייראה טבעי ובאמת גרייס התאים לזה כל כך. רצינו גם להביא כל מיני דברים חמודים כאלה שקשורים אלינו אז הבאנו דברים קטנים כמו שרשרת אורות עם תמונות שלנו וכדומה. 
 
טיפ חשוב לזוגות לעתיד:
לנשום עמוק, לדבר על הכול. להתפשר קצת אבל לא לבטל את עצמכם או אחד את השני. לא להתפשר על ספקים אבל גם לא לשלם כל מחיר. להתחבר לכל הספקים שלכם.
  • שיר כניסה לחופה: התחיל בשיר בואי בשלום וסיים בשיר more than words
  • שיר שבירת כוס: "שבור את הכוס " של קסם המזרח
  • צלם: אריאל שרם המושלם
  • עיצוב: עיצוב לקחנו כתר פרחים על החופה וזהו
  • מגנטים: איתן מאיר – magical moments
  • די ג'יי: עמית מאיר המטורף
  • איפור: שני סומך המדהימה
  • שיער: שני סומך המדהימה
  • שמלה: שמלה נסיכותית בסטודיו איבטה המושלמת ומדהימה
  • חליפת חתן: במילאנו חתנים בירושלים
  • ספקים נוספים שתרצו לשתף: ממליצים בחום על כולם!
 
ולסיום במשפט אחד
במשפט אחד היה מושלם. תסגרו בגרייס.

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat
איור טבע אומנותי מתוך מיתוג מתחם האירועים GRACE אירועים

צרו איתנו קשר

עונת הקיץ כבר כאן
לחצו לבדיקת תאריכים אחרונים פנויים ב-GRACE אירועים
חתונת החלומות שלכם ממש כאן,
רק 7 דקות מתל אביב
אייקון כוס קוקטייל עם לבבות לבר האירועים של GRACE
יותר משתלם, יותר רומנטי והרבה יותר ממה שחלמתם
ציינו את המילים: "חתונת קיץ חלומית" ותנו לנו לדאוג לשאר