הרצאות / הדרכות בגרייס ראשל"צ

ההצלחה של אירועים עסקיים נמדדת ברושם שנותר על המשתתפים, והדבר אינו שונה כאשר אתם מחליטים לקיים הרצאות והדרכות. בחירת המקום לאירוע שלכם, זו החלטה שעושה הבדל גדול. כאשר אתם מחפשים מקום להרצאות והדרכות, עליכם לשים לב שהלוקיישן הנבחר לא רק נראה טוב, אלא גם כולל את כל האלמנטים, הציוד והאביזרים הדרושים כדי לקחת כל הרצאה והדרכה אל השלב הבא.

זו בדיוק הסיבה שאנו מציעים לכם את גרייס כאופציה. אולם אירועים בראשון לציון, שמציע לא מעט יתרונות עבור הרצאות והדרכות.

במתחם האירועים GRACE אנו מציעים לכם ולאורחים שלכם את ההזדמנות להתכנס, להתפתח ולערוך הרצאות וכנסים, אך בו זמנית גם ליהנות ולעשות את כל זה בסביבה מעוצבת, מפנקת ויוקרתית. גרייס הוא מקום לסדנאות במרכז לא רגיל המעניק חוויה מלאה ומיוחדת במינה, עם שפע אדיר של אפשרויות התאמה אישית ושלל פינוקים- בחירה מושלמת להרצאות והדרכות החורגות מהנורמה ומציעות רמה אחרת וגבוהה הרבה יותר של איכות, סטייל ואווירת פרימיום כוללת.

מתחם האירועים והאירוח GRACE נמצא במיקום מעולה, מרכזי ונגיש בראשון לציון, במקום קיימות כל התשתיות הטכנולוגיות והארגוניות להעברה מושלמת של הרצאה או הדרכת עובדים, ואפשרויות מיוחדות כמו ארוחות גורמה בסגנון מסעדת שף למשתתפים, בר מאובזר ועשיר, גן חיצוני נעים ומעוצב וכמובן רישיון עסק תקף.

מקום לסדנאות במרכז עם אווירה של בית מלון בוטיק

הרבה עסקים אוהבים לקיים כנסים, הרצאות והדרכות בבתי מלון, וליהנות מהאווירה הייחודית שהם מציעים. אם גם אתם מחובבי הקונספט, אנו מזמינים אתכם להתרשם מאולם האירועים שלנו שמעוצב בהשראת מלונות בוטיק יוקרתיים בניו יורק. מתחם האירועים המודרני והאינטימי שלנו עטוף בגן ירוק שכולל אלמנטים מעוצבים ופינות חמד שקטות, באווירת גנים מאירופה הקלאסית. כך שתוכלו להביא את הקסם של חו"ל לתוך המפגש העסקי שלכם.

שולחן מעוצב - גרייס GRACE ראשלצ

הרצאות בראשון לציון במקום יוצא מגדר הרגיל!

מיד עם הכניסה למתחם GRACE אירועים, האורחים בהרצאה או בהדרכה שלכם יבינו שהפעם, מדובר במשהו אחר, מקום להרצאות במרכז שהוא מתחם מושקע ויוקרתי הרבה יותר, גן ירוק שוקק צמחיה צבעונית קסומה המעוצב בשיק אירופאי מרהיב, אולם גדול ומעוצב בסטייל אורבני-מודרני שמיד מכניס לאווירה הנכונה, מנות נשנושים מהממות ומוקפדות ואווירה מהממת של יוקרה ואיכות. האורחים שלכם מיד ייכנסו לאווירה הנכונה ויגיעו מלאי חיים וחיוניות לקראת התכנים שברצונכם להעביר להם.

אירוח מקצועי בגרייס אירועים מתאים להדרכות עובדים, שותפים ולקוחות, להעברת הרצאות מקצועיות בסטייל יוצא מהכלל, לכנסים מקצועיים באווירה בינלאומית יוקרתית ולעוד שלל אירועים עסקיים וארגוניים.  

לוקיישן מרכזי ונגיש

יתרון נוסף שהופך את גרייס לבחירה המושלמת עבור הרצאות והדרכות מכל סוג, הוא המיקום המרכזי. גרייס הוא אולם אירועים המתאים לעד 400 משתתפים שממוקם באזור התעשייה של ראשון לציון, קרוב לצירי תנועה מרכזיים. המשמעות עבורכם היא שאפשר להגיע אלינו בקלות, מכל מקום.

קיום הרצאות והדרכות לאורך כל שעות היום

כאשר אתם עורכים הרצאות והדרכות אינכם מוגבלים, תוכלו להחליט לקיים את האירוע בכל יום, ובכל שעה. אנו פתוחים עבורכם לאירועי צהריים לאורך ימות השבוע, כמו גם לאירועי ערב ברדת החשכה, ואתם יכולים לבדוק מולנו זמינות וליהנות מגמישות מלאה ומהתאמה לחזון המיוחד שלכם. הגמישות המלאה תאפשר לכם לקיים את האירוע בזמן הנוח לכם ביותר.

מטבח שף להרצאות והדרכות

מה שנפלא במקום מסודר כמו גרייס, הוא שאנו דואגים לכל הפרטים מא' ועד ת'. החל בעיצוב המקום ועד התפריט שתרצו להגיש למשתתפים בכנס או בהרצאה. המטבח שלנו מנוהל על ידי השף המוערך אמיר דן, והמנות מוקפדות, מגוונות וטעימות, תוך שנותנות מענה לכל דיאטה, אורח חיים או העדפה תזונתית.

צוות ששם אתכם במרכז, לכל אורך הדרך

ולבסוף, הצוות המקצועי שלנו עומד לרשותכם, מומחה בהפקה ותכנון של הרצאות והדרכות ויתרום את כל הידע והניסיון שלנו להצלחת האירוע. הצוות שלנו ערוך ומוכן ללוות אתכם בכל שלב ושלב יסגור את כל הפרטים הקטנים, ויחבר את הקצוות כדי להבטיח שכל הרצאה והדרכה שתקיימו אצלנו תשיג את התוצאות הכי טובות!

כך נראה אירוע בגרייס מקום לסדנאות במרכז מליגה אחרת!

  • מגוון אפשרויות הושבה וסידור: הושבת תאטרון להרצאה מרובת משתתפים, הושבה סביב שולחנות מעוצבים (קטנים ואינטימיים או גדולים וארוכים), אזור לאונג' מזמין ומפנק ומענה מושלם לכל צורך לוגיסטי שיש לכם לגבי העברת תכנים.
  • מערכות טכנולוגיה ומדיה מתקדמות להצגת סרטונים, מצגות וכו'. מערכת הגברה משוכללת ונוחה, תאורה מותאמת אישית, אפשרויות חיבור מחשבים ועמדות עבודה, תשתיות תקשורת איכותיות ועוד.
  • אוכל משובח, מקורי ומפנק ברמה אחרת מכל כנס, הרצאה או הדרכה אחרת. היפרדו מבורקסים ועוגיות ותגידו שלום למנות נשנוש מגוונות ומשובחות, מנות עיקריות מענגות ומקוריות וכמובן קינוחים ומאפים טריים ואיכותיים.
  • עמדת קפה מאובזרת ומקצועית עם שפע אדיר של אפשרויות.
  • בר הגרייס ג'ונס שלנו מציע חוויה עשירה ומהנה במיוחד, כדי לאפשר חיבורים ו"מינגלינג" יעילים לאחר ההרצאה או ההדרכה.
  • צוות מסור, מיומן ומקצועי הזמין עבורכם ומספק מענה מושלם לכל צורך, בקשה או בעיה.
  • מיקום מעולה ונגיש במרכז גוש דן, קרוב לשדה"ת ולאזורי העסקים המרכזיים.
  • רישיון עסק מלא ותקף נותן לכם ראש שקט שהכל מוסדר ותקין, מכל הבחינות החיוניות לעריכת כנסים והרצאות.

מתחם האירועים GRACE מהווה בחירה מקורית ואיכותית במיוחד עבור הרצאות והדרכות מקצועיות, בחירה אשר תייצר אווירת פרימיום באירועים שלכם ותעביר מסר ברור של השקעה, יוקרה, איכות וייחודיות למשתתפים, בין אם הם אורחים מבחוץ או עובדים של הארגון עצמו שייהנו מהסטנדרט הגבוה בו בחרתם לערוך את ההרצאה או ההדרכה הבאה שלכם.

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית