חגיגת חתונה

מחפשים אולמות חתונה במרכז (ראשל"צ)? הכירו את גרייס

חולמים על חתונה אורבנית במרכז, מלאה שיק וקלאסיקה רומנטית? גרייס – אולם חתונות בראשון לציון אנחנו מציעים לכם את הטוב ביותר משני העולמות. בואו להתחתן במרכז הארץ במקום שיכניס את האורחים שלכם ואתכם בשנייה אחת לאווירה קסומה של מתחם בוטיק ניו-יורקי, המשקיף לגן אירופאי קלאסי.

חתונה בראשון לציון בגן אירועים קסום

את פני האורחים שלכם יקבל גן אירועים לחתונה הרומנטי של ה- Grace. מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי, עשיר בצמחייה יפהפייה, פריטים עיצוביים ופינות חמד. האורחים שלכם ייכנסו ויתחילו לחלום יחד אתכם.
כמו כן, אנו דואגים כי גם מטעמי הקולינריה שלנו ייגרמו ללקוחות שלכם להתענג ופשוט לחייך. אנו לא שוכחים לפנק גם במגוון קוקטיילים מפנקים של בר גרייס ג'ונס האייקוני.

בגן הקסום תצעדו לעבר חופה חלומית, מלאה בגרילנדות אשר יאירו את קסם הגן, המעמד המרגש, והאהבה שלכם ושל היקרים לכם מכל.

אולם אירועים אורבני – מושלם עבור חתונה במרכז

מהגן תמשיכו פנימה לחלל המהודר שלנו, אולם אירועים לחתונה בלב ראשל"צ, מאין כמותו. האורחים שלכם יישבו סביב שולחנות עץ מאסיביים עם פריטי עיצוב מודרניים-אורבניים, ויחד – תתוודעו למטעמי מטבח הגרייס והפטיסרי – בר הקינוחים של הגרייס – שימתיק לכם את האירוע לכל אורכו.

באולם אירועים גדול ורחב היקף, עם רחבת אירועים ענקית, תחגגו ותרקדו.
אנו שוזרים ביום המיוחד שלכם את העיצוב והאווירה המיוחדים רק לגרייס אירועים, תוך שירות של לא פחות ממלכים.

לאורך כל האירוע תעמוד לרשותכם סוויטת חתן – כלה מפנקת, מעוצבת בהשראת סוויטות של מלונות בוטיק ברחבי העולם, מאובזרת בכל מה שתצטרכו והרבה מעבר, בין אם להתרענן, לנוח, להירגע, או סתם להתענג במרפסת הסוויטה על הערסל הברזילאי המפנק.

רוצים להגשים את חלום החתונה שלכם?

אם זה נשמע לכם כמו חתונה חלומית, אתם צודקים. אם זה נשמע לכם יקר מדי לתקציב שלכם, תחשבו שוב. נשמח לדבר על התקציב והחלומות שלכם, על כוס קפה טוב.

אם כבר מדברים על כוס קפה, בגרייס אירועים תרגישו בבית לא רק ביום המאושר שלכם, אלא מהרגע שתגיעו לפגישה הראשונית ולאורך כל ארגון החתונה: בפגישות עם מעצבת הבית, בטעימות, ובכל פעם שתקפצו לראות איך מתקדם ומה התחדש. אצלנו זה כבר חלק ידוע מהחוויה של הזוגות שמתחתנים אצלנו.

אז בין אם אתם מתכננים חתונה אינטימית, או גדולה יותר, הצטרפו לשורה ארוכה של זוגות שבחרו בחגיגה שלהם את אולם החתונות בראשון לציון של גרייס אירועים בלב המרכז, והתענגו על רמה בלתי מתפשרת של מקום, עיצוב, אוכל ושירות.

רוצים גם חתונה מושלמת במרכז ?

צרו עמנו קשר ובואו נדבר על זה, על כוס קפה טוב 🙂

שאלות נפוצות

מכיוון שתכנון חתונה זו משימה לא קטנה, ועליכם למצוא את השותפים המושלמים (אנחנו), ניסינו לענות לכם מבעוד מועד על השאלות שיכולות לצוץ, וכמובן שאנו כאן עבורכם, אם עולות לכם שאלות נוספות הקשורות לאירוע הספציפי שלכם. אז אל תהססו לפנות אלינו.

בגרייס תוכלו לקיים אירועים של 200-450 מוזמנים. המיקום המרכזי שלנו מאוד נגיש, והעיצוב מלא בפינות חמד קסומות ורומנטיות, כך שהכל אורח יוכל למצוא את הפינה שלו בקלות. העיצוב משלב בין קלאסיקה רומנטית לבין אורבניות ושיק, כך שהחתונה שלכם תהיה יוצאת דופן בוודאות. 

אצלנו בגרייס ראשון לציון האורחים שלכם, וגם אתם כמובן, תזכו לפינוק המושלם, לליווי אישי ומקצועי מטעם צוות של מביני דבר, כך שלא משנה כמה אורחים יגיעו לאירוע שלכם, כולם כאחד ירגישו נהדר.

על התפריט שלנו מנצח אחד השפים המוכשרים בתעשייה, השף אמיר דדון, שיודע כיד לקחת חומרי גלם טריים ואיכותיים וליצור מהם טעמים מרגשים, חדשניים ונועזים. המטבח שלנו מעניק פרשנות מיוחדת, קלילה וטרנדית למנות ים תיכוניות פופולריות, והאוכל שמוגש אל השולחנות ברמה של מסעדות השף הטובות והמובחרות בעולם. 

התפריט בגרייס ראשון לציון עשיר, מגוון, מתוחכם ועדיין קצת בועט ונועז ובעיקר – הוא יעורר את החושים שלכם ואולי אפילו יטריף אותם. אצלנו יש הכל מהכל – בשרים, תוספות טעימות, תפריט לצמחונים וטבעוניים ומבחר רחב של אפשרויות בחירה. 

בנוסף, האורחים שלכם ייהנו מבר קינוחים מרשים ומושך, שפתוח לאורך כל הערב עם אינספור קינוחים, מתוקים, נשנושים מיוחדים שפותחו במיוחד עבור הקיבה המתוקה שלכם.

כמובן. ה- Lounge Bar שלנו כולל תפריט אלכוהולי ייחודי, ולצדו מוגש תפריט נשנושים ברמה גבוהה שפותח במיוחד עבורנו, ויעניק לכם, ולאורחים שלכם את הפינוק המושלם. 

הזוגות שלנו ובני המשפחה שלהם יהנו משלל פינוקים, שמתחילים בליווי אישי ומקצועי של צוות שחי ונושם את עולם האירועים שישמח לעזור לכם להפיק אירוע שמשקף את החלומות שלכם. מלבד מתחם אירועים מרשים ברמה הגבוהה ביותר, אצלנו תהיה לכם סוויטה ברמה גבוהה לזמנים בהם תצטרכו מעט הפוגה, והיא תהיה זמינה עבורכם לפני האירוע, במהלכו ובתומו. הסוויטה שלנו מעוצבת ביד רמה על יד המעצבים המוכשרים שלנו, בהשראת מלון בוטיק מפואר ובינלאומי. רחבת הריקודים מאובזרת בעמדת די. ג'י משוכללת ובכל הטכנולוגיה שתרים את האירוע שלכם, החל במערכות סאונד חדישות ועד מערכות תאורה מתקדמות. 

גרייס הוא אולם אירועים במרכז שממוקם באזור התעשייה ראשון לציון. מיקום מרכזי, נוח ונגיש בקרבת עורקי תחבורה ראשיים, כך שלאורחים שלכם לא יהיו תירוצים!

בהחלט! בגרייס יש גן אירועים קסום ופתוח ומתחם אירועים סגור בעיצוב שיקי ובאווירה ניו יורקית שמתאים גם לחתונה באווירה חורפית

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית