סיפורי זוגות

חתונה מעוצבת ומושלמת – לימור ויובל

לימור ויובל הכירו דרך חברים משותפים, התארסו בלוקיישן מהמם ויוקרתי באוסטריה והגיעו לשיא בחתונה אינטימית, שמחה וכיפית בעיצוב מושקע עם גווני חום וירוק, בגרייס כמובן.

לימור ויובל, גרים בפתח תקווה, היא בת 26 וסטודנטית לסיעוד, הוא בן 27 וסטודנט להנדסה – אז אנחנו בטוחים שמחכה להם עתיד מזהיר גם בקטע המקצועי. הם הכירו דרך שידוך של חברים משותפים ואחרי שיצאו כמה שנים מוצלחות וכיפיות, יובל עשה את הצעד והציע ללימור בלוקיישן מדהים וטעים, כשהם יושבים ונהנים במסעדת יוקרה במהלך חופשה רומנטית באוסטריה, בין המנה האחרונה לקינוח. קסם אמיתי ורומנטיקה הכי קלאסית שיש!

מה גרם לכם לבחור להתחתן בגרייס?

לימור ויובל ידעו שהם רוצים חתונה אינטימית, לא גדולה מדי ושהם מחפשים מקום מיוחד המציע סטייל בוטיקי מוקפד ואיכותי, כך שהבחירה בגרייס כאולם החתונה שלהם, הייתה טבעית לגמרי עבורם. השילוב בין הגן החיצוני והמקסים לקבלת הפנים יחד עם הסגנון המוקפד והאלגנטי של האולם הפנימי, גרם להם להבין מיד שזה המקום לחתונה החלומית שלהם.

"העיצוב המדויק שהיה בדיוק כמו שביקשנו וחלמנו, הצוות שהתגמש והתאים את עצמו במדויק לכל בקשה ושאיפה שלנו, יחד עם האוכל המהמם והקוקטיילים המשגעים בבר, עם הספקים המעולים שבחרנו כמובן, יצרו עבורנו חתונה לגמרי מושלמת, כזו שהלוואי שהיה אפשר לחוות שוב. בזכות האולם, העיצוב ובעיקר הצוות האדיר, הצלחנו לשחרר ובאמת ליהנות בחתונה המדהימה שלנו, חוויה שניקח איתנו לכל החיים."

ספרו קצת על החתונה עצמה?

לימור ויובל בחרו עבור חתונתם בסגנון כפרי, המשתלב נהדר עם הסטייל הכולל של הגרייס. דודו, מעצב הבית של GRACE, בחר איתם פלטת צבעים של חום וירוק, מה שיצר חתונה מלאת שיק כפרי מהמם, כל האורחים התפעלו ונכנסו ישר לאווירה.

"התחתנו בסוף מרץ, במזג אוויר מעולה. כבר מההתחלה ומקבלת הפנים הכל תקתק והיה מדויק, האוכל מטריף וצבעוני. לחופה נכנסנו עם שילוב השירים 'ממעמקים' ו'הינך יפה' וישר אחרי שיובל שבר את הכוס, הדי-ג'יי שלנו שם את השיר 'זכית בי'. התרגשות מטורפת! ואז, האוכל המהמם של הגרייס ועמדת הבר המשגעת עם הצוות המצחיק והזורם. סיימנו מאוחר לתוך הלילה, עם משפחה וחברים שפשוט נהנו מכל רגע. חתונה מושלמת, כבר אמרנו?"

ועבור זוגות אחרים, חוץ מהטיפ של לבחור להתחתן בגרייס (ברור!), אנחנו מציעים שלמרות הלחץ והקושי, תחליטו יחד ליהנות מהרגע המיוחד שלכם ולשחרר שליטה. זה יאפשר לכם לחוות את החתונה שלכם וממש להיות שם.

הספקים בחתונה של לימור ויובל

צילום: בראשית

מגנטים: כפיר אטרקציות

די ג'יי: עמי שטרית

איפור: שלומית בן זקן

שיער: סתיו חקלאי

שמלת כלה: לימור בן יוסף

עיצוב: דודו גבאי – מעצב הבית של גרייס

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית