סיפורי זוגות

חתונה יפה ומיוחדת לזוג יפה ומיוחד – דורין ועמית

דורין ועמית, זוג יפה במיוחד, מבינים דבר או שניים באסתטיקה ופרזנטציה איכותית שמעבירה מסר, זאת דרך תחומי העיסוק של שניהם. בדיוק בגלל זה חתונה בגרייס הייתה הבחירה המושלמת עבורם.

עמית, האיש והזקן, מגיע מעולמות הקולינריה והאוכל האיכותי. דורין, עם ים של אנרגיות ותלתלי בלונד מדהימים, היא עורכת וצלמת וידאו, דוגמנית ומתפעלת עמודי טיקטוק עסקיים. כך ששניהם מגיעים מתחומים בהם אסתטיקה, הקפדה על הפרטים, פרזנטציה ודיוק הם משמעותיים במיוחד.

הם הכירו ברחוב האורבני בשילוב עם המדיה החברתית. נפגשו לראשונה מתחת לבית של עמית, כי דורין עבדה באזור שמתחת הדירה שלו. היא הזמינה קפה ובזווית העין ראתה מישהו עם זקן שובה וחיוך הורס (כן, יש לה חולשה לזקן). הם יצרו קשר עין לכמה שניות, אבל המשיכו בשלהם. עברו כמה ימים ופתאום דורין מקבלת הודעה באינסטגרם, השולח בחור עם זקן, מיד היא ידעה שזה הוא, מלפני כמה ימים.

איך עמית ידע למצוא את דורין במרחבי האינטרנט אתם שואלים? לפי דורין, "אני מדגמנת, אז קפצה לו תמונה שלי דרך פוסט של חברה שלי בפייסבוק, שבמקרה הייתה הצלמת. זה בגדול, הסיפור עוד ארוך יותר…"

הצעת הנישואין הייתה וואו! עמית לקח יום חופש מהעבודה והפתיע את דורין, אמר לה שנוסעים לצפון כי מזמן הם לא יצאו לטייל ושהוא הזמין להם צימר.

"אני בראש שלי חשבתי שהוא בטח הזמין לנו איזו בקתה קטנה ושאני מעדיפה לטייל כל היום ולא להיות במקום סגור. מפה לשם, שיגעתי אותו שנטייל במלא מקומות. עד שהגענו לצימר ואז, מיד, WOW, מקום מהמם, באמצע הר עם מלא ירוק מסביב ושמיים פתוחים מעלינו. הוא שם ברקע שיר ששנינו אוהבים ובאותו הרגע עשה את זה והציע."

מה גרם לכם לבחור להתחתן דווקא בגרייס?

"בגדול, כי זה פשוט היה זה! משהו באווירה, בעיצוב ובצוות לגמרי עשה לנו את זה ומיד ידענו שזה המקום לחתונה שלנו."

"הצוות המלווה שלנו – מאור, דיאנה, אלינור ורומן האלופים – היה פשוט מקסים ומקצועי בטירוף, וידא שהכל מתוקתק ומושלם ושכל פרט בחתונה הוא כמו שאנחנו רוצים וחולמים."

 

איך הייתה החתונה?

"מראש רצינו לשים דגש על האוכל, כי עמית בא מעולם הקולינריה וזה מאוד חשוב לשנינו. רצינו שיהיה גיוון בבופה, בשולחנות ועם שירות כיפי וקליל. בנוסף, רצינו אווירת מסיבה מהנה, שהכל יהיה כיף ולא כבד או רשמי מדי." החתונה הייתה במאי, עם מזג אוויר אביבי מקסים ו-330 מוזמנים שנהנו בחתונה יפה, כיפית מלאה בשמחה, אוכל משובח ואהבה.

הרגע הכי מרגש: "עבורנו הרגע המרגש ביותר היה תחילת הריקודים, לגמרי לעוף באוויר!"

מה הכי הפתיע אתכם בתכנון החתונה?

"ואו, יש ממש מלא דברים. למשל, שהאלכוהול כלול במחיר, כמות הדוכנים בבופה, מגוון ואיכות האוכל – הכל היה מעל המצופה."

משפט לסיכום החתונה שלכם: "חוויה בלתי נשכחת. מהיום, כל אירוע שיבוא עלינו – רק בגרייס!"

טיפ לזוגות שעומדים להתחתן: "לבחור בגרייס ולסמוך על הצוות באולם המקסים הזה."

 

ספקים שעשו את החתונה של דורין ועמית

צילום: אבנר מאגדה

די ג'יי: רועי שמש

איפור: ירין לוי

שיער: ירין לוי

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית