סיפורי זוגות

אורבניות קוסמית – החתונה של גלית וערן

מסיפור אהבה סטודנטיאלי לחתונה אורבנית מקסימה וזורמת בגרייס. גלית וערן רצו חתונה אורבנית מגניבה וכיפית, עם כל המוטיבים הקלאסיים והרומנטיים והמון ריקודים, אוכל מעולה ואווירה של הנאה וחיבור – הם הצליחו בענק!

מהיכרות באוניברסיטה להצעת נישואין קסומה בחוף הים

גלית וערן, עד לא מזמן סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון שהתגוררו בבאר שבע לארבע שנות הלימודים. השותף לדירה של גלית, שהוא חבר טוב של ערן עוד מהצבא, הכיר ביניהם במהלך השנה השנייה בתואר, ושם התחיל הקסם הרומנטי.

הלימודים הסתיימו והזוג המאוהב והצעיר חזר למרכז והם עברו להתגורר בראשון לציון. גלית החלה לעבוד בחברת הביטוח הראל וערן מתאם מחקרים רפואיים באיכילוב. בתקופת הקורונה הם אימצו כלבה קטנה וחמודה, התחלה של משפחה. הם הכי אוהבים לבלות עם משפחה וחברים ומתאמנים יחד במשחק טניס.

הצעת הנישואין הגיעה בהפתעה עבור גלית. ביום ההולדת של אמא של ערן, הוא אמר לה שנוסעים לחגוג לאימו במסעדה באזור המגורים של הוריו, כדי שהיא שתהיה לה סיבה להתגנדר ולהתלבש יפה. אך במקום למסעדה, ערן לקח אותה למיקום מהמם ומיוחד, עם נוף קסום לים, שם חיכתה להם הפקה שהכינו מראש ערן ואחותו הקטנה, עם הצעת נישואין רומנטית ומקסימה.

מה גרם לכם לבחור להתחתן בגרייס?

בחרנו להתחתן בגרייס, קודם כל כי מיד התחברנו ומאוד אהבנו את הסטייל של האולם והרגשנו שהגרייס משלב את כל הדברים שרצינו לחתונה שלנו. מצד אחד סגנון אורבני מוקפד ומיוחד ומצד שני גם מרגיש כמו גן קסום. בנוסף, האווירה שיש באולם נעימה, כיפית ומזמינה למסיבה כמו שרצינו. ומה שסגר כל התלבטות היה שהצוות היה מקסים ואדיב, קיבלו אותנו ממש בחום וזה לגמרי הרגיש כמו פתיחה טובה.

בהתחלה הגענו לסיור היכרות, בדקנו תאריכים אפשריים והתחלנו לבדוק אופציות של כל הדברים שרצינו בחתונה. בהמשך הגענו שוב לסגור את כל הפרטים הקטנים והפינישים. ממש לקראת החתונה נפגשנו שוב עם צוות הגרייס, קיבלנו הסברים מפורטים ופרקטיים מה אנחנו צריכים לעשות לקראת החתונה, שאלו אותנו מלא שאלות כדי לדעת מה אנחנו רוצים וכדי שהכל יהיה מושלם, למשל בקשות מיוחדות, כמה אורחים צמחוניים או טבעונים יש, מה אנחנו מביאים ומתי ואפילו איזה יין אנחנו רוצים בחופה. צוות הגרייס חשב והעלה דברים שאפילו לא חשבנו עליהם בכלל, בהחלט נתן תחושה שקטה ובטוחה.

איך הייתה החתונה?

ואו! ממש מושלמת וחלומית כמו שקיוונו ורצינו, עם אווירה כיפית וזורמת ושעות של כיף במסיבת מטריפה עם אנרגיות צעירות. מראש רצינו סגנון חתונה אורבני, חדשני. חתונה שמצד אחד יש בה את הקלאסיות והאותנטיות, עם קבלת פנים מרשימה, שמלת כלה "לפי הספר" וכל היתר ומצד שני חתונה שתהיה קלילה, זורמת שכולם ירקדו ברחבה ושיהיו הרבה שירים שמחים. התחתנו באמצע אפריל, כך שגם מזג האוויר היה ממש מושלם.

מבחינת עיצוב, בחרנו בדודו מעצב הבית של הגרייס. היה לנו חשוב שיהיה עיצוב מסוים ומוגדר לאולם, הלכנו על סגנון פרחוני. שילבנו גם בחופה וגם באזור השולחנות פרחים בצבעי ורוד, אפרסק ולבן. היה לנו חשוב שבחוץ הכל יהיה מואר בתאורה צהובה חמה ששדרגה את הלוק המהמם של האולם.

הכי הופתענו מכך ש: שהשד באמת לא נורא בכלל. כולם הכינו אותנו שארגון חתונה זה מלחיץ, שזה יוצר ריבים וחילוקי דעות. אבל באמת שלא הרגשנו את כל הדברים האלו. כל עוד אתם נמצאים במקום בו באים לקראתכם בשאלות, מייעצים ועוזרים בהפקה, וכאתם חולקים שאלות ולבטים עם זוגות אחרים המתחתנים באותו אולם, התהליך הרבה יותר יעיל, נעים ורגוע.

לחופה הקסומה שלנו נכנסו עם השיר 'שלמים' של עידן חביב ושיר שבירת הכוס היה 'אני שלך' של אברהם טל. בחתונה היו לנו כ-340 מוזמנים והיה פשוט כיף אדיר, עם המון חברים ומשפחה, אוכל מעולה ומלא ריקודים ומוזיקה טובה. לסיכום, היה פשוט מושלם! אם היינו חוזרים אחורה בזמן, לגמרי לא היינו משנים שום דבר.

הכי התרגשנו בחופה עצמה. קשה לתאר את התחושה במילים. מצד אחד אתם מוקפים בכל כך הרבה אנשים מסביב, ומצד שני אתם מרגישים גם לבד בתוך הרגע המיוחד הזה, עם בן/בת הזוג שעומד/ת מולך.

מה הטיפ שלכם לזוגות לפני חתונה?

לקחת את הכל בקלילות ומתוך חוויה זוגית משותפת ומחזקת. ליהנות מהחוויה הזו שלך תכנון החתונה שלכם. הים הזה עובר כל כך מהר ואנחנו משקיעים בו כל כך הרבה זמן והכנות, שכדאי להנעים את הזמן ולנצור את הרגעים הטובים.

הספקים שעשו את החתונה

צילום: ברנז'ה

מגנטים: טרנד 54

די-ג'יי: יניב פרחי CueDJ’s

איפור: רייצ'ל צאירי

שמלת כלה: גלית רוביניק

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית