סיפורי זוגות

שוקלים להתגרש רק כדי להתחתן שוב: החתונה של מעיין וג'ניה

מעיין וג'ניה התחתנו בגרייס, ב 14 בפברואר. אם יש זוג שנהנה מאירוע החתונה שלו, אלו הם ללא ספק מעיין וג'ניה. האמת? מהרגע שהם נכנסו לגרייס, הם התאהבו במקום ובאנשים, ומשם התחיל סיפור אהבה – לא רק של הזוג, אלא שלהם ושל גרייס, סיפור שהגיע לשיא באירוע חתונה שהזוג כל כך נהנה ממנו, שמעיין אומרת שהיא לחלוטין שוקלת להתגרש כדי להתחתן שוב בגרייס. היום היא מספרת לנו למה

איך הפכתם משני אנשים לזוג נשוי?

הכרנו בסטודיו בו ג'ניה אימן. אחרי שיצאנו והיינו זוג מאושר, נסענו לתאילנד לחופש. שם, בלב ים, על אופנוע כבד, הוא הציע לי נישואין. ברור שאמרתי כן 🙂 מעבר לכך שידעתי שהוא האיש שלי, מי יכולה לסרב להצעת נישואין שכזו?

חתונה במרכז
צילום: דוקו צלמים

איך בחרתם להתחתן בגרייס?

הגענו לפגישה עם הילה ורומן וקרו שני דברים במיידי: האחד הוא שהתאהבנו במקום והשני הוא שהתאהבנו באנשים. המקום נדיר ביופיו – אורבני, קסום, אינטימי וחם. רומן, הילה וכל הצוות היו מדהימים לא פחות מהשנייה הראשונה: הם היו כל כך קשובים ואכפתיים, שפשוט ידענו שזה המקום בו אנחנו רוצים להתחתן.

היינו קצת סקפטיים לגבי זה שהמקום חדש יחסית, אבל הצוות הרגיע אותנו, ובדיעבד – כל כך בצדק, שלא ידענו את נפשנו. 

חתונה במרכז
צילום: דוקו צלמים

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

אנחנו אנשים עם דרישות מאוד גבוהות בכל מה שקשור לאוכל. אפשר לומר שהסטנדרטים שלנו הם על גבול המקצועיים. לכן היה לנו ברור שזה אחד הקריטריונים החשובים לנו בתכנון החתונה, ומאותה סיבה – גם חשש גדול שלנו.

הרמת כוסית- גרייס
צילום: דוקו צלמים

קחי אותנו ליום החתונה שלכם

כשהגענו לגרייס, כל מה שיצא לנו מהפה, זה גם מה שיצא לאורחים שלנו מהפה כשהגיעו למקום: WOW, WOW, WOW, WOW…. דודו המעצב התעלה על כל דמיון. הוא השקיע והוסיף מעצמו, ברמה שהאורחים חשבו שהשקענו בעיצוב פי 3 ממה שהיה בפועל. הוא פשוט הפך את החתונה שלנו לכל כך יפה ומיוחדת.

והאוכל? אני לא אגזים אם אומר, שאף פעם לא אכלתי אוכל כל כך טוב באירוע. גם אם אני לא הייתי אובייקטיבית, האורחים שלנו התלהבו אחד אחרי השני מהאוכל. זה היה מדהים. האוכל היה כל כך מגוון ובשפע, גם לצמחונים ולטבעונים שבאורחים שלנו, וההגשה היתה מזמינה ופשוט יפהפייה.

האורחים שלנו מהממים אבל עם סטנדרטים גבוהים ולכן לא הכי קלים בעולם. אבל רוני וצוות המלצרים המיומן טיפלו בכולם בכזו מקצועיות, שכל האורחים שלנו היו מרוצים.

צילום: דוקו צלמים

טיפ למי שמתחתן בקרוב?

אני לא יודעת. לשמחתי ולמזלי, יש לי רדאר לאנשים שיודעים את העבודה שלהם. הרבה בזכות זה, וכנראה גם בעזרת מזל טוב, היתה לנו חוויה בלתי נשכחת וחתונה מושלמת. עד כדי כך, שאני שוקלת להתגרש רק כדי שנוכל להתחתן שוב (אחד עם השניה, ובגרייס כמובן).

חתונה הפוכה
צילום: דוקו צלמים

פרגון לספקים

צילום: דוקו צלמים 

די ג'יי: אביאל ברנט 

שמלה: אלון לבנה 

חליפת חתן: פז חליפות חתן 

איפור ושיער: עדן פרז 

רב: חיים הבלין 

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית