בלוג אירועים

רעיונות מגניבים ל- Save the Date

הקונספט של Save the Date אומץ אמנם ממדינות אחרות אבל הוא מתאים מאד כאן בארץ כשלב נוסף בדרך לאירוע, בעיקר חתונה. אם בעבר אפשר היה לצפות לקבלת הזמנה בדואר עם תאריך, שעה והמקום שבו תתקיים החתונה, הרי שכיום נוספה אבן דרך שבה מודיעים החתן והכלה על התאריך המיועד בלבד, בלי להזמין אף אחד באופן רשמי. את התמונה המיוחדת עם התאריך הם משתפים ברשתות החברתיות שהם חברים בהן, או אפילו בקבוצות הוואטסאפ החברתיות שלהם וכך החברים, המכרים או בני המשפחה יכולים לכל הפחות לשריין את התאריך ביומן, גם אם לא קיבלו הזמנה רשמית. יחד עם זאת ישנם חברים או קרובי משפחה שלא באמת יצטרכו את ההזמנה הרשמית וברגע שהתאריך יהיה רשום להם ביומן – יהיה זה ברור שהם יגיעו גם לחתונה!

ממליצים גרייס GRACE ראשון לציון

 

Save the Date – איך דברים מתפתחים

גם הנושא הזה התפתח מאד בשנים האחרונות מאז הפיכת הרשתות החברתיות לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו. מה שחשוב בתמונה אמנם הוא התאריך אבל….. למה לא להוסיף איזה טאץ' אישי? למה לא לצלם תמונה הומוריסטית, כזאת שגם תעלה חיוך מתרגש בקרב מי שיראה את התמונה או אפילו תגרום לרטט אמיתי בלב? זו הסיבה שהיום ניתנת הרבה מאד תשומת לב גם לתמונות האלה וייתכן שהזוגות הנרגשים יבחרו לצלם את תמונת Save the Date שלהם אצל צלם מקצועי. עם חלוף הזמן אחרי החתונה – גם תמונה זו תהפוך למזכרת שיהיה נעים ומרגש להיזכר בה עוד כמה שנים.

 רעיונות מעשיים לצילום תמונת Save the Date

כמו נושאים אחרים שקשורים לתקופת ארגון החתונה גם תמונת ה- Save the Date יכולה להיות קשורה למי ומה הם החתן והכלה. התמונה יכולה להיות קשורה לתחומי העניין שלהם, למקום העבודה שלהם או לדרך שבה הכירו זה את זו. אם החתונה מתוכננת, למשל, להתקיים בקרבה לשפת הים – גם התמונה יכולה להיות מצולמת על רקע החוף וכך ליצור סגנון אחיד בין התמונה לבין האירוע שאליו יגיעו המוזמנים. רעיונות נוספים יכולים להיות רומנטיים וערוכים עם כיתוב של משפטי אהבה, חברות או השראה, התמונה יכולה להיות מצולמת בבית, המקום שבו החתן והכלה כבר מתגוררים ביחד ומסמל עבורם את מערכת היחסים שלהם וכמובן שהיא יכולה לכלול כל מה שחשוב להם שייראה שהם לא מוותרים עליו – האוטו שלהם שהם אוהבים, חיית המחמד שהם מגדלים או הגינה שהם מטפחים ביחד.

צילומי חתונה גרייס GRACE ראשלצ


מה חשוב שיופיע בתמונה?

כאמור – קודם כל החתן והכלה, כמובן. המיקום או אלמנטים נוספים יכולים להיות נוכחים בתמונה או להיעדר ממנה ובדרך כלל יוסיפו הזוגות גם משפט שמדבר אליהם, שייתכן ויורגש שמדבר עבורם, כדאי מאד שהתמונה תהיה ערוכה ובאיכות גבוהה על מנת לשמור על חדות הצילום ועל אורך החיים שלה. אפשר את התמונה גם לפתח על גבי מגנט ולצרף אותו לאחר מכן להזמנה שנשלחות בדואר. גם זה התחיל כטרנד לפני כמה שנים ולאחרונה אין כמעט זוגות שמוותרים על זה. כך נשארת בידי האורחים מזכרת עוד לפני שהאירוע עצמו התקיים.

צעד נוסף שאפשר לחשוב עליו הוא לא צילום תמונת Save the Date אלא סרטון קצר – הצעת נישואין, חיבוק או נשיקה, פעולה מסוימת המבוצעת על ידי החתן והכלה בהילוך איטי ובסיומו של הסרטון – כמובן שיופיע התאריך של החתונה ומשפט שמעורר ציפייה ורצון בקרב הצופים להגיע לאירוע, לשמוח ולשמח.

 

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית