סיפורי זוגות

על קסם לא מתפשרים: החתונה של מירב וחזי

מירב וחזי היו בין הראשונים להתחתן בגרייס, ב 25 במאי 2017. חוץ משמלת הכלה, הדבר שהיה הכי חשוב למירב וחזי היה להתחתן במקום מיוחד, שונה מכל יתר המקומות, מקום שבאמת ירגיש קסום ורומנטי. לכן הבחירה שלהם בגרייס היתה ברורה ומיידית. פרטים נוספים ועוד כמה סודות – מירב מספרת לנו היום

איך הפכתם משני אנשים לזוג נשוי?

הכרנו באפליקציית היכרויות בפייסבוק לפני שנתיים. מהר מאוד היינו בזוגיות טובה ומאושרת, במהלכה גם נסענו עם חברים לטיול ברודוס. באחד הערבים ברודוס, הלכנו לטברנה יוונית, כשפתאום חזי קם, שר לי שיר ביוונית ואז כרע ברך והציע לי נישואין. מעבר לזה ששמחתי עד עמקי נשמתי, גם הטבעת שהוא הציע לי איתה היתה בדיוק כמו שרציתי ודמיינתי, אז בכלל… הכי יאסו!

חופה וקידושין
צילום: אילן סימן טוב

מה היה חשוב לכם כשהתחלתם לתכנן את החתונה?

ששמלת הכלה תהיה יפהפייה ושהמקום בו נתחתן יהיה מעוצב בצורה ייחודית, רומנטית ויהיה לא פחות ממהמם.

רגע שבירת הכוס- גרייס
צילום: אילן סימן טוב

איך הגעתם להתחתן בגרייס?

רצינו להתחתן במקום מיוחד, שונה, באמת רומנטי וקסום. הלכנו לראות כמה וכמה מקומות וכולם נראו לנו אותו הדבר, וריאציות שונות של אותו סטנדרט. כשהגענו לגרייס, פתאום ראינו משהו שונה. הרגשנו שהגענו למקום שחלמנו להתחתן בו: מקום אחר, מיוחד ושונה, רומנטי וקסום באמת. לא היה לנו ספק שזה המקום לחתונה שלנו.

אירוע עסקי בגרייס
צילום: תום חוליגנוב

איך היו ההכנות לחתונה?

האמת? היה סיוט. כל הזמן אמרו לי "תיהני מהזמן הזה, תיהני הכל", אבל כל מה שרציתי זה רק שהכל יהיה מוכן, מתוקתק ומסודר. בגלל זה אחד הדברים שהכי עזרו לי היה ההמלצה של הצוות בגרייס על תוכנה לניהול פרויקט החתונה. בשבילי זו היתה הצלה משמיים: התוכנה סידרה בשבילי הכל – מהמוזמנים, דרך כמה הזמנות להדפיס, כמה אורחים משוערים להגיע ועד לסקיצה של השולחנות.

אולם אירועים מעוצב- גרייס אירועים
צילום: שי אשכנזי

חלק שנהנית ממנו בארגון החתונה?

היה דבר אחד שנהניתי ממנו, אפילו מאוד, וזה עיצוב החתונה. עבדתי בצמוד עם מעצבת הבית בגרייס, שמהרגע הראשון התרשמתי מאוד מהעיצוב הייחודי והמרשים שלה. הרכבנו יחד את העיצוב של החתונה, עם כל כך הרבה סבלנות ושירותיות מצידה, שזה היה תענוג. אבל אני חושבת שבנוסף, אחד הדברים שהפכו את התהליך הזה למיוחד עוד יותר היה העובדה שהיינו מהזוגות הראשונים להתחתן בגרייס. ראינו את הטאצ'ים האחרונים של עיצוב המקום עצמו מתגבשים וזה היה ממש מגניב ומיוחד לראות את המקום והחתונה שלנו נרקמים יחד ובמקביל עד לפרטים הקטנים ביותר.

בסופו של דבר, העיצוב בחתונה שלנו היה פשוט מדהים בעיניי. במיוחד אהבתי את העששיות הרומנטיות, הפרחים בלבן ובירוק בשילוב הפמוטים בצבעי זהב ונחושת, טאצ'ים של המעצבת המוכשרת של המקום.

גן אירועים גרייס
צילום: HappyDays

מתי שיניתם סטטוס בפייסבוק?

רק אחרי החתונה.

כניסה לחופה- גרייס
צילום: אילן סימן טוב

פרגון לספקים

צילום: אילן סימן טוב

דיג'י: ברלה

שמלה: שלומית אזרד

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית