סיפורי זוגות

כשגיבורי על מתחתנים: ריטה וטל - סופר-הירו סטייל

ריטה וטל התחתנו כגיבורי העל שהם. שני לוחמים בתותחנים שהפכו בלתי נפרדים די מהרגע הראשון בו נפגשו בגדוד. כאחד הזוגות החמודים שיש, זה לא מפתיע שתכנון החתונה והאירוע עצמו היו בהתאם – מלאי שמחה, חברות, משפחה, אהבה ולקיחת הכל בפרופורציות. ריטה משתפת אותנו בסיפור המקסים של השניים

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו בצבא. שנינו היינו לוחמים בתותחנים – אני הייתי צעירה שרק הגיעה לגדוד, וטל היה כבר פז"מניק. מהר מאוד היינו בלתי נפרדים ובילינו את רוב הזמן בפינת העישון, כשטל מנגן ואני נהנית מהמוזיקה. אחרי כמה חודשים כאלה לא יכולנו להתכחש לעובדה שיש כאן משהו מעבר והתחלנו לצאת.

מי הציע למי ואיך?

טל הציע לי אחרי שרמזתי לו שוב ושוב, עוד ועוד. בסוף הוא הצליח לתפוס אותי הכי לא מוכנה והפתיע אותי לגמרי כשהציע בבית של חברים קרובים שלנו, לפני ארוחת שישי. הוא הסווה את המבצע בכך שעבד עלי באותו השבוע שבזבז את כל המשכורת שלו על איי-רובוט.

צילום: ירין טרנוס

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

היה לנו חשוב שתהיה חתונה כיפית. רצינו שלא יהיה לאורחים מעיק להגיע למקום, שכולם ייהנו, ישתו וירקדו. עוד היה לנו חשוב שהחתונה תייצג את מי שאנחנו, ואחרי הרבה מחשבה החלטנו ללכת על הדבר ששנינו הכי אוהבים – גיבורי על! לכן שילבנו את זה בקונספט של החתונה.

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

לגרייס הגענו, האמת, אחרי מסע מתיש בין אולמות שלא הציעו את מה שחיפשנו. הגענו לראות את המקום כשהוא היה לא גמור ועדיין בבנייה, אבל רומן ומיכאל קיבלו אותנו בכל כך הרבה אהבה והרגשנו מיד שאנחנו בידיים הכי טובות שיש. ראינו את המפרט והתכניות ופשוט ידענו שזה המקום לו חיכינו ושבו נתחתן.

צילום: ירין טרנוס

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

אחרי האורחים, שהם הדבר הכי חשוב בחתונה, אני חושבת שהאוכל. עד עכשיו אנחנו מקבלים מחמאות על האוכל שהיה בחתונה, שזה מראה כמה זה חלק חשוב שנשאר בזיכרון של האורחים.

דבר נוסף הוא המוזיקה. הדי ג'יי שלנו היה פשוט מטריף והרים את הרחבה ועשה כל כך הרבה שמח לכולם.

גרייס שהוא מקום מגניב כל כך במרכז הארץ היה בחירה מעולה שעבדה לטובתנו.

תוסיפו לזה את כל הספקים שבחרנו בפינצטה, והשילוב של כל אלו יצר אירוע לא פחות ממושלם.

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

כל היום היה כל כך מרגש עבורנו. סבא שלי הדליק נר ראשון של חנוכה, כל המשפחה הקרובה היתה איתנו מתחת לחופה, האנשים שבאו ריגשו אותנו כל כך, והרגשנו כמויות של אהבה מופנות אלינו, כך שאי אפשר היה שלא להתרגש בכל רגע ורגע. בלי האורחים שלנו כל האירוע לא היה שווה, כי בסופו של דבר – האנשים הם שעושים את האירוע למושלם באמת.

צילום: ירין טרנוס

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

לנסות לקחת הכל בפרופורציות. זה אמנם יום מאוד מיוחד, אבל בסופו של דבר זה רק יום אחד. אין סיבה לשחוט את הכיס בשביל יום אחד.

בנוסף, אני חושבת שהמטלה המפרכת והקשה היא למצוא את הספקים השונים. אם אתם חווים את אותו הדבר, אל ייאוש. תמשיכו לחפש עד שתמצאו את הספקים שתרגישו שהם הנכונים ביותר עבורכם.

לבסוף, אל תשכחו את שניכם בתוך הסיפור הזה: תתקשרו (מלשון תקשורת) כמה שיותר והכי טוב שאתם יכולים, תעשו דברים יחד, ותנו לצד השני שקט כשהם צריכים אותו.

צילום: ירין טרנוס

פרגון לספקים

שמלה: מיקה שמלות כלה

בגדי חתן: דיפלומט

צלם סטילס: ירין טרנוס

צלם וידיאו: אביב וטלי

די ג'יי: מושיקו שטרן

איפור ושיער: סיוון רוטמן אטון

מגנטים: יהלי הפקות

רב: אריאל מקחניאן, רבנות חוף השרון

מעצב הבית: דודו, מעצב הבית גרייס

מנהל אירוע: ניר קנטור, מתחתנים בראש שקט

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית