סיפורי זוגות

ספוטלייט: החתונה של עדן ואיציק

בסוף יום מעצבן במיוחד, הגיעה עדן לבית מלא פרחים ולהצעת נישואין מפתיעה במיוחד. אחריה, הם ידעו מה הם מחפשים ומה חשוב להם בחתונה, והכל תקתק עד לרגע בו הגיע הבלת"מ הגדול. אבל המשפחה והחברים התגייסו כולם והפכו את הימים שלפני החתונה ואת יום החתונה עצמו למרגשים הרבה יותר עבור עדן ואיציק. הם מספרים לנו ואנחנו מספרים לכם

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו באתר היכרויות באינטרנט. מי שלח למי את ההודעה הראשונה באתר – זה סיפור שעד היום יש לנו שתי גרסאות שונות לגמרי לגביו.

מי הציע למי ואיך?

אחרי 9 חודשים שיצאנו, הגעתי אחרי יום מאוד ארוך בעבודה הביתה. כל מה שרציתי זה להירגע ולהשאיר את היום מאחוריי. מה שלא ידעתי זה שאיציק תכנן להציע לי נישואין באותו היום, ובמזל יצא לו יום בו ההפתעה היתה משמחת ומרגשת עבורי במיוחד. נכנסתי לבית שלנו כשכולו מקושט בפרחים ונרות, ואחרי שהצלחתי להחזיר לעצמי את הנשימה מההלם, הוא ניגן לי שיר בגיטרה ואז הציע לי להתחתן איתו. אין ספק שזה היה סיום מפתיע לאותו היום, ברמה שלא יכולתי לדמיין בכלל.

צילום: רומבה צלמים

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

חיפשנו מקום לחתונה במרכז הארץ, שיהיה מיוחד ולא שגרתי, רחוק ככל האפשר מסגנון "אולמי בונבון", ושיתאים לכמות הקטנה יחסית של אורחים שתכננו לחתונה.

ראינו מודעה של גרייס וברמה הראשונית מאוד אהבנו את העיצוב שראינו בה, אז החלטנו לבדוק את המקום. כשהגענו לפגישה עם רומן, המקום לא היה גמור עדיין, מה שקצת הלחיץ אותנו. אבל במקביל, רומן הצליח להעביר לנו את החזון שלו לגבי המקום ומאוד אהבנו את מה ששמענו והרגשנו ממנו, וגם את מה שראינו בהדמיות של איך המקום עומד להיות ברגע שיושלם.

אחרי שהמקום נפתח, הגענו לראות לא אירוע אחד, אלא כמה אירועים, כדי להיות בטוחים לחלוטין. מעבר לזה שהמקום היה בדיוק כל מה שהובטח לנו וקיווינו שיהיה, גם אירחו אותנו בצורה נפלאה. בכל ביקור כיבדו אותנו באוכל טעים בטירוף ובשירות ויחס מדהימים, כך שהיינו רגועים ובטוחים שקיבלנו את ההחלטה הנכונה.

עדן ואיציק בגרייס. צילום: רומבה צלמים

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

יומיים לפני החתונה (יום לפני ערב המקווה), אמא של עדן שברה את היד, שבר קשה מאוד, עם תזוזה רצינית של העצם. היינו איתה בשני בתי חולים שונים כדי לנסות ולהחזיר את היד למנח תקין. התחושה באותו הרגע היתה שקשה לנו מאוד לשמוח ולא רצינו לעשות את ערב המקווה וחשבנו שהוא לא יתקיים, במיוחד מאחר שאמא של עדן היתה זו שארגנה את כל הערב, מהמקום ועד לאוכל. כל ההתרגשות סביב החתונה ירדה בשנייה מהדאגה לאמא של עדן ולמצב שלה.

הדבר המדהים שקרה וריגש אותנו ברמה שקשה לתאר במילים, היה שכל המשפחה והחברים שלנו התגייסו כדי לחגוג את ערב המקווה: כל אחד הכין והביא משהו, הדודה דאגה לתוכנית האומנותית, המלוות של עדן הגיעו לקשט את הבית, וכולם הרימו ערב פשוט מקסים. אחר כך, ביום החתונה עצמו, בת דודה של עדן רקמה לאמא של עדן על המתלה של הגבס את המילים "למזל טוב".

למרות הימים הקשים שהיו לפני החתונה, בסופו של דבר היה אירוע מיוחד מלא בשמחה, וחלק גדול מאוד מזה הוא בזכות המשפחה והחברים המדהימים שלנו. זכינו!

צילום: רומבה צלמים

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

לנסות לקחת הכל בפרופורציה ולהבין שמדובר בערב אחד בחיים שלכם, שהוא אמנם חשוב ומיוחד מאוד, אבל חשובים הרבה יותר הם החיים שלכם כזוג נשוי וכמשפחה חדשה בהמשך הדרך.

יום החתונה עובר מאוד מהר, אז תנסו להתרכז פשוט בלהנות מכל רגע. באותו קו, אני לא מאלו שימליצו להסתגר בחדר לפני החופה אלא להפך – תהיו בקבלת פנים ותקבלו את האורחים שלכם.

ועוד משהו חשוב – תנסו להנות גם מהתהליך של ההכנות לחתונה, כי הוא יכול להיות מהנה לא פחות מהאירוע עצמו.

צילום: רומבה צלמים

פרגון לספקים

צלמים: רומבה צלמים – אלי פאר צלם ראשי

מנהל אירוע בגרייס: רוני

איפור ושיער: עדי אברהם – סטודיו עדינה

די ג'יי: כפיר W  – אקפלה

רב: אריה לוין

מגנטים: הסיפור שבתמונה

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית