סיפורי זוגות

ספוטלייט: החתונה של עדי והילה

חברה משותפת הכירה ביניהן, ואחרי שנתיים יחד – עדי הציעה להילה נישואין. הילה לא נשארה חייבת ואחרי שנענתה להצעה של עדי, הביאה לה גם טבעת. הילה מספרת לנו מה היה להן ברור כשהגיעו לתכנן את החתונה, מה הפתיע אותן והיה הכי מרגש – בחתונה עצמה

ידעתן איזו חתונה אתן רוצות?

שני דברים היו לנו ברורים כשהגענו לתכנן את החתונה: האחד הוא שאנחנו רוצות חתונה קטנה ואינטימית יחסית, עם החברים הקרובים. התכנון שלנו היה 180 אורחים (בסוף הגיעו קצת יותר). הדבר השני שידענו שאנחנו רוצות הוא שהעיצוב יהיה שונה מהסטנדרטי והבנאלי של אולמות וחללי חתונה, ובטח שלא עיצוב שנדליירי ודומיו.

עדי והילה ביום המאושר

למה בחרתן להתחתן בגרייס?

ראינו 2-3 מקומות לפני שהגענו לגרייס, והם היו גדולים מדי. רצינו מקום שיתאים מבחינת הגודל ושלא ירגיש גדול מדי לכמות האנשים ולא אינטימי. בנוסף, המקומות האחרים גם היו סטנדרטיים מדי מבחינת העיצוב.

כשהגענו לגרייס, המקום היה בשלבים אחרונים של בנייה, כך שכל מה שראינו היה בהדמיות בלבד. אבל נדלקנו מיד גם על העיצוב המתוכנן וגם על רומן, הבעלים של הגרייס, שהיה נראה לנו מקצוען אמיתי ומיד היה לנו חיבור וכימיה מעולים איתו. לכן החלטנו לבטוח בו שהעיצוב המדליק שהראו לנו בהדמיות יהיה גם העיצוב בפועל (לשמחתנו, כך היה).

מה גיליתן שבאמת עושה את החתונה?

שלושה דברים: הדי ג'יי, האלכוהול והמקום. אלו הדברים הכי חשובים בחתונה, מהניסיון שלנו.

שלושה דברים: הדי ג'יי, האלכוהול והמקום. אלו הדברים הכי חשובים בחתונה, מהניסיון שלנו.

יש לכן טיפים למתכננים חתונה?

לפני שהתחלנו את תכנון החתונה ייעצו לנו להגדיר תקציב כללי להכל. כשהתחלנו להתעסק בתכנון החתונה הבנו שזה לא ממש אפשרי, ובגלל שהיה לנו חשוב מאוד להגדיר תקציב ולעמוד בו, מה שעשינו זה שהגדרנו תקציב לכל סעיף. זה עבד לנו הרבה יותר טוב וגם הצלחנו לעמוד בתקציב שרצינו.

טיפ נוסף הוא לצאת החוצה בקבלת הפנים. עשינו את זה בעקבות טיפ שקיבלנו מחבר, וזה היה אחד הדברים הכי חכמים שעשינו, כי אחרת פשוט לא היינו רואות אף אחד מהאורחים המבוגרים יותר שבאו לחגוג איתנו.

טיפ שלישי אחרון וחשוב – אם משהו לא הולך כמו שתכננתם תוך כדי החתונה, לא נורא. אל תתבאסו. לרוב זה ממש לא משנה.

היו לכן הפתעות בחתונה?

היו לנו שתיים. הראשונה התחילה כקרייסס, כשחברה טובה של עדי, שהיתה אמורה להנחות את הטקס יחד עם חבר טוב שלי, הרגישה ממש רע מהבוקר של החתונה ולא הפסיקה להקיא. כשהגענו למקום, היה נראה שהיא מרגישה יותר טוב, אבל רגעים לפני החופה נכנסו לחדר ומצאנו אותה חיוורת לחלוטין, צמודה לפח אשפה קטן. לא ידענו מה לעשות ובשלב מסוים הודענו למנחה השותף שלה שהוא צריך להעביר את כל החופה לבד, עד שהוא תפס יוזמה, שאל אותה אם היא יכולה לעמוד, וכשאמרה שכן – הוא ליווה אותה יד ביד לחופה והם העבירו אותה יחד כמו גדולים והיו מדהימים.

הפתעה שנייה ומרגשת מאין כמוה הייתה כשסבתא שלי, שלא רצתה להגיע לחתונה, הפתיעה אותנו ולא רק שהגיעה, אלא גם עלתה לחופה לברך. זה היה אחד הרגעים המשמחים ולא טריוויאליים עבורנו, וכל כך שימח אותנו.

טיפ למתכננים: גם אם משהו לא הולך כמו שתכננתם תוך כדי החתונה, לא נורא. אל תתבאסו. לרוב זה ממש לא משנה.
טיפ למתכננים: גם אם משהו לא הולך כמו שתכננתם תוך כדי החתונה, לא נורא. אל תתבאסו. לרוב זה ממש לא משנה.

פרגון לספקים שלכן

די ג'יי: סי מיוזיק

צלמים: איזו צלמים

מאפרת: קרן אקוהיז

שיער: יעל פלד

מגנטים: אקס מגנט

שמלות כלה: KALA KALA ו- Fishndag

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית