סיפורי זוגות

ספוטלייט: החתונה של גילי ורן

הוא מאמן ילדים בכדורגל, היא קלינאית תקשורת, והם הכירו בטינדר, לא פחות ולא יותר. משם ועד לחתונה ב- 19.9.17, יום לפני ראש השנה, עברו הרבה מים רומנטיים בנהר של השניים, שהגיעו לשיאם בריקוד לטיני מפתיע בחופה. גילי המקסימה שיתפה אותנו בסיפורים המרגשים שלהם לאורך הדרך

איך התחיל ביניכם הקשר?

הכרנו בטינדר 3 שנים בדיוק לפני שהתחתנו. שנינו הגענו לטינדר בחיפוש אחר קשר, והאמת שעשינו סווייפ ימינה אחד על השנייה (הסימן ל"כן, אני מעוניין/ת" בטינדר) פעמיים: פעם אחת כשאני בדיוק התחלתי לצאת עם מישהו, ולכן זה התמסמס. חצי שנה אחר כך שוב היתה בינינו התאמה באפליקציה, קלטנו שכבר דיברנו בעבר ואז התחלנו לצאת.

איך הוא הציע?

אחרי שנתיים וחצי שהיינו יחד, טסתי לפראג עם אמא שלי כדי לחגוג את סיום התואר שלי. בערב האחרון לטיול אמא שלי הציעה שנלך לאכול במסעדת מישלן. בדרך למסעדה עצרנו בכיכר המרכזית, ואמא שלי אמרה לי "שבי כאן, אני אצלם אותך". כשהיא הלכה אחורה והתחילה לצלם, ראיתי פתאום את רן הולך לקראתי ושולף טבעת. הוא תכנן לכרוע ברך, אבל כל כך הופתעתי והתרגשתי (והבנתי מה קורה) שלא נתתי לו הזדמנות כי ישר אמרתי "כן". כולנו צחקנו מהתגובה שלי, ואחרי הצעת הנישואין המרגשת הלכתי עם שני משתפי הפעולה שתכננו את המבצע המוקפד מאחורי הגב שלי לאותה מסעדת מישלן לחגוג את האירוע. אז רן הודיע לי שזו לא ההפתעה היחידה, שאמא שלי חוזרת לארץ ואנחנו נשארים לחגוג יומיים נוספים בפראג.

הגיע עד לפראג כדי להפתיע אותה עם טבעת

למה בחרתם להתחתן בגרייס?

אחרי שהחלטנו שאנחנו מתחתנים, עלתה השאלה אם להתחתן בקיץ או בחורף. התקציב שלנו היה מוגדר, והיה לנו ברור שאנחנו לא מתפשרים על האיכות של המקום. לכן כשהחלטנו להתחתן בקיץ ובדיוק נתקלנו במודעה של הגרייס שהציעו מחירים תחרותיים ורמה שנראתה גבוהה במיוחד, היה לנו ברור שזה מקום שאנחנו צריכים לבדוק. הלכנו, ראינו, התרשמנו מאוד מהאנשים, מהעיצוב, ומהרמה הגבוהה של כל המרכיבים, ואפילו התאריך שרצינו היה פנוי. הכל הסתדר וסגרנו בלב שקט ורגוע.

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

היו לנו כמה דברים שידענו שחשובים לנו. קודם כל, להתחתן במקום עם אווירה צעירה וקלילה. לא רצינו מקום עם מפות על השולחנות, למשל, או אלמנטים אחרים שמבחינתנו לא מדברים אלינו מספיק. הדבר השני הוא, כמו שאמרתי, להתחתן במקום מושקע ואיכותי, ברמה גבוהה. הדבר השלישי שהיה לנו חשוב הוא שהמיקום של החתונה יהיה במרכז, כדי שאנשים לא יצטרכו לנסוע רחוק כדי לחגוג איתנו, והדבר האחרון הוא אחרי שהחלטנו על חתונה בספטמבר, שהאולם יהיה ממוזג כדי שיהיה נעים ונוח לכולם.

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

אני מאמינה שכל הגימיקים והאקסטרות שעושים בחתונות הם לא הדבר הכי חשוב. מה שכן חשוב מאוד לדעתי הוא שהאוכל יהיה טעים, שיהיה אלכוהול טוב, מוזיקה מצוינת, ושהמקום יהיה מזמין ואיכותי. עוד דוכן של אוכל או פחות של דוכן זה לא מה שיעשה את ההבדל. אם כיף לאנשים במקום והם מרגישים בנוח ושנעים להם, הם ירצו להישאר, וזה מה שחשוב בתור הזוג שחוגג את החתונה שלו.

ברגע בו הנשימה נעתקת...

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

במקום סלואו, רן ואני למדנו ריקוד בצ'טה, שהוא הסלואו של הסלסה, והפתענו את כולם בחופה עם ריקוד מושקע בסגנון. אני רקדנית בעברי, ורן למד סלסה כשטייל בדרום אמריקה, אז החלטנו במסגרת ההכנות לחתונה ללכת למורה מקצועית וללמוד בצ'טה. התגובות בחתונה לריקוד היו קסומות: כולם היו מופתעים, ואחרי שסיימנו – קמו ורצו אלינו בהתרגשות ואמרו שהיה פשוט מקסים והכי מקורי ומיוחד.

בנוסף, אני לא יודעת אם זה ייחודי לחתונה שלנו, אבל החלטנו שלא להזמין עיצוב למקום, וכשהגענו ביום החתונה שלנו ראינו להפתעתנו שצוות הגרייס פינקו אותנו במתנה ועיצבו לנו את המקום, מהחופה ועד לפרחים עד השולחנות. זה היה כל כך מרגש ומקסים מצידם, קשה לי להסביר עד כמה.

מפתיעים עם ריקוד בצ'טה

מה היית ממליצה למי שמתכנן חתונה?

קודם כל להחליט דברים ביחד. אני שמחה להגיד שאנחנו תכננו ככה את החתונה שלנו, היינו באותו הראש וזה היה הכי כיף. לנסות לא לריב על דברים מיותרים זה סופר חשוב ויכול לשנות את כל החוויה לטובה.

דבר שני, לנסות לא לקפוץ מעל הפופיק, כי בסופו של דבר זה אירוע שנגמר די מהר. אז הטיפ שלי הוא לנסות לבחור דברים לפי מה שחשוב לכם באמת ולא להגזים, כי אחרי האירוע נשארים עם הסכומים שהוצאתם, ואין סיבה להתחיל את החיים שאחרי החתונה בחובות.

לא מתפשרים ולא רבים על קטנות

פרגון לספקים

מפיקה: קרן אקהויז

איפור ושיער: לימור ראטס

צלם: רן שיינברגר

די ג'יי: רן זיו

מגנטים: סטודיו טלגרמה

רב: אליעזר ברוד

מעצבת הבית: הדס הכט

שמלה: שלומי יקיר

בגדי החתן: ליידי אנד ג'נטלמן

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית