סיפורי זוגות

משותפים לדירה לשותפים לחיים: אוריה ואבי

מי שאמר לכם שמסוכן לצאת עם השותפים שלכם לדירה אולי צדק, אבל במקרה של אבי ואוריה זה נגמר בחתונה, אז כנראה שכל מקרה לגופו. על הדרך מהדירה שחלקו בבאר שבע ועד לטיפ שאפשר להם להיות רגועים למרות שרגע לפני הם גילו שלא הזמינו את כל הספקים לחתונה, מספרת לנו אוריה

איך הכרתם?

היינו שותפים לדירה כסטודנטים בבאר שבע. בהתחלה גרנו עם שותף נוסף, ועם הזמן אבי ואני התקרבנו והפכנו לחברים מאוד טובים. אחרי 8 חודשים של מגורים יחד כשותפים ובילוי צמוד יחד, התאהבנו והפכנו לזוג. אחר כך עברנו לגור יחד, לא כשותפים לדירה, אלא הפעם כשותפים לחיים.

שותפים ל... חיים

מי הציע למי ואיך?

בינואר האחרון טסנו לפראג. באחד הערבים הלכנו לאכול במסעדה ואח"כ המשכנו להופעה של להקה צ'כית שאבי הזמין לנו. כל הערב אבי היה נורא בלחץ להגיע בזמן להופעה, ואני פשוט לא הבנתי למה. במסעדה הוא רצה להזמין חשבון בערך במנה הראשונה. הגענו בזמן להופעה, ובגלל שהיא היתה בצ'כית ואנחנו לא יודעים את השפה, לא יכולנו להבין על מה הם שרים אבל ההופעה היתה מגניבה ביותר, זרמנו והכי נהנינו. בשלב מסוים, הלהקה ירדה מהבמה, המנחה הודה להם ואמר באנגלית "אבי, אתה יכול לעלות לבמה". הייתי בהלם, לא הבנתי מה קורה, ומה שקרה זה שאבי עלה על הבמה, לקח את המיקרופון, ושאל אותי אם אני רוצה להתחתן איתו. כמובן שאמרתי כן. זה היה מפתיע ומהמם.

איך הגעתם להתחתן בגרייס?

את תכנון החתונה התחלנו בלי שום ידע מוקדם או רצונות ברורים. זה לא שדמיינתי מגיל קטן איך החתונה שלי תיראה ומה ארצה שיהיה בה. נעזרנו בשירותים של מנהל אירוע חיצוני, והוא התחיל להראות לנו כל מיני אולמות, רק שלא התחברנו באמת לאף אחד מהם. באותו זמן נתקלתי במודעה של הגרייס והחלטנו להגיע ולבדוק את המקום. אני חייבת לומר שכל מה שרומן הציג לנו בפגישה פשוט תפס אותנו והתחברנו, כי הקונספט שהוא הציג היה מאוד אנחנו. לי מאוד חשוב אוכל ברמה גבוהה, אחרי שעבדתי שנים במסעדות איכותיות ביותר והסטנדרטים שלי באוכל הפכו להיות גבוהים למדי, ומה שרומן הציע לנו עמד בכל הציפיות שלי. בנוסף, העיצוב האורבני היה יפהפה. אחת הסיבות שלא התחברנו לרוב המקומות שהראו לנו זה העיצוב המנצנץ, שנדלירי או מוגזם שראינו, וכאן פגשנו עיצוב אורבני חכם, מגניב, שהוא פשוט אנחנו. הדבר הנוסף שיחד חתם את הנושא ואחריו היה לנו ברור שאנחנו בוחרים בגרייס זה גודל המקום, שהתאים בדיוק לגודל האירוע שלנו.

הקונספט הצעיר והאורבני תפס אותנו

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

אני חושבת שהמוזיקה והצילום חשובים. אני שמחה לספר שהמוזיקה בחתונה שלנו היתה פשוט מעולה. בחרנו די ג'יי מדהים שמאוד אהבנו, ובשילוב עם האקוסטיקה באולם שהיתה מצוינת, הסאונד והמוזיקה היו אליפות. גם צוות הצילום שלנו היה מדהים והיו שותפים לחוויה שלנו במהלך כל היום. באירוע עצמו הם נכנסו לרחבה ורקדנו ונהנו איתנו, שזה היה ממש כיף. אבל אני מניחה שהכי חשוב זה האורחים בחתונה. יש לנו את החברים הכי מדהימים, את זה ידענו תמיד, ואני באמת חושבת שהם עשו את החתונה שלנו. אם לא הם, כל השאר יכול היה להיות מעולה, אבל לא היה לנו את האנרגיות, השמחה והאהבה שהיתה גם בזכותם.

האנשים... האנשים עושים את החתונה

מה היית ממליצה למי שמתכננים עכשיו חתונה?

לשמור על פרופורציות ולדעת שהדברים הקטנים ממש לא חשובים. לשמחתי, בבוקר החתונה החלטתי עם עצמי שלא משנה איזו הודעה אקבל על משהו שלא עובד כמו שצריך או שלא מסתדר, אני לא נכנסת לזה ומחליטה מראש שלא משנה מה – זה פשוט לא חשוב. זה אפשר לי באמת ליהנות מכל היום, מההתחלה ועד סופו. זה לא שלא קרו לנו פשלות, אגב. יחסית ברגע האחרון, למשל, גילינו ששכחנו להזמין צלם מגנטים. לא נכנסו לפניקה, ופשוט מצאנו ספק שהיה מצוין והכל הסתדר. אז תחליטו לא לאבד את העשתונות מכלום, כי בכל מקרה הכל יהיה בסדר, ודברים שנראים קריטיים בסופו של דבר יכולים להיות ממש לא חשובים. תיהנו מהאירוע שלכם ומהחוויה.

תיהנו מהאירוע שלכם

פרגון לספקים

צילום סטילס: ארתור ארונוב

צילום וידיאו: בני ארמיאס

די ג'יי: בן אזולאי

מגנטים: נייט מגנטים

מנהל אירוע: שלו מנשה, מים הפקות

איפור ושיער: איילה חיימוב

מעצבת הבית: הדס

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית