סיפורי זוגות

מברצלונה, באהבה: סיפור החתונה של טלי ואלכס

סיפור האהבה של טלי ואלכס התחיל במקום העבודה, עבר דרך הצעת נישואים רומנטית ומפתיעה בברצלונה והמשיך בחתונה מרגשת בגרייס. עם כזה סיפור - אין לנו ספק שהחיים המשותפים שלהם ביחד יהיו מדהימים במיוחד...

צילומי חתן וכלה- גרייס - גן אירועים בראשון לציון
צילום: Passion צלמים
צילומי חתן וכלה- גרייס אירועים
צילום: Passion צלמים

כמו הרבה זוגות בימינו, טלי ואלכס הכירו במקום העבודה שלהם. "הוא היה המנהל שלי, ואני ממש לא רציתי לנהל קשר רומנטי עם מנהל", סיפרה לנו טלי. "מפה לשם מסתבר שהוא ממש עקשן".

לאורך השנים יצרו השניים מסורת לשנה האזרחית החדשה לטוס למקום אחר בעולם. "לפני שנה היינו סטודנטים והחלטנו שהשנה נוותר", נזכרה טלי בסיפור הצעת הנישואים שלהם. "יומיים לפני שנה האזרחית אלכס אסף אותי מהעבודה, והביא לי כרטיס טיסה לברצלונה ליום למחרת. הייתי בהלם מההפתעה ומזה שהוא סידר הכל מול העבודה שלי".

"מה שהכי לא ציפיתי לו היה זה שכשנגיע לבית המלון בברצלונה הוא ישלוף טבעת. לקח לי איזה 40 דקות לפחות להבין מה קורה – אבל היה ברור שזה כן".

גן אירועים במרכז- גרייס אירועים
צילום: Passion צלמים
גן אירועים גרייס- אולם במרכז
צילום: Passion צלמים

בבחירה באולם האירועים שבו הם יחגגו את היום המאושר בחייהם כזוג, הם שמו דגש על האווירה, השירות המשפחתי וכמובן שגם העיצוב תוך תשומת הלב לפרטים הקטנים ביותר. "בחרנו בגרייס בגלל האווירה הנינוחה והנעימה שיש במקום מהרגע שנכנסים אליו. יש שם צוות שלא מפסיק לחייך, משפחתי ואכפתי כמו שלא הכרתי בחיים", סיפרה טלי.

חופה וקידושין- גן אירועים- גרייס
צילום: Passion צלמים
מתחתנים באולם בראשל"צ- גרייס אירועים
צילום: Passion צלמים

השניים לא ידעו בדיוק איזה סוג של חתונה הם רוצים ("פשוט זרמנו ויצא מדהים!"), מלבד זה שהם רצו לערוך חתונה אינטימית. "בחרנו שלא לעשות חתונה ענקית. הזמנו רק אנשים שהם חלק מהיום-יום שלנו וקרובים אלינו, ובהחלט הייתה אווירה משוגעת", מציינת טלי.

אולם אירועים מעוצב- גרייס אירועים
צילום: Passion צלמים
צילום: Passion צלמים

אחד מהרגעים הבולטים והזכורים ביותר מהחתונה שלהם הוא ללא ספק רגע מיוחד במינו. "לקראת סוף האירוע, המכנסיים של אלכס נקרעו, והוא יצא לרחבה עם החצאית השנייה שלי…", נזכרה טלי בחיוך והוסיפה עם קריצה "אבל אולי כדאי להשאיר את זה בנינו, מה שקרה בגרייס – נשאר בגרייס".

חתונה בגרייס- אולם לאירועים ראשון לציון
צילום: Passion צלמים
ריקוד סלואו- חתונה בגרייס
צילום: Passion צלמים

טלי ואלכס, לסיום: מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

"תדאגו שהצוות והספקים שאת איתם הם בעלי אנרגיות טובות, כאלו שאתם סומכים עליהם ותנו להם לזרום. או בקיצור – תסמכו על צוות הגרייס שהוא יעשה הכל שיהיה לכם מושלם!".

גן אירועים ראשון לציון- גרייס
צילום: Passion צלמים

הספקים שעשו את האירוע:

לוקיישן: גרייס אירועים – Grace Events
עיצוב האירוע: מעצב הבית, דודו גבאי
צלם: Passion צלמים
די ג'יי: צביקה ברנד
מגנטים: 54 טרנד
רב: דוד מרדכי
שמלת כלה: יסמין ורסנו
איפור: יוליה שיינגרט
שיער: אסתי ביטון

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית