סיפורי זוגות

סיפור האהבה התיאטרלי של נופר וערן

אמא של נופר התאהבה בערן ממבט ראשון והתחילה איתו בפייסבוק בשביל בתה. ערן זרם עם חמותו לעתיד וכך התחיל סיפור אהבה מרגש ומפתיע במיוחד.

הצעת הנישואין הייתה מול קהל של 300 איש. בגרייס עם בחרו בזכות העיצוב וכמובן בזכות האוכל. נופר מספרת לנו על החתונה שלהם, שלא היה בה צורך בשום אטרקציה חיצונית בזכות החתן המוכשר.

איך הכרתם?

נופר מספרת שאת ההיכרות עם ערן יזמה בכלל אמא שלה. היא התאהבה בערן ממבט ראשון בהופעה שלו (ערן שחקן) וכמה ימים לאחר מכן החליטה להתחיל איתו בפייסבוק. היא כתבה לו שהייתה רוצה שיכיר את הבת שלה נופר.

ערן לא התבלבל וכתב לה בתגובה שהיא תהיה אחלה חמות וכמובן ביצע את מה שביקשה ויצר קשר עם נופר בפייסבוק. משם התחיל סיפור אהבה מיוחד ומפתיע.

נופר וערן
סיפור אהבה שהתחיל בזכות אמא של נופר. צילום: אספוסה

הצעת הנישואין

אחרי שנתיים וחצי של זוגיות ערן ביקש מנופר להגיע להצגה ה- 300 שלו וביקש שתעלה לבמה לתת פרחים לאחת השחקניות. "בתמימות ובפחד מעלייה לבמה אמרתי 'אוקיי, אין בעיה' ולפני שהספקתי לרדת מהבמה ערן קרא לי ואמר ששכחתי משהו ושלף מהכיס את הטבעת אל מול קהל של 300 איש".

סרטון ההצעה המלא והמרגש:

החתונה בגרייס

"בחרנו בקונספט של קיץ, שמחה ורומנטיקה. הקונספט הזה היה בבחירת המקום, בעיצוב, בחופה, בריקודים ובאווירה הכללית בחתונה שלנו."

"התחלנו בבחירת המקום, הגרייס הוא מקום שלחלוטין משקף את שנינו, אנחנו אוהבים את הייחוד, את הקסם, את השונה, רצינו משהו מיוחד ולא ויתרנו, עברנו המון ודרך ארוכה עד שמצאנו את המקום שמכיל את כל מה שחיפשנו – אוכל מצוין, שירות מקצועי ומאהבה, גן ירוק מקסים, האולם הכי מיוחד שראינו, צבעוניות שאין באף מקום אחר. כל פרט ופרט במקום הוא משמעותי ומהמם, עומדת מחשבה מאחוריי כל קו וכיסא במקום."

נופר וערן
קונספט של קיץ, שמחה ורומנטיקה בחתונה של נופר וערן. צילום: אספוסה

"הגענו לגרייס בעקבות פרסום בפייסבוק שראינו לגמרי במקרה. היינו כבר מיואשים מהחיפושים, אחרי 30 ומשהו אולמות שכבר ביקרנו בהם, היינו כבר בלי הרבה ציפיות. אבל התאהבנו. בהכל,  כבר מהכניסה הראשונה למקום – ירוק בעיניים, צמחייה, אוויר, בר צבעוני ועשיר בצבעים וביופי, חופה בדיוק כמו שדמיינתי, קסם מסוג אחר, הקסם ששנינו חיפשנו. נכנסנו לאולם וכמו בתוך מלון בוטיק מטריף עוברים בסלון ישיבה, כיסאות צהובים ותכלת, מנורות ארוכות וחמות, קירות משוגעים, עיצוב מוקפד ומהמם בכל קו ובכל פינה במקום, לכל דבר יש חשיבות וסיפור.  

לכל היופי הזה מתווסף אוכל ברמה של מסעדת שף, מנות יפיפיות ועשירות בקונספט ייחודי. השף האדיר אמיר דן, מנצח על תפריט מושלם מבחינת מראה, טעם ויצירתיות. ידענו שהדבר הראשון שהאורחים בודקים הוא האוכל – והיה לנו חשוב לא להתפשר בעניין, רצינו להביא את האורחים שלנו למקום עם רמה אחרת של אוכל ומנות עשירות ומעולות – זו היית המטרה ועמדנו בה בכבוד, היינו שקטים בעניין האוכל והביקורות ששמענו מהאורחים היו מדהימות, על הטעם, על האסתטיקה ועל המבחר.

נופר וערן
נופר וערן. צילום: אספוסה

יופי ואוכל זה לא מספיק – את הפאזל הזה משלים צוות גדול מהחיים. הצוות שיצא לנו לפגוש ביניהם – רומן, אורי, הילה דוד, הילה פרנסיס, רוני מנהל האירוע, התאורן, השף אמיר דן, דודו גבאי הקוסם המעצב, צוות הבר והדובדבן שבקצפת צוות המלצרים – כולם עושים את תפקידם מהנשמה, באהבה ובמקצועיות אדירה. מהפגישה הראשונה עם רומן, עד לפגישת תיאום ציפיות עם רוני ובין לבין מפגשים עם אורי וההילות המהממות – היינו רגועים ובטוחים. הגענו ליום שלנו שקטים, בלי לחץ, נשאר לנו רק להתרגש. וזה הדבר החשוב ביותר."

ערן הכניס את נופר לחופה עם השיר "נשבע" אותו הוא הקדיש לה, וריגש את כל האורחים. אבל בעיקר את נופר. "הרגע המרגש ביותר שהיה לי בחתונה הוא השיר חופה. לאורך כל התהליך שמעתי את השיר באוטו או בבית ובכיתי מהתרגשות כי דמיינתי את הרגע. חשבתי שאגיע מוכנה וכבר לא אבכה הרבה ברגע האמיתי.. אבל לשמוע בפעם הראשונה את מי שעוד רגע אחד יהיה בעלי שר לי את השיר, זה רגע שלעולם לא אשכח. כמובן שגם ברגע האמת בכיתי, התרגשתי, אין לי מילים לתאר את מה הרגע הזה היה עבורי, התרגשתי מלראות את ערן שר ומתרגש מהרגע הזה. זה היה אחד מהרגעים הכי מאושרים שהיו לי בחיי. "

נופר וערן
"אחד הרגעים המרגשים בחיי" ערן מקדיש לנופר את השיר "נשבע". צילום: אספוסה
נופר וערן
כך נראה חתן מאושר רגע אחרי שבירת הכוס. צילום: אספוסה

העיצוב שמעביר את האופי הייחודי של נופר וערן

"בפגישה עם דודו, מעצב הבית של גרייס, הסברנו שחשוב לנו להביא את עצמנו לידי ביטוי גם בעיצוב.

זרמנו איתו בראש והוא זרם איתנו. לאווירה הטרופית והשמחה לקחנו אננסים, ענבים וגבעול דקל ירוק ומהמם על שולחנות אחדים, הוספנו שורות של חמניות צהובות שהוסיפו לרומנטיקה ולקסם, נרות ופרחים צבעוניים ועוד אלמנטים נוספים של קיץ כמו צדפים ושמשיות קטנות על השולחנות. את החופה בחרנו לעטר בהמון ירוק ולהדגיש את הסגנון הטבעי של המקום" 

ערן ממשיך להפתיע

גם בסלואו ערן שר, הפעם היה זה השיר feeling good  שהמשמעות שלו התחברה למעמד המיוחד הזה של חיים חדשים שמתחילים להם, כזוג נשוי.

נופר וערן
Feeling good – הסלואו המרגש של נופר וערן. צילום: אספוסה

מסיבה לתוך הלילה

"הייתה אווירה מדהימה, רחבה מלאה בשמחה וכיף, הדי ג'יי האחד והיחיד שי עטייה דאג למוזיקה ולאווירה מטורפת, הצוות המדהים של הבר הוציאו לרחבה צ'ייסרים בלי סוף, והמשפחות והחברים דאגו לשמח, לשמוח ולרקוד בלי הפסקה! מכולם שמענו פידבק על השמחה שהייתה בחתונה ולשם בדיוק כיוונו – חתונה מרגשת ושמחה!"

נופר וערן
מסיבה שמחה לתוך הלילה. החתונה של נופר וערן. צילום: אספוסה

נופר מסכמת עם טיפים חשובים לזוגות המתחתנים

"כשמגיע היום הזה שעובר כל כך מהר חשוב ליהנות מכל רגע ורגע בו, מההתארגנות שבבוקר, הצילומים, החופה והריקודים. הבחירה בגרייס עשתה אותנו רגועים ולכן יכולנו ליהנות ולהתרגש באמת מהיום הזה."

הטיפ של נופר לכלות: "להיות את, להישאר נאמנה לעצמך וליהנות מהתהליך. יש המון פיתויים ותחרות בתעשיית החתונות. הטיפ שלי היא שתישארי מי שאת באמת. שרק מה שאת אוהבת יוביל אותך, מה שמרגש אותך, השמלה שיפה בעינייך והעיצוב שיהפוך לך את האווירה לייחודית ומרגשת. להישאר נאמנה לתקציב שלך ולאהבות שלך."

נופר וערן
הכי חשוב שתהיו נאמנים לעצמכם. צילום: אספוסה

פרגון לספקים שעשו את החתונה

דיג'יי: שי עטיה

צילום: אספוסה

שיער: יניב פוני

איפור: אורטל אלימלך פוני

מעצבת שמלות כלה: לי גרבנאו

חליפה: names

עיצוב: דודו גבאי – מעצב הבית של GRACE

 

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית