בריתות

בריתות במרכז

חגגו את תוספת הנכס החדש למשפחה במתחם שמכבד את המעמד המרגש: בואו ליהנות ממתחם וורסטילי הכולל גן אירועים במרכז, רומנטי קסום, חלל פנימי מרווח עם שיק אורבני, אזורי ישיבה, בר גרייס ג'ונס לאלכוהול וקוקטיילים, והאוכל…. לא דיברנו על האוכל… התכוננו לאינסוף מחמאות מהאורחים שלכם על חומרי הגלם, הטריות, היצירתיות והמגוון.

אולם בריתות בראשון לציון – גרייס אירועים

את פני האורחים שלכם יקבל הגן האירופאי של גרייס אירועים. מעוצב בסגנון מערב אירופאי קלאסי, עשיר בצמחיה יפהפייה, פריטים עיצוביים ופינות חמד. כאן אורחי האירוע ייכנסו לאווירה אחרת וישאירו מאחור את כל טרדות היום.

קולינריה מיוחדת עבור בריתות

אצלנו, האורחים שלכם ילקקו את האצבעות מיצירות מטבח הבית של גרייס אירועים – ששמו הולך לפניו –ויתענגו על הקוקטיילים המפנקים של בר גרייס ג'ונס האייקוני. לצד משקאות כמו וויסקי, וודקה, קאווה, קוניאק ויינות איכותיים, המגוון עשיר של קוקטיילים נועזים יגרום גם לאורחים השמרנים שלכם לרצות לטעום, וישרה על האירוע אווירה של לאונג' יוקרתי במתחם בוטיק במנהטן, לונדון או פריז.

מהגן תמשיכו פנימה לתוך החלל המהודר של אולם הגרייס – אולם לברית, הוא הסלון האורבני שלנו. בלופט עצום ומרהיב, מלא פינות ישיבה מיוחדות של שולחנות עץ מאסיביים ועיצוב מדויק וקפדני של פריטים מודרניים-אורבניים מרחבי האולם, ייהנו האורחים שלכם ממנות שף עשירות, שפותחו במיוחד למקום, בהשראת מסעדות שף נבחרות ברחבי הים התיכון, ומבר הפטיסרי אשר יציע קינוחים אלגנטיים לכל אורך האירוע.

יש לנו את כל מה שצריך עבור בריתות יוצאות דופן

בחגיגת ברית או אירוע בריתה יעמדו לרשותכם כל האביזרים הטכנולוגיים החדישים ביותר, בחוויית משתמש שאין כמותה, החל מכיסא אליהו מפואר ועד אביזרי הקרנה, דרך תאורה והגברה, והכל ללא פגיעה בזרימה הטבעית של האירוע ובעיצוב המוקפד.

כל הסיבות לקיים בריתות במרכז

ממש כמו כל אירוע משמעותי אחר, קיום בריתות במרכז יכול להציע לכם שפע של יתרונות. בראש ובראשונה, המיקום המרכזי הרבה יותר נגיש ונוח יותר עבור האורחים שיכולים להגיע לחגוג אתכם בקלות מכל מקום בארץ. הדבר חשוב במיוחד בבריתות, שכן לרוב מדובר באירוע משפחתי הכולל התראה קצרה של שבוע, מה שדורש היערכות מהמשתתפים, כך שמקום מרכזי יכול להפוך את הכל לכל כך הרבה יותר פשוט. 

מעבר לכך לוקיישן מרכזי לרוב יהיה מאוד עדכני, עם העיצוב הכי עכשווי, תפריט אקסקלוסיבי, אווירה ייחודית וכל היתרונות המתקדמים שיש לאזור המרכז להציע. אם תמיד ראיתם חשיבות בהתנהלות על פי צו האופנה, גם בעת תכנון אירוע, אולם האירועים גרייס, מספק לכם נקודת התחלה טובה, עם חלל טרנדי וייחודי המשלב בין הטוב שבכל העולמות ומאפשר לתכנן ולהפיק בריתות שכולם יזכרו!

והשירות? האורחים שלכם ירגישו לא פחות ממלכים

לכבוד יהיה לנו לחגוג אתכם את האירוע המרגש שלכם, התוספת החדשה למשפחה, בין אם מדובר בברית או בריתה, ולהוסיף אתכם לרשימה הארוכה של לקוחות שכבר בחרו בנו וטופחים לעצמם על השכם על ההחלטה המשובחת. 

רוצים לשמוע עוד על בריתות במרכז? התקשרו אלינו ובואו נדבר על זה, על כוס קפה טובה 🙂

שאלות נפוצות

בגרייס ניתן לקיים אירועי בריתות אינטימיים של 250 עד 400 מוזמנים.

בגרייס מספקים לכם מגוון קולינרי רחב ושפע של תפריטים טעימים ומגוונים שיתאימו לכל טעם או דרישה תזונתית.

אנו ממליצים להזמין את גרייס בהקדם האפשרי כדי להבטיח זמינות עבור התאריך והשעה הרצויים, במיוחד בתקופות שיא. עם זאת, אנו תמיד שמחים לבדוק את הזמינות שלנו גם כשמדובר בהזמנות של הרגע האחרון, כפי שנהוג בחגיגת ברית מילה.

בגרייס מעמידים לרשותכם מערכות וציוד בטכנולוגיה מתקדמת ומגוון פסיליטיז ייעודי לבריתות, לרבות כסא אליהו. עם זאת, אם יש ציוד ספציפי וייעודי לו אתם זקוקים, חשוב לבדוק אתנו כדי לוודא שהציוד הדרוש זמין.

התפריטים שלנו מתאימים לצרכים מיוחדים או דרישות תזונתיות, כגון, אפשרויות ללא גלוטן, תפריט צמחוני וטבעוני, מנות לילדים ועוד. חשוב לציין בפני הצוות את כל הצרכים המיוחדים או הדרישות התזונתיות מראש כדי שנוכל להיענות להם.

העלות יכולה להשתנות בהתאם למגוון גורמים, לרבות גודל האירוע, התפריט הנבחר, הזמן שבו האירוע מתקיים ועוד. מוזמנים ליצור אתנו קשר כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר.

 

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית