אירועים קטנים

אולם לאירועים קטנים GRACE בראשון לציון, במרכז הארץ, מזמין אתכם להגשים את החלום וליהנות מאירוע מוקפד ומקונספט אורבני חדשני.

אולם לאירועים קטנים GRACE במרכז הארץ, מזמין אתכם להגשים את החלום וליהנות מאירוע מוקפד ומקונספט אורבני חדשני.

בגרייס, אולם לאירועים קטנים בראשון לציון, מזמינים אתכם לחלום בגדול. עם תשומת הלב שלנו לפרטים, תשוקה עזה להפקת אירועים, ושירות אישי ומקצועי מא' ועד ת', אנו נשמח לתכנן עבורכם אירוע גדול מהחיים. 

למה לחלום על לנסוע לחו"ל כדי ליהנות מהיוקרה של מלון בוטיק, כשאפשר לקבל את כל התנאים ממש כאן, בלב גוש דן? עם גן לאירועים קטנים גרייס אתם יכולים להפסיק לחלום על אירוע בניחוח מלונות הבוטיק היוקרתיים בחו"ל. אולם האירועים שלנו יהיה מושלם לאירוע החלומות האינטימי שלכם. עם שפע של ניסיון בתחום, והמון השראה ויצירתיות, סמכו עלינו שנהפוך כל אירוע לחוויה אקסקלוסיבית ברמה הכי גבוהה.

אולמות לאירועים קטנים: מוזמנים להרגיש בבית

רצינו ליצור אולם אירועים שיהיה באמת ייחודי, ולכן יצאנו למסע חובק עולם בחיפוש אחר השראה. לאחר שחזרנו, החלטנו להקים מקום לאירועים קטנים בראשון לציון שישקף את כלל החוויות והתובנות שלנו מהמסע. מה מייחד אותנו מאחרים? אנו בטוחים שתבינו כבר ברגע שתיכנסו בשערי האולם. גרייס בראשון לציון הוא הרבה יותר מעוד אולם אירועים. הוא יותר דומה למלון בוטיק יוקרתי בלב מנהטן, עם קונספט מתוחכם וחדשני ואם אתם יושבים בחוץ, לגן אירופאי רומנטי, קסום וקלאסי.  המטרה שלנו, היא לנווט יחד לאורך המסע המשותף שלנו ולהפיק עבורכם את ה-אירוע במלוא מובן המילה. אנחנו חולמים שאצלנו תרגישו שהגעתם הביתה, ואנו נעשה את הכל, כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח.

חוויה אורבנית למחפשים גן אירועים קטן

כדי להבטיח חווית אירוע קטן יוצאת דופן וחסרת תקדים, פגשנו זוגות לפני ואחרי חתונותיהם ופיתחנו קונספט אירועים די ייחודי. היום, אנו גאים להציע חווית אירוח ברמה אחרת מכל מה שאתם מכירים. עדיין לא השתכנעתם? הנה כמה סיבות לבחור דווקא בנו: 
  • המטרה שלנו היא למזג בין האנרגיה התוססת ומלאת החיים של העיר הגדולה עם הקסם, הפשטות והרומנטיקה של הטבע והכפר. 
  • גרייס ממוקם בלוקיישן מרכזי, נגיש, הכולל עיצוב אורבני מיוחד שכאן כדי להרשים. 
  • עם קיבולת שנעה בין 250-400 מוזמנים ומקומות ישיבה בשפע, נוכל לארח כל סוג של אירוע ולספק שירות מוקפד ואיכותי ששם דגש על כל פרט קטן על מנת להבטיח אירוע מושלם.
  • ולבסוף, אנחנו מארחים רק אירוע אחד בכל פעם, כך שתקבלו את מלוא תשומת הלב שלנו ולא תצטרכו "להתחרות" עם אחרים ביום המיוחד שלכם, ויהיה לכם את החופש ליהנות מכל הקסם, שמילים ותמונות לא יוכלו לתאר היטב.

משקיעים בגדול באירוע בכל גודל

באולם לאירועים קטנים במרכז, גרייס, אנו שמים את איכות השירות בראש סדר העדיפויות ושואפים להבטיח את שביעות רצונכם המלאה בכל שלב, בעיקר בזמן הארוחה. מחויבות זו באה לידי ביטוי גם בהיצע הקולינרי שלנו, שכן אנו מאמינים שהאוכל המוגש באירוע שלכם צריך להיות חגיגה לכל החושים ובמיוחד לבלוטות הטעם.  התפריט שלנו הוא שיקוף של הערכים שלנו – מגוון, נועז ועשוי רק עם המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר. אנו גאים מאוד ביצירות הקולינריות שלנו ומבטיחים שהאורחים שלכם ייצאו מהאירוע עם חיוך מאוזן לאוזן וזיכרון של חוויה קולינרית יוצאת דופן.

על מה חשוב לשים דגש בעת בחירת אולם אירועים קטן?

כדי לבחור אולם אירועים קטן שימו דגש על הדברים החשובים הבאים:

  • קיבולת – וודאו שהאולם יכול להכיל בנוחות את מספר האורחים הצפוי שלכם, מבלי שתורגש צפיפות.
  • מיקום – בחרו במיקום נוח, מרכזי ונגיש הקרוב לכל וקל להגיע אליו מכל מקום בארץ, כמו כן שימו לב אם יש חניה לאולם או בקרבתו.
  • שירותים ומתקנים – בדקו את השירותים והמתקנים הזמינים באולם וודאו שהם עומדים בדרישות של האירוע.
  • פריסה וגמישות – בדקו אם אפשר לעצב את האולם בהתאמה לפורמטים שונים של אירועים, כדי להבטיח שניתן להתאים אותו לצרכים שלכם באופן ספציפי.
  • תפריט וקולינריה – וודאו שהתפריט מוקפד, גמיש, מבוסס על רכיבים איכותיים ומאפשר התאמה לאירוע והעדפות קולינריות שלכם. 
  • עלויות ותקציב – הבינו בבירור את כל העלויות והעמלות הנוספות הכרוכות בהשכרת המקום, לצד עלויות נוספות נלוות. 
  • אווירה ואסתטיקה – קחו בחשבון את האווירה הכוללת והאסתטיקה של האולם ושימו לב שהוא מתאים לסוג האירוע שאתם מתכננים.
  • ביקורות והמלצות – בדקו המלצות וחוות דעת של לקוחות קודמים שהשתמשו באולם האירועים, כך תהיה לכם אינדיקציה טובה יותר.​

מה היתרונות של מקום לאירועים קטנים במרכז?

מקום לאירועים קטנים במרכז מציע כמה יתרונות ליום האירוע שלכם:

  • נגישות – אולם לאירועים קטנים במרכז יהיה לרוב נגיש יותר עבור המוזמנים, מה שיקל עליהם להשתתף באירוע. 
  • עיצוב עכשווי וטרנדי – רוב הסיכויים שגן לאירועים קטנים במרכז יהיה יותר אורבני, טרנדי ועכשווי, והוא יתרום המון לאווירה באירוע שלכם. 
  • ספקים ושירותים מקומיים – באזורים מרכזיים יש שפע של שירותים וספקים, כך שתוכלו ליצור שיתופי פעולה עם נותני שירותים זמינים.
  • תדמית משודרגת – אם אתם מקיימים אירוע עסקי, מיקום מרכזי יכול לשפר את התדמית המקצועית שלו.
  • קדמה וחדשנות – מקום מרכזי בדרך כלל יישר קו עם כל הפסיליטיז החדשניים שיש, כדי להציע לכם את השירות הטוב ביותר בנוף תחרותי.

גרייס, מקום מיוחד לאירוע קטן

אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאירוע קטן, מתחם לאירועים קטנים גרייס הוא הכתובת שלכם עבור אירועי בוטיק אינטימיים ומיוחדים. החלל המיוחד שמעוצב עד לרמת הפרט הקטן ביותר, נועד למקסם את חוויית האירוע שלכם, כשהוא מציע לכם את הטוב שבכל העולמות.

באולם האירועים גרייס תוכלו לקיים כל אירוע, פרטי ועסקי, וליהנות ממיקום מרכזי ונגיש, בלב העיר ראשון לציון ומכל התנאים שימקסמו כל אירוע קטן ויהפכו אותו לחוויה מדהימה וייחודית!

אירועי בוטיק קטנים במרכז ברמה הגבוהה ביותר

אנו מאמינים שהשקעה באירוע קטן ואינטימי חשובה לא פחות מהשקעה באירוע רב משתתפים, ולכן מתאימים את עצמנו לכל סוגי האירועים. החל בחתונות, בריתות, ובר/ת מצווה ועד לאירועי חברה, כנסים, הדרכות, אירועי הרמת כוסית והשקות מוצרים.  מעוניינים להפיק אירוע בוטיק ייחודי ובלתי נשכח? אנחנו כאן כדי לגרום לזה לקרות. צרו קשר עוד היום כדי לקבוע פגישת ייעוץ ולגלות את כל מה שיש לנו להציע לכם.

שאלות נפוצות

אולם האירועים מתאים למגוון אירועים, לרבות חתונות, בר/ת מצווה, בריתות, אירועים עסקיים, כנסים, השקות ועוד.

אולם האירועים גרייס יכול להכיל בין 200 ל-450 אורחים.

אולם האירועים GRACE בעל עיצוב אורבני ייחודי ומתוחכם בהשראת מיטב המלונות במנהטן, המשלב את הדינמיות והאווירה של העיר עם הקסם והרומנטיקה של הכפר. בנוסף, באולם ניתנים שירותים ברמה גבוהה, מכל ההיבטים בדגש על שירות יוצא דופן ויחס אישי.

בגרייס החוויה הקולינרית חשובה לא פחות מהאירוע עצמו. התפריט מגוון, עשיר ונועז, עשוי מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר וניתן להתאימו להעדפות וצרכים תזונתיים שונים.

אולם האירועים גרייס ממוקם בלב ראשון לציון, מה שהופך אותו למרכזי ונגיש לאורחים המגיעים מכל הארץ.

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית