סיפורי זוגות

מציפייה לאיירובוט ועד לחופה: סיפור האהבה של לינה וליאור

גרייס אירועים- צילומי חתן כלה

איך הכל התחיל?

לינה וורקוהוליקית מוצהרת שממש בימים אלה מסיימת את ההתמחות שלה בדיני משפחה לא הייתה מכירה את החצי השני בלי קצת עזרה מחברה.
חברה של לינה שהתחילה זוגיות חדשה התעקשה שליאור, חבר של בן זוגה מהווה את הבחור המושלם: ראש צוות בחיל האוויר ומכור קשות לכדורסל (אפילו שיחק פעם בקבוצה של כוכב יאיר).
לינה וליאור החליטו לסמוך על חבריהם וקבעו לצאת לדייט, רק שליאור המסכן פרק את ידו במשחק כדורסל, ונאלץ לקבל טרמפ מאחיו הקטן לפגישה עם לינה. לינה ראתה מהר מאוד מעבר ליד הפרוקה וכך התחילה לה זוגיות מופלאה.

מי הציע למי ואיך?

אחרי שנתיים של זוגיות יציבה, השניים החליטו לחגוג בטיסה יחד ללונדון אך ליאור התעקש שאת מתנות חגיגת השנתיים יחליפו רק כשיחזרו מהטיול. לינה הייתה בטוחה שהיא הולכת לקבל איירובוט, כלבלב או סלולרי חדש ורמזה קשות שהיא מחכה לאיירובוט ושאין לה כוונה לנקות את הדירה עד שלא תקבל אותו. להפתעתה הרבה מספר ימים אחרי שחזרו מלונדון לינה חזרה הביתה לבית מקושט בבלונים ופרחים וקופסה של מכשיר גלקסי על השולחן. את המבט המופתע שעל פניה כשפתחה את הקופסה ומצאה שם טבעת, נשאיר לכם לדמיין… אבל התשובה הייתה: כן אחד גדול!

איך הגעתם להתחתן בגרייס?

לינה מאוד רצתה להתחתן בגן אירועים, ליאור רצה משהו קצת מודרני וכשהגיעו לגרייס הרגישו שזה השילוב המושלם בין השניים. כשהגיעו לראות את המקום פגשו את הילה והתאהבו במקום, בעיצוב ובכריזמה של הילה ושל כל הצוות.

ידעתם איזו חתונה אתם רוצים?

לינה מספרת שרצו חתונה יחסית פשוטה, לא מעוצבת מדי ועמוסה באטרקציות שלוקחות את הספוט מהחגיגה. דבר אחד שלא ויתרו עליו והביא טאצ' מיוחד לחגיגה היה נגן כינור וסקסופון שליווה אותם גם בחופה וגם על רחבת הריקודים ונתן ווייב מיוחד מאוד ליום הגדול.

גרייס- חופה בגן אירועים בראשל"צ

מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

המשפחה וכל החברים שבאים לחגוג את היום הגדול. ואיך לא? האוכל. ולינה מספרת שקיבלו המון מחמאות על האוכל המגוון שהפתיע את הקהל.

אולם אירועים גרייס- חתונה

רגע מיוחד וייחודי מהחתונה שלכם?

לינה רצתה חופה בלתי נשכחת ובעזרתם של חברים זורמים במיוחד, בהחלט קיבלה את זה. במקום ללכת על ילדות הפרחים הקלאסיות, את הפרחים בדרך לחופה פיזרו חברים משותפים שהתחפשו לנערות פרחים…

בדרך לחופה כשליאור הגיע ללות את לינה נגש אליהם שי מנהל האירוע והביא להם צ'ייסר קטן להרים עם הקהל ולהתחיל את החופה ברגל ימין.

כניסה לחופה- גן אירועים גרייס

טיפ למי שמתחתן בקרוב?

"כלות יקרות תביאו איתכן סניקרס! לפני המנה הראשונה החלפתי את נעלי העקב בזוג אולסטארס והתחושה הייתה מ-ד-ה-י-מ-ה".

רחבת ריקודים- גרייס

פרגון לספקים:

די.ג'יי: ערן פרחי

צלם: מאיה אמדו

איפור ושיער: נופר גריכטר

טבעות נישואים: יוסי קרנצלר

תכשיטים: עיצוב אישי בבורסת היהלומים

שמלת כלה: ירון ברכה בצלאל

חליפת חתן: דיפלומט

נעלי חתן: שופרא

נגן סקסופון וכינור : גיא ויטנברג

אולם אירועים גרייס- ריקוד סלואו

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית