סיפורי זוגות

חתונת הפלאות: מסיבת החתונה האגדית של קארין וגיא

איך מתמודדים עם בן זוג שגר במדינה אחרת ולמה הם מאמינים שיש להם אהבת אמת? כמו כל סיפור אגדה רומנטי, גם בסיפור של קארין וגיא יש קשיים, פערים, מרחק, והכי חשוב - סוף טוב.

קארין וגיא הכירו בטעות. "שנינו חירשים והכרנו דרך חברה משותפת בפייסבוק", משחזרת קארין. "בהתחלה לא התלהבתי, אבל פעם אישרתי ממש בטעות שיחת וידאו איתו וגיליתי שהוא ממש חמוד ומאוד משך אותי".

טקס חתונה- גן אירועים גרייס
צילום: רמי כהן

קארין בת 27, סטודנטית ובעלת עסק קטן מישראל, וגיא בן 34, מנהל אדמניסטרטיבי בבית חולים באנגליה, הפכו את הטעות למערכת יחסים. עם זאת, אין ספק שהמרחק הפיזי ביניהם היווה אתגר. "התכתבנו הרבה בווטסאפ ובשיחות וידאו, ונסענו אחד לשניה או לחופשות במדינות שונות". מספרת קארין, "היה לי קשה אבל ידעתי שאם נצליח להתמודד עם כל הקשיים של קשר כזה, זאת אהבת אמת".

אולם אירועים- גרייס
צילומים לחתונת קיץ- גרייס
צילום: רמי כהן

החברות הלכה והעמיקה למרות המרחק. גיא הבין שרגע הצעת הנישואים מתקרבת, אבל חיכה לרגע המושלם – שלא איחר להגיע. בדיוק ברגע המתאים, במהלך בטיול להודו, שהיה חלום ישן של קארין, הוא כרע ברך. "היינו בטאג' מאהל והיה חם מאוד. התיישבתי על ספסל כשמאחורי הארמון, התעייפתי ולא שמתי לב שגיא נעלם. וכשהתחלתי לחפש אותו ראיתי אותו על הברך. בכיתי, ואמרתי כן מול הטאג' מאהל".

צילומי חתן וכלה- גרייס
צילום: רמי כהן

את החתונה ערכו הזוג ב-Grace, בערב נעים בתחילת אוקטובר. "ההורים של גיא ממש אהבו את האולם ואת הקייטרינג והמליצו בחום. הלכנו על ההמלצה שלהם".

כמו שכבר הבנתם, זוג מיוחד לא יוותר על קונספט מיוחד לסיפור האהבה שלהם, "רציתי חתונה מהספרים ולכן הלכנו על עיצוב בהשראת הספר 'אליס בארץ הפלאות' שאני מאוד אוהבת, עם קלפים על השולחנות ופריטים מהספר".

גרייס- שולחנות מעוצבים לאירועים
צילום: רמי כהן
גרייס- שולחנות מעוצבים
צילום: רמי כהן

לאחר החתונה השניים נאלצו להכריע היכן הם יחיו ביחד – וכך הוחלט שקארין תעבור לגור באנגליה. "אני לומדת הרבה את הסביבה ומתרגלת שפת סימנים בריטית עם חברים מפה, אני מקווה להשתלט על זה תוך שנה. עם גיא אני מדברת גם בשפת סימנים בעברית למרות שהוא שכח חלק".

חתונה מהספרים שמאחוריה סיפור אהבה רומנטי שכולל התגברות על קשיים, פערים ומרחק. קארין וגיא הוכיחו שיש להם אהבת אמת, כל הדרך מאנגליה לישראל.

חתונת קיץ- גרייס אולם אירועים
צילום: רמי כהן

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

"הטיפ שלנו לזוגות זה לעשות תיאום ציפיות מראש עם הספקים בנוגע לאותו היום הגדול ולהכין תוכנית ב' למקרה שמשהו יתפקשש. בנוסף, מומלץ לתת למלווים תפקידים כדי להקל עליכם ביום הגדול."

גרייס- אולם בראשל"צ
צילום: רמי כהן
גרייס אירועים- צילומי מגנטים בחתונה
צילום: רמי כהן

הספקים שעשו את האירוע

צילום סטילס ווידאו: רמי כהן

די ג'יי: ישראל קמחי

שמלת כלה: נטלי כהן

נעליים ואקססוריז: נעמה בצלאל

איפור ושיער: לימור חייל

צילום מגנטים: יוניקסטייג'

טבעות נישואין: עבודת יד של הזוג מהודו (זהב 22 קראט)

מנחה טקס החופה: אלעד ששון

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית