בלוג אירועים

ההשראה שלנו:
גרמרסי פארק הוטל, מנהטן, ניו יורק

בלב מנהטן שוכן לו הגרמרסי פארק הוטל Gramercy Park Hotel, מקום אירוח ובית ניו-יורקי וותיק לאורחים מכובדים, סלבריטאים ושוחרי יצירתיות ואמנות מכל העולם.

כאשר חיפשנו השראות לגן האירועים הרומנטי-אורבני שלנו, לא היה לנו הרבה ספק שמלון גרמרסי יהווה השראה נכבדת עבורנו. עד כדי כך היה הדבר נכון, שמצאנו עצמנו נוסעים למנהטן הקסומה והרחוקה כדי לראות במו עינינו במה מדובר, איך זה מרגיש, איך זה נראה, נשמע ואפילו מריח. חזרנו מאוהבים ומלאי השראה, איתה תיבלנו את הגרייס המקומי שלנו בעוד ועוד טאצ'ים קטנים וגדולים. בין אם התארחתם אצלנו, אתם מתכננים להתארח אצלנו, או שרק קפצתם לביקור, אנחנו רוצים לחלוק אתכם את הקסם שמצאנו במלון גרמרסי.

מלון גרמרסי פארק הוטל נבנה ועוצב כגרסה מודרנית של המלון המסורתי ניו-יורק הוטל New York Hotel, על הריהוט המוקפד עשוי עבודת יד שמאפיין אותו וקולקציית האמנות מהמאה העשרים ובה יצירות אמנות מעשה ידיהם של אנדי וורהול, ז'אן מישל בסקיאט ועוד.

המלון הוא אחד הלוקיישנים ההיסטוריים של העיר. משנת 1925, כשפתח את שעריו לראשונה, הוא אסף אליו ואירח את האושיות המשפיעות ביותר של העיר, ארה"ב והעולם כולו: מהאמפרי בוגארט, דרך ג'ון פ. קנדי, ועד למוזיקאים הגדולים ביותר כמו חברי להקת הביטלס, בוב דילן, מדונה ולהקת U2.

בין אם אתם סועדים במסעדה האיטלקית הידועה של המלון, הלוא היא מסעדת מאיאלינו Maualino, בניצוחו של דני מאיירס, או שאתם נהנים מקוקטיילים ייחודיים תחת התקרה המפוארת של בר המלון רוז בר Rose Bar, מלון גרמרסי פארק הוטל ללא ספק יספק לכם חוויית אירוח יוצאת דופן. תוסיפו לכך את המרפסת שעל גג המלון, ממנה נשקף נוף עוצר נשימה של העיר, ואת המפתח שתקבלו לפארק גרמרסי Gramercy Park הפרטי, אין ספק כי אורחי המלון נהנים מגישה לטוב ביותר שיש לעיר מנהטן להציע.

כל חדר במלון טומן בחובו פנינות מסוגים שונים, ממצעים איטלקיים משובחים, דרך עבודות אמנות מופלאות, ועד למוצרי טיפוח ויופי מפוארים להפליא.

המלון מתהדר באוסף ריהוט עוצר נשימה עשוי עבודת יד של ג'וליאן שנאבל, לצד פריטים נדירים המיובאים משווקים רחוקים ואקזוטיים ברחבי העולם. מהשטיח היחיד במינו המקשט את הלובי, עבודת אמנות בצבעי זהב-אדמדם, דרך הנברשת המרשימה בבר המלון, ועד לראשי המיטות בכל חדר במלון העשויים קטיפה בגווני ברונזה משולבת בקריסטלים חתוכים בעבודת יד – כל פרט ופריט במלון מספר סיפור, סיפור שהוא מפואר ואינטימי כאחד.

 

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית