בלוג אירועים

טקס חתונה אלטרנטיבי

כולנו מכירים את הדרך המסורתית להתחתן, אולם מהי הדרך האלטרנטיבית? האם היא מתאימה לכם? ואילו אפשרויות קיימות? אם אתם בדיוק בדרך לבדוק את האופציות שלכם, הגעתם למקום הנכון.

טקס החתונה המסורתי מלווה אותנו כבר מימים ימימה, הוא אפילו מוזכר בתנ"ך. אולם למרות זאת הטקס המסורתי כולל מאפיינים דתיים, משלב שפה עתיקה שלא כולם מבינים ומנהגים אליהם לא כולם מתחברים. מה גם שטקס מסורתי מערב את הרבנות בחיי הנישואין, עובדה שלא מתאימה לכל הזוגות בעידן הנוכחי. כאשר הקונספט הקיים לא מתאים, זה הזמן לחשוב על חלופות בדוגמת חתונה אלטרנטיבית.

מהי חתונה אלטרנטיבית?

כשמה כן היא, חתונה אלטרנטיבית מספקת אלטרנטיבה למה שקיים. כלומר אם עד לא מזמן חתונה דתית הייתה האלטרנטיבה היחידה כשהיא כוללת מבנה ידוע ומוכתב מראש, כיום אין כך הדבר ובפני זוגות ישנן אלטרנטיבות שונות ומגוונות. הם יכולים לעצב את יום חתונתם בדמותם, לשלב בו תכנים מתוך עולמם, לשמור על מאפיינים אהובים ולוותר על כאלו אשר אליהם לא מתחברים, לשנות את לוחות הזמנים ואף לוותר על הרב בטקס החופשה והקידושין. למעשה טקס חתונה אלטרנטיבי נותן מענה לזוגות אשר אינם רוצים או לא יכולים להינשא כדת משה וישראל.

החתונה של בני וערן

מה האפשרויות שעומדות לרשותכם?

אם ברצונכם לקיים טקס חתונה אלטרנטיבי יש לכם כמה אפשרויות, אלו כמה מהן:

  • חתונה רפורמית נישואין אלו נערכים על ידי התנועה ליהדות מתקדמת שבין היתר דואגת לשוויון בין המינים. הטקס בעל צביון יהודי דתי אולם בחתונה רפורמית משיאים גם זוגות מעורבים, זוגות חד מיניים ועוד.
  • חתונה אזרחית במידה ואינכם רוצים קשר בין יום החתונה לבין הדת היהודית תוכלו לערוך טקס חילוני או אף לבחור בחתונה אזרחית. כדי לערוך חתונה זו עליכם לטוס למקומות שמאפשרים נישואין אזרחיים ואז להגיע לארץ ולערוך מסיבה (אם תרצו). בטקס שלכם תוכלו לקבוע את הלך הרוח שבו יתנהלו הדברים – כראות עיניכם.
  • חתונה הפוכהבין אם בחרתם בחתונה דתית ובין אם בחילונית או רפורמית, יש לכם אלטרנטיבה גם בדרך שבה אתם בוחרים לנהל את הטקס. כך למשל אם ברצונכם להתחיל ישר עם החופה ולוותר על קבלת הפנים, או לערוך קודם כל ארוחה ורק אז להתפנות לטקס הנישואין, תוכלו לעשות זאת.

אפשרויות חלופיות לזמן החתונה המסורתי

מלבד טקס הנישואין עצמו, חתונה אלטרנטיבית, ממש כמו שמה, מספקת לכם אלטרנטיבה, כך שאם אתם רוצים משהו שונה, פרשי, חדשני, אירוע שעוד לא נראה כמותו, ותמיד חלמתם להכניס משב רוח רענן וצעיר ליום החתונה שלכם, זה בהחלט אפשרי. כיום אינכם מוגבלים ואנשים הרבה יותר פתוחים לחבק את השוני. 

מלבד טקס החתונה עצמו, אנו מאפשרים לכם להחליט על הזמן שבו תרצו להינשא. אם עד לא מזמן רוב החתונות המסורתיות היו נערכות בערב לקראת סוף השבוע, היום אפשר גם לקיים חתונת שישי צהריים או אפילו להתחתן באמצע השבוע וליהנות מכל היתרונות הנלווים כמו למשל חיסכון כספי, יותר זמינות של האולם והספקים והיכולת להשקיע הרבה יותר באורחים. 

יש לכם אלטרנטיבות גם בתפריט

דבר נוסף שהתפתח בענף החתונות לאורך השנים הוא הפן הקולינרי. אוכל החתונות המסורתי היה די זהה, ברוב החתונות המנות שחזרו את עצמן, הפרזנטציה נראתה אותו דבר, והקונפסט היה דומה מאולם לאולם.

כיום התפריט הפך להיות גולת הכותרת של כל חתונה, והמאפיין שהכי מגדיר את אולם האירועים שבו תבחרו לחגוג, כך שאתם בהחלט יכולים לבחור ללכת עם קולינריה חסרת פשרות. 

מלבד מנות ברמה גבוהה וחומרי גלם מהשורה הראשונה, יש המון מקום לבחירות התזונתיות שלכם, כך שאם אתם מנהלים אורח חיים טבעוני או צמחוני למשל, תוכלו להביא זאת לידי ביטוי ביום החתונה שלכם. עם שפע של תפריטים בהתאמה אישית, אנו יכולים לספק לכם אינספור אלטרנטיבות שיתאימו לכם וידהימו את האורחים. 

גם העיצוב הפך למיוחד יותר

טקס חתונה אלטרנטיבי צריך להתקיים במתחם מתוחכם בעל עיצוב מוקפד ועדכני, שמגלה פתיחות גבוהה לכל רעיון שיש לכם. המתחם המעוצב צריך לשמש כנקודת פתיחה לחזון החתונה שלכם, ולהעמיד לרשותכם צוות בעל ניסיון ותשוקה, כך שיוכל להוציא לפועל את החתונה האלטרנטיבית בהתאמה להגדרות שלכם. 

אנו בגרייס פתוחים לכל אתגר, ואוהבים לגוון ולרגש אתכם. זו הסיבה שעיצבנו עבורכם מתחם שיקי וטרנדי שייתן אלטרנטיבה מעולה ושונה, ויאפשר לכם ליצור אירוע שעוד לא נראה כמותו ולחגוג את האהבה שלכם, בדיוק כמו שאתם רואים לנכון!

מה עוד חשוב לדעת? שאנחנו כאן עבורכם

כדי לצקת אל יום החתונה את האופי המיוחד שלכם ולהפוך את האירוע לכמה שיותר חלומי, עליכם לבחור במקום המתאים לחתונה אלטרנטיבית. גרייס הוא גן אירועים אורבני המשלב בין שני עולמות שונים תחת קורת גג אחת ועל כן מציע קסם ייחודי שאין במקומות אחרים בארץ. מלבד העובדה שאנו יכולים לייעץ לכם ולסייע לכם לשלב תוכן איכותי ביום החתונה שלכם, אנו מספיק גמישים כדי לזרום אתכם ומספיק מקצועיים כדי להוציא את הכל לפועל ברמת דיוק מושלמת ותוך הקשבה לכל הצרכים שלכם.

גרייס מחכה לכם! אנו מאפשרים לכם לקחת את השליטה לידיים שלכם ולתכנן טקס חתונה אלטרנטיבי אשר מציג ומייצג את האופי שלכם.

החתונה של בני וערן

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית