סיפורי זוגות

שנות העשרים העליזות: חתונת הקונספט של קירה ואדיר

הזוג שמעיד על עצמו בתור ההפכים המוחלטים, מוכיח מעבר לכל ספק שהמתכון לזוגיות מאושרת היא תקשורת ופתיחות. לאחר חתונת הקונספט המהממת שלהם, בהשראת שנות העשרים העליזות, פנינו לקירה כדי שתיתן לנו כמה טיפים מנצחים לזוגיות וחתונה בסטייל.

לפני הכל, איך הכרתם?

חברה שלי התחילה לעבוד במקום העבודה של אדיר. אחרי כמה חודשים של הפסקות סיגריה משותפות, עלה לה הרעיון של להכיר בנינו. ערב בנות אחד היא הציעה לאדיר לקפוץ למקום בו בילינו, וככה הכרנו. יום למחרת כבר בילינו את כל היום ביחד.

גן אירועים גרייס- חתונה במרכז
צילום: SIL - שחר לבני

איך נראתה הצעת הנישואים?

ההצעה הייתה בחודש של היומולדת שלי. חשדתי שהוא פשוט מארגן לי הפתעה, אבל לא ניסיתי לגלות מה היא – פשוט הייתה תחושה שמשהו מתחולל מאחורי הגב. ביום ההצעה ידעתי שאנחנו הולכים לארוחת ערב במסעדה עם אח שלו ואשתו, כשנכנסנו למונית הוא ביקש לשים עלי כיסוי עיניים ולקח אותי למקום קרוב לחוף ים (זיהיתי על פי הרעש של המצילים ברקע). כשהתקרבנו שמעתי מוזיקה חיה מתנגנת, וברגע שהם התחילו לנגן את השיר I Think I Wanna Marry You של ברונו מארס – הכל היה ברור מעל לכל ספק.

כשהסרתי את כיסוי העיניים ראיתי מלא חברים נרגשים שלנו עומדים על דשא וחלקם מרכיבים להקה חיה שעומדת, מנגנת ושרה לנו. אדיר כרע ברך ואמר מילים מהממות שבסופן כמובן שאמרתי לו "כן". משם "זרמנו בספונטני" לבר בסביבה שבו במקרה עוד כ-20 חברים. בקיצור – הכי השקיע.

אולם אירועים בראשון לציון-גרייס
צילום: SIL - שחר לבני
גרייס- אולם אירועים בראשון לציון
צילום: SIL - שחר לבני

ספרי לנו על החתונה שלכם.

חיפשנו אולם אורבני דרומית לתל אביב וכזה שיכולנו להביא אליו את האופי האישי שלנו. ה-Grace היה מתחם האירועים היחידי שראינו שהעיצוב קלע בדיוק לטעם ולצרכים שלנו.

האירוע כולו היה בסימן "קירה ואדיר חיים בסרט", בהשראת הספר "גטסבי הגדול". החלטנו שאחת הדרכים לעצב את האולם בתקציב סביר היא בעצם לחפש דווקא את האורחים – חילקנו לגברים כובעי צ'ארלי צ'אפלין ושלייקס, ולנשים חילקנו שרשראות פנינים ונוצות על גומיה לראש. עיצובי השולחנות היו בהשראת אותו סגנון – נוצות וקופסאות עץ חומות או זכוכית, ספרים ועוד. כדי להפוך את האירוע לאפילו יותר אישי – עשינו מניפות ממותגות (היה יום יצירה אצלי בבית) וגם הדבקנו מדבקות ממותגות על בקבוקי שמפניה.

גרייס אירועים- חתונה במרכז
צילום: SIL - שחר לבני
גרייס שולחן מעוצב
אולם אירועים גרייס
גן אירועים בראשון לציון- גרייס
צילום: SIL - שחר לבני
גרייס- גן אירועים במרכז
צילום: SIL - שחר לבני

האטרקציה המיוחדת שהייתה לנו באירוע, מעבר לשיתוף האורחים בעיצוב, הייתה כניסה מקורית לחופה – ריקוד חתונה שעבדנו עליו חודשיים, והפסקת חשמל יזומה שהביאה איתה את כל הנצנצים. השארנו את האנשים בציפיה ובהפתעה לאורך כל האירוע. זה היה ללא ספק הרגע הכי מיוחד שהיה לנו באירוע. אדיר התקדם ראשון לכיוון החופה, ואני הצטרפתי אליו כמה שניות אחרי זה. בבימוי של הכניסה לחופה תכננו מספר שניות לעמוד זה מול זו לפני שהמשכנו בבלאגן שבא אחרי זה וזה היה הרגע שלנו. רק של אהבה טהורה, התרגשות שיא ואושר עילאי.

אולם אירועים במרכז- גרייס
צילום: SIL - שחר לבני
גרייס- אולם אירועים בראשון לציון
צילום: SIL - שחר לבני
חתונה- גן אירועים גרייס
צילום: SIL - שחר לבני

הספקים שעשו את האירוע

אולם אירועים: Grace – גרייס, ראשון לציון

צילום: SIL – שחר לבני

צילום מגנטים: דייב ביטון

די ג'יי: שחר אוד

שמלת כלה: דקלה חסידים

איפור: צופיה גאלדור שפירא

שיער: עדי קריקסונוב

חליפת חתן: דון אמור

טבעות נישואין: ג'קסון (הבורסה ליהלומים ברמת גן)

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית