בת מצווה

מקום לבת מצווה – לא פחות ממושלם, כמוה…

בואו לחגוג אירוע בת מצווה
במקום מיוחד כמוה

כאשר אתם רוצים לחגוג את העובדה שהבת האהובה שלכם הגיעה לגיל מצוות, עליכם למצוא את הלוקיישן מושלם, בדיוק כמוה. 

אך מה זה אומר בדיוק, לוקיישן מושלם? למרות שלכל משפחה יש את ההגדרות שלה, יש כמה תנאי סף מכריעים שנמצאים בראש הרשימה, ובגרייס עשינו כל מה שאנו יכולים על מנת להציע לכם את התנאים הטובים ביותר, מכל בחינה.

גן אירועים לבת מצווה: גרייס אירועים

ברגע הראשון שנכנסים למתחם פוגשים את גן האירועים החיצוני. חלל החוץ שלנו, מעוצב בהשראת גנים אירופאים רומנטיים, ומאפשר לכם ולאורחים שלכם לספוג מעט צ'ארם טבעי וקלאסי ולקחת נשימה עמוקה רגע לפני שמתחילים. במזג אויר נעים, תוכלו לערוך את קבלת הפנים בחוץ, לפטפט עם האורחים שלכם על כוס יין ולנשנש מנות ראשונות מעולות שפותחו במלאכת מחשבת כדי לעורר לכם את החושים. 

מאירופה הקלאסית נעבור לארץ אחרת, ובה אולם האירועים המקורה. האולם של גרייס עוצב בהשראת מלונות הבוטיק הנבחרים בניו יורק ונוטף קלאס ותחכום, אך בו זמנית גם שומר על קו פרשי ועדכני. אולם האירועים שלנו לוקח את השיק האורבני לרמה אחרת ובו כל זווית תהפוך לרקע המושלם עבור תמונת סלפי עוצרת נשימה.

בואו לקבל טעימה מתפריט שף

כיום, רוב המקומות לבת מצווה יגישו "אוכל של אירועים". אצלינו הביטוי הזה חלף עם הרוח ויצא מהאופנה. בתור אולם בת מצווה שמכבד את עצמו ורוצה להעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר ללא פשרות, אנו מיישרים קו עם הטרנד החם ביותר בענף והוא להביא את הסטנדרט של מסעדות השף המובילות ישירות אל האירוע שלכם.

השף אמיר דן הוא שאחראי על הקולינריה המטריפה שלנו, ומביא איתו פרשנות ייחודית ונקודת מבט רעננה עם תפריט שפותח במיוחד למקום. התפריט מורכב מחומרי גלם איכותיים, טריים ועונתיים, הוא מתחבר לכל טעם, סגנון והעדפה ונותן מקום לכל בחירה תזונתית או אורח חיים. 

בשורה התחתונה, אם האוכל שמוגש באירוע חשוב לכם, כמו להרבה אחרים, כאן תקבלו מנות שף מרהיבות ובלתי נשכחות שיעיפו את האורחים.

אולם בת מצווה במרכז - מיקום פשוט מעולה

אולם האירועים לבת מצווה גרייס נמצא במיקום הכי אטרקטיבי שיש, בעיר השוקקת ומלאת החיים ראשון לציון, שנמצאת בלב גוש דן ובמרכז הארץ. מעבר לעובדה שאפשר להגיע אלינו מכל מקום בארץ, באמצעות כל כלי תחבורה שתבחרו, החל ברכב פרטי ועד אוטובוס או רכבת, אלו שמגיעים עם רכב פרטי ייהנו ממגרש חניה מרווח שנמצא ממש בסמוך לאולם האירועים. 

כאשר הלוקיישן כל כך מרכזי ונגיש, תהיו בטוחים שכל האורחים ימהרו לאשר את ההגעה שלהם. אם האורחים מגיעים מרחוק יש המון מקומות לינה ברחבי העיר, מה גם שהאורחים יוכלו לתכנן לעצמם יום כיף במרכזי הבילוי והפנאי ברחבי העיר. 

100% שירות

לכל אורך הדרך תיהנו משירות מעולה ומצוות שקשוב לכם ורק לכם. בגרייס חשוב לנו שתרגישו בבית מהרגע שנצא לדרכנו המשותפת ונתחיל לתכנן את בת המצווה. לכן נעמיד לרשותכם צוות מקצועי שילווה אתכם באופן אישי וידאג לכל פרט ופרט כדי ליצור את חוויית האירוח הכי טובה. גם במהלך האירוע הצוות שמלווה אתכם יוודא שהכל מתנהל כשורה, שהאורחים מרוצים, ושכלת בת המצווה פשוט קורנת משמחה!

מעבר לכך אנו מספקים לכם את האמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר למקסימום הנאה, כך שתוכלו להפיק כל מיצג אומנותי עבורה.

מחפשים מקום לבת מצווה? גרייס הוא אולם אירועים במרכז הארץ המתאים לאירועי בוטיק אינטימיים. כמומחים בעולם האירועים נשמח לצעוד אתכם בכל שלב ושלב ולהבטיח שכל החלומות המיוחדים שלכם יבואו על סיפוקם! 

מוזמנים לתאם אתנו פגישת היכרות על קפה, אנחנו כאן!

שאלות נפוצות

גרייס הוא מתחם אירועים במרכז, שממוקם במערב ראשון לציון. מתחם האירועים שלנו קרוב לכבישים ראשיים, הגישה אליו ממש נוחה ואפשר למצוא אותו בקלות, ללא סיבוכים מיותרים. המיקום המרכזי מאפשר לכם לחגוג בכל שעה, ולהיות בטוחים שכל המוזמנים ימצאו את הזמן להגיע ולשמוח יחד אתכם. 

בהחלט! אם הנסיכה שלכם נולדה בעונה הקרה, אין שום סיבה שתחכו לאביב או לקיץ כדי להפיק אירוע בת מצווה. אנו ערוכים לכל מזג אוויר עם גן פתוח בעיצוב קלאסי קסום ומתחם אירועים סגור בהשראת מלונות בוטיק ניו יורקים שמאופיין עם המון סטייל ושיק. 

יש הרבה יותר מ"סתם" קייטרינג או אוכל של אירועים. אנו לוקחים את החזון שלנו צעד אחד קדימה, ושואפים להגיע לרמה של מסעדות שף ברחבי העולם. לכן  התפריט שלנו נבנה על ידי השף אמיר דן. התפריט מבוסס על חומרי גלם טריים ואיכותיים אשר משתלבים יחד למנות נועזות, חדשניות, טעימות ומיוחדות שמעניקות פרשנות מחודשת ופרשית למטבח הים תיכוני. בנוסף יש לנו עמדת קינוחים שפתוחה לכל אורך האירוע, תפריטים מותאמים והמון נשנושים טעימים. 

אצלנו אפשר לקיים אירועים בסדר גודל של 200 עד 450 מוזמנים. אנו מבינים שאתם מחפשים מקום לבת מצווה, אך אפשר לחגוג אצלנו גם סוגים אחרים של אירועים, פרטיים ועסקיים כאחד. 

בוודאי. בגרייס תמצאו מערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם, כך שתוכלו לקיים הופעה מצחיקה, להקרין סרטונים או אפילו לתת במה לכלת בת המצווה שתפגין את כל הכישורים שלה. בנוסף יש לנו עמדת די. ג'יי משוכללת, כך שתוכלו לקיים מסיבה אל תוך הלילה.

מתבלטים? לא יודעים בדיוק מה אופי האירוע שתרצו להפיק? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מלבד מתחם אירועים במרכז אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי שלוקח את העבודה שלו ברצינות וישמח לדאוג עבורכם לכל פרט ופרט. הצוות שלנו ילווה אתכם לכל אורך הדרך, מהתכנון ועד ההוצאה לפועל כדי להבטיח שכל החלומות המיוחדים שלכם יבואו על סיפוקם. ובשורה התחתונה, אתם לא לבד. אנו מומחים בעולם האירועים ונשמח לצעוד אתכם יד ביד בכל שלב ושלב. 

מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ!

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית