סיפורי זוגות

סיפור אהבה שנכתב מראש: החתונה של נונה ומיכאל

נונה ומיכאל גדלו שניהם באשדוד, הכירו בעיר, והם לא מתכוונים ללכת לשום מקום, כך שהופתענו לשמוע שהצעת הנישואין התרחשה דווקא בפריס הרחוקה. קיבלנו הצצה לסיפור אהבה מקומי וסופר רומנטי

כמו הרבה סיפורי אהבה בעידן המודרני, גם הזוג שלפניכם הכיר באמצעות אפליקציית היכרויות, אפילו שהשניים גדלו כל חייהם באותה העיר. אך מהרגע שהכירו – זה היה ברור שמדובר במאטצ' משמיים. וכך, לאחר 4 שנות זוגיות נישאו השניים בקיץ האחרון, בתום שנה של המתנה, הכנות וארגונים, בחודש ספטמבר 2018.

חתונה בגרייס - הזמנה - נונה ומיכאל
צילום: Arte photographers
נונה ומיכאל - צילומי זוגות - גרייס
צילום: Arte photographers

הצעת הנישואין המפתיעה התרחשה במהלך טיול בפריס הרומנטית, לכבוד יום ההולדת של נונה, כשהלוקיישן הנבחר היה אחד האתרים האיקונים בעולם- מגדל אייפל. בפעם הראשונה שביקרו במגדל במהלך הטיול לא קרה כלום, ולקראת החזרה ארצה, הציעה נונה לעלות שוב, בכדי לראות את אורות המגדל שנדלקים מדי שעה, מיכאל ניצל את ההזדמנות ושלף את הטבעת, מול נופה של אחת הערים היפות בעולם.

חוויה מיוחדת שעברו לפני האירוע הייתה צילומי זוגיות שנמשכו יום שלם וכללו צילום ל-save the date. "חוויה ממש מומלצת ומהנה, זה כמו חזרה גנרלית לצילומי חתן כלה כי ביום החתונה אין הרבה זמן לצילומים וכאן יש את כל היום ליהנות ביחד" הם מספרים.

נונה ומיכאל - חתונה בראשון לציון - התארגנות
צילום: Arte photographers
נונה ומיכאל - זר לכלה - גרייס
צילום: Arte photographers
נונה ומיכאל - פגישה ראשונה - גרייס
צילום: Arte photographers

למה בחרתם דווקא בגרייס?

"שנינו טיפוסים רגועים וקלילים ולא אוהבים להיות במרכז תשומת הלב, רצינו חתונה קצת אחרת, מושקעת ויפה אבל כזו שמתאימה לאופי שלנו בדיוק, מקום מזמין קליל, בוויב אחר ממה שמצפים מאולם אירועים, כך שזה היה בול מה שחיפשנו". בערב החתונה, האולם עוצב בפרחים חיים ותמונות של בני הזוג ובסגנון אורבני, קליל וצעיר, בדיוק כמו שחלמו.

הזוג צעד לחופה אל מול כ-280 אורחים שברקע מתנגן השיר sky full of stars של להקת קולדפליי. טקס החופה היה קליל וזורם בהתאם לאופיים של בני הזוג ובזכות הרב שבחרו השניים. "הייתי לגמרי כלה רגועה ונונשלנטית ולא הבנתי למה אנשים עושים מהיום הזה כל כך הרבה טררם" נזכרת נונה. "אבל אז כשצעדנו לחופה, פתאום הכל הציף אותי בבת אחת, הופתעתי מעוצמת הרגשות והתחלתי לבכות".

חתונה בראשון לציון - נונה ומיכאל
צילום: Arte photographers
גרייס - צילומי חתונה רומנטיים - נונה ומיכאל
צילום: Arte photographers

נונה ומיכאל מעידים על עצמם ששניהם לא אוהבים להיות במרכז הבמה, ולכן לקח להם זמן להסתגל לעובדה שבמהלך היום הזה הם אורחי הכבוד, אבל לאחר כמה דרינקים וכשהלחץ הראשוני פג השניים השתחררו.

"לקח לי קצת זמן, אבל נכנסתי לעניינים מהר ולא עזבתי את הרחבה לרגע אחד במהלך כל הערב. המוסיקה על הרחבה שילבה הכל מהכל, ממזרחית ועד מוסיקה רוסית, היה חשוב לנו שכל אחד מהאורחים ימצא משהו בדיוק בשבילו ויוכל לרקוד וליהנות", סיפרה לנו נונה.

במהלך המסיבה האורחים הופתעו במגוון אטרקציות כמו עמדת מתנפחים שכללה שלל כובעים וצמידים מיוחדים מבלונים, וגם ארטיקים ומזנון אפטר פארטי.

נונה ומיכאל - חתונה בגרייס
צילום: Arte photographers
נונה ומיכאל - עיצוב חתונה בראשון לציון
צילום:Arte photographers
חתונה בגרייס - נונה ומיכאל - סיפורי זוגות
צילום: Arte photographers

מה הייתם ממליצים למי שמתכנן חתונה?

"ערב לפני החתונה התרחש מקרה של אי הבנה מול ספק שקיבלנו ממנו הצעת מחיר, ומה שעזר לנו לפתור את התסבוכת היה העובדה ששמרנו על כל התכתובות איתו ויכולנו לבדוק מה סוכם בדיוק. כשמדברים עם ספקים חשוב מאוד לוודא שהכל ברור וסגור, לעשות סדר עם כל אחד מהם ולרשום ולשמור תכתובות, חוזים והתכתבויות".

לנונה גם היה טיפ חשוב עבור הכלות שביניכן. "חשוב שתביני ששום דבר לא יהיה מושלם במאה אחוז, וזה בסדר, תוכניות לחוד ומציאות לחוד, קחי את הכל באיזי. ולגבי השמלה, יש כל כך הרבה אפשרויות וקשה לבחור ולהגיע להחלטה, אז אם יש לך הרגשה שמצאת את השמלה שלך לכי על זה ותפסיקי את החיפושים".

חתונה בגרייס - נונה ומיכאל
צילום: Arte photographers

ולסיום – מה גיליתם שבאמת עושה את החתונה?

האורחים והאולם. היכולת של האולם להתאים את הצרכים בדיוק לאורחים שלך. הירידה לפרטים הקטנים. כמו שאורח מכבד אתכם ומגיע לאירוע שלכם כך אתם צריכים להשקיע בהם בחזרה ולדאוג שיהיה להם הכי נעים וכיף.

נונה ומיכאל - חתונה בגרייס
צילום: Arte photographers

הספקים שעשו את האירוע:

צילום סטילס: Arte photographers
צילום וידאו: דימה נזרוב
שיער: zhanna syniavska
איפור: טניה קופיטמן
אקססוריז: מיכל נגרין
טבעות נישואין: תכשיטי דניאל אשדוד
שמלה: ליז מרטינז
דיג'י: אוקטופוס, דותן שרון
בלונים: בלונעים

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית