סיפורי זוגות

החתונה שזכתה לחזרה גנרלית: האירוע של מיטל וגיורא

חודש לפני שהם עמדו תחת חופה מול 300 אורחים, השניים ערכו טקס חתונה בפראג, בו נכחו רק מספר חברים קרובים. אל האירוע בגרייס הם כבר הגיעו נרגשים, אך מתורגלים. 

כולנו מודעים לחשיבות שיש לפעילות ספורטיבית על יצירת חיים בריאים ומאושרים, אך מעטים זוכים לפגוש באהבת חייהם בזכות חדר הכושר. מבין אותם מעטים, ניתן למצוא גם את מיטל וגיורא, אשר הכירו במהלך אימוני קרוספיט במועדון בו שניהם חברים.

לאחר שנה שלמה בה השניים התאמנו במקום, גיורא סוף סוף פנה אל מיטל והציע לה לצאת לדייט. "הוא חשב שיצאתי עם מישהו אחר ולכן לא פנה אלי, רק אחרי ששלח חברה לגשש, הוא הבין שאני פנויה וניגש אליי", מספרת מיטל. "בהתחלה אמרתי לא, אבל אחרי זמן קצר שיניתי את דעתי ויצאנו. מהר מאוד כבר הבנו שזה זה". תוך כמה חודשים הזוג עבר לגור יחד, כשכיום הם מציינים שלוש שנים במשותף.

חתונה- מיטל וגיורא
צילום: אופיר יונה

איך הייתה הצעת הנישואין?

"גיורא לא נחשב לרומנטיקן במובן הקלאסי ועם זאת הוא הצליח להפתיע אותי. במהלך חופשה רומנטית במלון אל מול הים, הוא כרע ברך ושלף טבעת. בדיעבד גיליתי שהטבעת הזו נרכשה חודשיים לפני כן ומאז הוא חיכה בסבלנות לרגע מיוחד. בכדי שלא אמצא אותה, הוא הסתיר אותה בבגאז' של הרכב, ולאחר מכן בארנק, ככה שהוא שלף אותה ברגע ההצעה הישר מתוך הארנק, כאילו מדובר בקופסת תכשיטים" היא מספרת בחיוך.

חתונה של מיטל וגיורא בראשון לציון
צילום: אופיר יונה
זוג מתנשק- גרייס אירועים
צילום: אופיר יונה

למה בחרתם דווקא בגרייס?

הזוג נישא בתאריך 7.2.19 לאחר כחצי שנה של הכנות ותכנונים. "ידעתי מראש שאני רוצה להתחתן בגרייס. הכרתי את המקום בזכות חנות שנמצאת ממול, והוא תמיד סיקרן ומשך אותי, עד כדי כך שיום אחד עוד לפני שגיורא הציע, נכנסתי לאתר של האולם, והתאהבתי." בונוס נוסף ומשמח הוא העובדה כי השניים גרים מרחק קצר מהאולם, מה שהפך את התהליך להרבה יותר נוח.

חתונה של מיטל וגיורא בגרייס
צילום: אופיר יונה
צילום: אופיר יונה

את הלילה שלפני החתונה הם העבירו ביחד. בשעה שזוגות רבים בוחרים לישון בנפרד בלילה שלפני החתונה, השניים הפתיעו ובחרו לישון בביתם המשותף. צעד בלתי שגרתי נוסף נרשם כשגיורא הסיע את מיטל לאולם בבוקר החתונה. כיאה לזוג הקולי והרגוע שהם, השניים בחרו לוותר על צילומי חתן כלה מפרכים מחוץ לאולם, ולשמור את האנרגיות להמשך היום, ובחרו בגרייס כלוקיישן לצילומים המשותפים. 

"ידענו שאנחנו לא רוצים להצטלם בחוץ, לא רצינו להגיע לאירוע מותשים ולעבור יום שלם על הרגליים. יצאו לנו תמונות ממש יפות ומצחיקות ואנחנו מאוד שמחים על ההחלטה. אני גם בחרתי לקיים את ההתארגנות באולם, יחד עם חברות, כך שגם המפגש בין שנינו היה כבר שם".

חתונה באולם אירועים גרייס
צילום: אופיר יונה
חתונה באולם אירועים ראשון לציון
צילום: אופיר יונה

למעשה, לטקס החופה באותו הערב, קדם טקס חתונה בבית העירייה בעיר פראג שבצ'כיה, במהלכו השניים נישאו במעמד מרגש שכלל את חבריהם הקרובים שהצטרפו לנסיעה. "זו הייתה חזרה גנרלית, ככה שלאירוע הגדול הגענו יותר רגועים ומתורגלים, ובעצם – כבר כבעל ואישה. שנינו לא אוהבים להיות במרכז העניינים אבל אולי הלחץ וההתרגשות הפכו אותנו לקוליים ורגועים במעמד הזה". הזוג צעד יד ביד אל עבר חופה מעוצבת ומרהיבה שכללה פרחים ותאורה מצנצנת, כשברקע מתנגן קאבר מרגש לשיר הנושא מהסרט גריז – you’re the one that I want . גם אחייניה הקטנים של מיטל הוסיפו לקסם ולקחו חלק בטקס, כאשר פיזרו פרחים בשביל החופה וריגשו את בני הזוג. רב חילוני חיתן את השניים בטקס מרגש שכלל שבירת כוס, טבעות, ברכות ואפילו כתובה.

אולם אירועים ראשון לציון
צילום: אופיר יונה
אירועי חתונה
צילום: אופיר יונה

מהו הרגע שהיה הכי מרגש בעיניכם בחתונה?

"הרגע בו האחיינים הקטנים שלי ליוו אותנו בכניסה לחופה, התרגשנו לראות את האהבה והשמחה הגדולה שלהם ושל שאר בני המשפחה. היה לנו מאוד חשוב לשתף את המשפחות שלנו כמה שיותר בתהליך", נזכרת מיטל.

איזה טיפ יש לכם לזוגות שעומדים בפני חתונה?

"חשוב שתראו את הספקים בפעולה: לא לוותר על איפור ניסיון, לראות את הדי ג'י מנגן לייב באירוע, לעשות עבודת שטח מוקדמת על מנת שתדעו בדיוק מה מצפה לכם ולא תתאכזבו. מומלץ בחום גם לקבוע תקציב מראש, הוא יעזור לכם לא להתפזר, כי הפיתוי הוא גדול. אנחנו בחרנו שלא להשקיע כסף ואנרגיות באטרקציות שונות, זה הרגיש לנו מיותר. פשוט לכו עם הלב שלכם".

חתונה בGRACE אירועים
צילום: אופיר יונה

ולסיום, מה גיליתם שעושה את האירוע?

"האוכל הוא אחד הדברים שהכי זוכרים בסוף האירוע וחשוב שהוא יהיה מוצלח. במהלך האירוע שלנו היה שפע כך שהאורחים היו מרוצים ונהנו מאוד. גם הדי ג'יי נחשב לאחד הגורמים שהכי משפיעים על האווירה באירוע, ולכן חשוב לבחור מישהו שאתם מתחברים לקו שלו. אצלנו הרחבה הייתה מלאה עד שעה מאוחרת, והאווירה הייתה שמחה ומיוחדת. הדי ג'י ניגן מוסיקה מגוונת החל משירי עדות רומניים ורוסים ועד מוסיקה עכשווית. אפשר להגיד שחלק גדול מהחתונה היינו באוויר, כשהחברים הטובים כל הזמן הרימו אותנו ועשו שמח".

חתונה של מיטל וגיורא
צילום: אופיר יונה
מיטל וגיורא חתונה
צילום: אופיר יונה

הספקים שעשו את האירוע:

צלם וידאו וסטילס: אופיר יונה
די ג'י: לירון מנדל
מגנטים: גלעד שקד
איפור: שני ברוך
שיער: עומרי שי קדוש
שמלת כלה: ערבה פולק
נעלי כלה: ריפבאליק

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית