סיפורי זוגות

מהחמ"ל לחופה: החתונה של ויקטוריה וחיים

שמונה שנים לאחר שהכירו במהלך משמרת לילה בצריפין, חגגו ויקטוריה וחיים את סיפור האהבה שלהם מתחת לחופה בגרייס

ויקטוריה וחיים הכירו במהלך שירותם הצבאי בבה"ד 20, בסיס ההכשרה של חיל החימוש בצריפין. ויקטוריה שירתה כמדריכת קורסים ואילו חיים כסמ"פ במסלול הכנה לקצונה. הגורל הפגיש ביניהם בלילה אחד בו שירתו כתורנים בחמ"ל וגילו התאמה מידית, למחרת הם כבר הפכו לזוג. כאשר ויקטוריה המשיכה לשירות קבע בבסיס מרוחק, הם נשארו בקשר בשלט רחוק, תוך מפגשים של אחת לשבוע בממוצע. לאחר השחרור מצה"ל, השניים עברו לגור יחד בדירה משותפת ברמת-גן.

חתונה בגרייס - ויקטוריה וחיים - זוג מהאגדות
צילום: אלון שטרן צלמים

איך הייתה הצעת הנישואין?

אחד מתחביביו הבולטים של חיים הוא קוסמות, מה שעזר לו ליצור הצעה מפתיעה במיוחד ואף לתעד אותה כמזכרת. במהלך חופשה ביוון, ביקש חיים מויקטוריה לצלם אותו מדגים קסם, בתירוץ שהוא מתכוון להעביר את הסרטון לבן משפחתו. תוך כדי הקסם התבקשה ויקטוריה לתת לחיים את הטבעת שהייתה על אצבעה, ובמקומה הוא מסר לה את טבעת האירוסין שהכין מבעוד מועד. "הייתי בטוחה שמדובר בחלק מהקסם והמשכתי לצלם, לקח לי זמן להבין שמדובר בהצעת נישואין", היא נזכרת.

כלה בהתארגנות - ויקטוריה וחיים - סיפורי זוגות
צילום: אלון שטרן צלמים
לפני הטקס - ויקטוריה וחיים - סיפורי זוגות
צילום: אלון שטרן צלמים

למה בחרתם דווקא בגרייס?

"הגענו לגרייס לסגור את האירוע בתאריך ה-6.12.17 ועמדנו תחת החופה בדיוק שנה לאחר מכן, בתאריך ה-6.12.18. ואם זה לא גורל, אז מה כן? בחרנו את הגרייס בגלל העיצוב ותחושת החמימות. היה חשוב לנו שגם כשמדובר באירוע קטן יחסית, עדיין תהיה תחושה של מרחב ושל מקום מזמין ונעים. אנחנו חייבים לפרגן לשי מנהל האירוע המדהים שהיה שם בשבילנו לאורך כל הדרך, בחור יחיד במינו שהפך את החוויה הזו לקלה ונעימה. החלטנו לחכות שנה עד לחתונה, כי אני לא טיפוס של קיץ וקשה לי עם החום, כך שהעדפנו להמתין למזג אויר נוח יותר".

צילום: אלון שטרן צלמים

למרבה האירוניה, יום חתונתם היה היום הגשום ביותר ב-5 השנים האחרונות, ובמהלכו הגשם לא פסק ולו לרגע אחד. את הערב שלפני החתונה העבירה ויקטוריה בבית אמו של חיים, בליווי תשע חברותיה הטובות ביותר, חבורה צמודה עוד מימי בית הספר. לאור מזג האוויר הסוער, השתנה לוקיישן הצילומים והזוג הצטלם באזורים סגורים כמו הסינמה סיטי בראשון לציון, מלווים באקססורי תואם- מטריית וינטג' אמיתית שקיבלה ויקטוריה מאמא של חברה טובה, אשר הוסיפה למראה הרומנטי. למרות הכל, צי חברותיה של ויקטוריה עזר וסייע להתמודד עם הלחץ ועם השינויים הלא צפויים, כאשר כל תשע החברות לקחו חלק בצילומים ובליווי הזוג.

הזוג נכנס לחופה מול 200 אורחים, לצלילי השיר "ממעמקים" של עידן רייכל. ויקטוריה, מלווה בהוריה, צעדה בשמלת כלה נסיכותית אותה תפרה עבורה אימה, מה שהפך את כל המעמד למרגש אף יותר. לאור העובדה כי מדובר בנר רביעי של חנוכה, התקיימה בחופה הדלקת נרות, ואף חולקו סופניות ברחבה. כיאה לחתונה מלאה בקהל צעיר, רחבת הריקודים נותרה מלאה עד השעות הקטנות של הלילה. הדי ג'יי, מלא באנרגיות, הלהיב את האורחים בריקודים ובמוסיקה מדויקת ומגוונת שכללה מוסיקה רוסית, ישראלית ולועזית, כשאחת מנקודות השיא הייתה כאשר הזוג עלה לרקוד על השולחנות.

ויקטוריה וחיים - סיפורי זוגות - חתונה בדצמבר
צילום: אלון שטרן צלמים

מה לדעתכם הדברים הכי חשובים שזוגות צריכים לדאוג להם לפני האירוע?

"אם יש ספקים שאתם חולמים עליהם, אל תתעכבו וסגרו איתם לפני שייחטפו. אני ידעתי מי יהיה הדי ג'י בחתונה שלי עוד לפני שפגשתי את חיים, ולכן הקפדנו לסגור איתו שנה מראש", מציינת ויקטוריה. "בנוסף, אם יש לכם מספיק זמן לפני האירוע, כדאי לעשות הכל בתחילת הדרך ולא לדחות דברים לרגע האחרון, כי אז גם מפלס הלחץ עולה. חשוב לזכור להיות ריאליסטיים לגבי החתונה, רובנו לא מליונרים ואף פעם אי אפשר להגשים את כל החלומות, אבל עדיין אפשר לארגן חתונה מדהימה בתקציב שפוי. אל תתפתו להוצאות מיותרות, כי בסופו של דבר האורחים זוכרים את שלושת הדברים העיקריים – מוסיקה, אלכוהול ואוכל".

צילום: אלון שטרן צלמים
ויקטוריה וחיים - חתונה במרכז - סיפורי זוגות
צילום: אלון שטרן צלמים

איזו המלצה יש לך לכלות שבדרך?

"סמכי על הטעם שלך והישארי נאמנה לעצמך. כלות העומדות לפני חתונה מוצאות את עצמן במצב של בלבול ולכן הן מרבות להתייעץ עם הסביבה, לכולם יש דעות, לחברים, לאמא שלך, לאמא של החתן, אבל בסופו של דבר מי שצריכה לחיות בשלום עם הבחירות האלה זו את, ואם לא תהיי שלמה איתן – יראו את זה. אני למשל עברתי בשלב הריקודים למכנסי ג'ינס לבנים וחולצה, כי זה הכי אני. תעשו מה שמתאים לכם, החתן רוצה ללבוש חליפה ורודה? לכו על זה! חולמים על עיצוב בקונספט משוגע? קדימה. תעשו את כל מה שאתם חולמים עליו ועומד במסגרת התקציב שהצבתם לעצמכם, זה היום שלכם והוא לא יחזור".

ולסיום, מה גיליתם שעושה את האירוע?

"ללא ספק ולפני הכל – החברים והמשפחה הם אלו שעשו לנו את הערב. הם אלו שהיו איתנו מההתחלה ועד הסוף וליוו אותנו ברגעים הלחוצים והמרגשים. זה לא משנה שהתחתנו ביום הכי סוער בשנה, הכי חשוב זה מי ליווה אותנו ביום הזה, ואנחנו אסירי תודה שזכינו לקבל כזו כמות של אהבה".

צילום: אלון שטרן צלמים
סיפורי זוגות - ויקטוריה וחיים - חתונה בחורף
צילום: אלון שטרן צלמים

הספקים שעשו את האירוע:

צלם וידאו וסטילס: אלון שטרן צלמים
צלם מגנטים: ממו פרינט
די ג'י: בן גוטר, פיינל דראם
אקססוריז: לי אדל
איפור שיער: אלכס ליכטרמן

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית