סיפורי זוגות

החתונה הטבעונית של לימור ויורי

האהבה המשותפת לבעלי חיים הפגישה ביניהם. ברגע שנכנסו לגרייס הם ידעו – זה המקום המושלם לחתונה הטבעונית שלהם

סיפור האהבה של לימור ויורי הוא לגמרי לא שגרתי. יש זוגות שמכירים בבר, דרך חברים משותפים או באתרי היכרויות. אבל כמו שכבר הבנתם, מדובר בזוג מיוחד, וההכרות בין לימור ויורי התחילה דווקא במחאות ופעילויות למען זכויות בעלי חיים. בין לימור ויורי התפתחה חברות, שהפכה בהמשך למערכת יחסים זוגית ומלאת אהבה. אבל אם חשבתם שסיפור ההיכרות שלהם מפתיע, חכו שתשמעו על הצעת הנישואין.  

זוג בחתונה - גרייס אולם אירועים
צילום: רועי שפרניק

הצעת נישואין מפתיעה

יורי החליט להפתיע את לימור בהצעת נישואין מרגשת במיוחד, וגייס לשם כך את כל בני המשפחה שלה. לימור מספרת "נסעתי יחד עם אחותי לגבעת יונה באשדוד, הם סיפרו לי שחתול פצוע ממתין שם לחילוץ. ההפתעה הייתה כפולה וכמובן נדהמתי כשגיליתי שבמקום חתול, חיכה לי יורי עם הפתעה מרגשת במיוחד – הוא כרע ברך והציע לי להנשא לו". ברור שהיא אמרה כן!

הדרך לחתונה המושלמת

לימור ויורי להיות טבעוניים, מתוך כבוד ואכפתיות לבעלי החיים. ”היה לנו ברור שהחתונה שלנו תהיה טבעונית", אומר יורי, "וחיפשנו את המקום המושלם שיודע לעשות חתונות כאלו ויוכל להציע תפריט טבעוני עשיר".

"ברגע הראשון שנכנסנו לגרייס, שנינו התאהבנו במקום. היו לנו פגישות נוספות שקבענו במקומות אירועים אחרים, אבל באותו יום כבר ידענו שזה המקום שבו אנחנו מתחתנים, וביטלנו את כל הפגישות האחרות".

זוג מתנשק בחתונה- גרייס
זוג בחתונה - גרייס
צילום: רועי שפרניק

חתונה רומנטית ואורחים מפתיעים

לימור ויורי החליטו על חתונה רומנטית ובגרייס התאימו להם עיצוב בדיוק לפי מה שחלמו. רגע השיא היה כמובן החופה, כשלימור ויורי החליפו נדרים בטקס אהבה קסום תחת כיפת השמיים, אותו ערכה מיקי חיימוביץ', שידועה כטבעונית אדוקה ומייסדת עמותת יום שני ללא בשר (Meatless Monday), המקדמת הפחתה בצריכת הבשר. גם טל גלבוע, דמות מוכרת ופעילה בתחום הטבעונות, קפצה להגיד שלום.

אורחים - גרייס
אורחים - גרייס
אורחים רוקדים - גרייס
צילום: רועי שפרניק

טיפ זהב לזוגות שמתכננים חתונה 

פשוט ליהנות מהרגע. שבועות של ארגון, ולפעמים אפילו חודשים, מתנקזים לאירוע המרגש הזה, שנמשך רק כמה שעות ועובר במהירות. אין צורך להיות בלחץ ולבדוק שהכל במקום, במיוחד אם אתם מתחתנים בגרייס – דעו שיש מי שדואג ועושה הכל עבורכם. קחו רגע להסתכל סביבכם וליהנות מהרגע , ביחד עם המשפחה והחברים שבאו לחגוג אתכם ולהקיף אתכם באהבה.

הספקים שעשו את האירוע:

צילום: רועי שפרניק
די ג'יי: ניר אוזן
איפור: אדיר שמואל
שיער: ענבל שומר
מגנטים: פרטי פור מי
שמלת כלה: ריקי דלאל

חליפת חתן: בגיר
עיצוב: דודו גבאי

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית