בלוג אירועים

גן או אולם אירועים? מתי ומה נעדיף ?

עד לא לפני שנים רבות, אירוע החתונה היה מאוד מסורתי ונערך באולם אירועים לרוב. אולם כיום בפני זוגות העומדים להינשא קיימות אפשרויות רבות, לרבות הבחירה בין אולם לגן אירועים. כמובן שלשני הסוגים ישנם הן יתרונות והן חסרונות, אותם יש לבחון כדי להגיע להחלטות הנכונות.

אם בעבר הלא כל כך רחוק הקונספט של חתונות היה זהה למדי, כיום בפני זוגות שעומדים להתחתן עומדת זכות הבחירה ובאפשרותם לתכנן את אירוע החלומות שלהם ברמת דיוק גבוהה. ומכיוון שהצלחתו של האירוע נמדדת בראש ובראשונה במקום הנבחר לחתונה, בחירת אולם או גן אירועים הנה חשובה ויכולה להשפיע על אספקטים רבים. נשאלת השאלה – מה האפשרות הטובה יותר? כדי לדעת מתי לבחור באולם ומתי בגן אירועים ריכזנו עבורכם כמה נקודות למחשבה.

אולם אירועים

  • מזג האוויר – אולם יהיה אידיאלי הן למזג אוויר קר וחורפי והן למזג אוויר חם וקיצי. היות ומדובר במקום סגור קל יותר לחמם או לקרר אותו על פי צורך וליצור את הטמפרטורה האופטימלית.
  • מספר המוזמנים – כאשר יש לכם כמות קטנה יותר של מוזמנים אולם יהיה הרבה יותר אידיאלי ויציע אווירה חמימה ויותר אינטימית, לעומת גן אירועים שיראה הרבה יותר ריק עם מעט מוזמנים.
  • תקציב – כיום גני אירועים נותנים פייט לאולמות גם מבחינת המחירים והעלויות. רבים המקרים בהם העלות של חתונה באולם תהיה נמוכה יותר מאשר חתונה בגן אירועים. על כן זו תהיה בחירה נכונה יותר גם מהיבטים של תקציב.
  • אווירה – האווירה באולם אירועים שונה בתכלית מהאווירה בגן אירועים. הבחירה באולם תהיה מתאימה יותר כאשר מחפשים אירוע יותר אינטימי, פורמלי ומוקפד.

קייטרינג – רוב אולמות האירועים מציעים כבר שירותי קייטרינג כך שאין כל צורך להתעסק עם בחירה של ספק שירותים נוסף.

חופה מעוצבת רומנטית בגן אירועים גרייס
צילום: יניב סופר

גן אירועים

  • מזג אוויר – גן אירועים יהיה מושלם במזג אוויר אביבי או סתווי כאשר נעים בחוץ ואין כל סכנה לחום עז או לגשם זלעפות שירטיב את האורחים.
  • מספר המוזמנים – כאשר מספר המוזמנים גדול התחושה באולם תהיה יותר צפופה בעוד שבגן האירועים יהיה לכולם מרחב רב. לעומת זאת כאשר מספר המוזמנים קטן רצוי לכנס את כולם באולם.
  • תקציב – כאשר התקציב שלכם אינו מוגבל באפשרותכם לבחור בגן אירועים יוקרתי ולערוך חופה וקידושין תחת כיפת השמיים.
  • אווירה – בעוד שבאולם האווירה יכולה להיות מעט חנוקה, גן אירועים מציע מרחבים פתוחים, אווירה פסטורלית, טבע ונוף שמקיפים סביב, אלמנטים שיכולים להשפיע על האווירה בחתונה.
  • קייטרינג – על פי רוב, כאשר החתונה נערכת בגן אירועים האוכל יהיה בסגנון בופה והקייטרינג יכלול עמדות הגשה שונות ומגוונות בהן מגוון רחב של מנות. זאת לעומת אולם ובו יהיה קונספט של הגשה לשולחן ישירות מהמטבח.

למה לבחור? אפשר ליהנות מהמיטב של שני העולמות

אז נכון הבחירה קשה ומלווה בהמון התלבטויות. אך מי אמר שצריך בכלל לבחור? בגרייס תוכלו ליהנות מהטוב של שני העולמות. במתחם עומד לרשותכם הן גן אירועים אורבני והן אולם אירועים רחב ממדים המתאים ל-200 עד 450 אנשים. אצלנו תוכלו לשלב בין שיק אורבני ויוקרתי לבין הרומנטיקה של גן אירופאי קסום וייחודי. יותר מכך תוכלו ליהנות משפע של יתרונות נוספים כמו מיקום מרכזי (לב ראשון לציון), גישה נוחה, שירות ברמה מאוד גבוהה, תפריט קולינרי משובח ממיטב חומרי הגלם ואווירה מיוחדת במינה.

אנו , גרייס אירועים ראשון לציון נשמח ללוות אתכם שלב שלב בארגון אירוע מרגש וייחודי התפור למידותיכם ברגישות ובדיוק, וליצור יחד את חתונת החלומות שלכם, אירוע שייחרט בזיכרון למשך שנים רבות!

מוזמנים לשתף:

WhatsApp chat

צרו איתנו קשר

אוקטובר - נובמבר 2024 בגרייס
חתונת החלומות שלכם ממש כאן, רק 7 דקות מתל אביב
פגישה אחת שלאחריה כבר תשלחו את ה SAVE THE DATE
מחכים לכם בגרייס - רומנטיקה אורבנית